Ah, zie je wel, ik ben zo gek nog niet!
![]()
Al 1 gebruikster en 1 met interesse gevonden! Je kunt even kijken op
webvrouw, je kunt de divacup en de mooncup via hen kopen. Hij is helaas nergens in winkels te koop, voor zover ik heb kunnen ontdekken. Bij de divacup zit wel een jaar 'niet goed geld terug' garantie. Bij de mooncup is dat 3 maanden, al heb ik dat nergens op de site kunnen vinden, alleen via andere forums vernomen. Webvrouw besteld de mooncup voor je bij
mooncup.co.uk, maar als je op de site zelf besteld ben je goedkoper uit! Misschien is euro/pond verhouding de laatste tijd veranderd ofzo. Het duurt wel langer dan een divacup omdat hij dus vanuit Engeland word verzonden.
Ik heb de mooncup zelf ondertussen maar besteld! Ik heb er (vooral op engelse forums) veel positieve dingen over kunnen vinden en kon mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen...
Ik denk dat het belangrijkste verschil is dat de divacup enz vacuum afsluiten, dat doet een softcup dus absoluut niet! Hierdoor blijft het dus veel beter zitten en kan er ook niks lekken tenzij hij natuurlijk te vol raakt. Ook kan er meer in dan bij een softcup.
[ Bericht 11% gewijzigd door flutterbye op 31-08-2006 16:13:07 ]