Ja maar... waar gebruik je het dan wel voor? Als alternatief inlegkruisje lijkt het me een hoop onnodig gedoe, zo'n heel ding erin doen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:01 schreef piepster het volgende:
Tis geloof ik wel de bedoeling dat je niet ongesteld bent ofzo, want als je dat wel bent, lek je me toch een partij door. De rode zee is er niks bij.
Kan me dit wel voorstellen maar als je al gewend bent aan het inbrengen van de nuvaring bijvoorbeeld (zoals ik dus) dan lijkt het me niet echt raar ofzo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:44 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb het nog nooit geprobeerd want t spreekt me totaal niet aan. mijn moeder wel, maar die kreeg bij het ingrengen zo de slappe lach dat ze het niet serieus geprobeerd heeft. Wel een tvptje, ben benieuwd naar andere reacties
Je klikt er toch zelf op?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:09 schreef Oksel het volgende:
Kan er een tag voor met: Mannen NIET LEZEN?
Ik vind het nogal onsmakelijk. En ja, ik weet het, het hoort, het is de natuur, bla bla bla.
Onsmakelijk?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:09 schreef Oksel het volgende:
Kan er een tag voor met: Mannen NIET LEZEN?
Ik vind het nogal onsmakelijk. En ja, ik weet het, het hoort, het is de natuur, bla bla bla.
Het is geen officiële site maar een informatieve site, volgens mij gewoon van een gebruikster. (zie ook colofon) Ik zou zeggen, geef het even door!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Op de officiele site staat trouwens;
• Lekken bij verkeert inbrengen;
Da's wel verkeerd dan...
Het gebeurde bij mij bij bewegingen waarbij je je bekken enigszins kantelt, bijvoorbeeld op de fiets stappen (op een herenfiets althans) en bij enigszins onderuitgezakt gaan zitten. Ik voelde dan het vacuum verbreken. Hij zat verder voor zover ik kon beoordelen goed (ik voelde hem niet zitten na inbrengen, en hij viel zo'n beetje om mijn baarmoedermond).quote:Op woensdag 6 september 2006 14:59 schreef flutterbye het volgende:
Gebeurde dit dan wel vaker bij jou, anneja? Op alle informatie sites staat dat dit gebeurt als de cup niet goed past, verkeerd ligt of te vol is.
Ja, hij loopt vol, hij blijft als het goed is 'hangen'quote:Op woensdag 13 september 2006 11:27 schreef heaven7 het volgende:
Ben ik de enige die geen idee heeft hoe dat ding werktLoopt ie vol ofzo
En wat is up met dat tuutje onderaan?
Uhm, de eerste paar keer was het nogal een bloedbad jaquote:Op woensdag 13 september 2006 13:03 schreef heaven7 het volgende:
Maar dan kun je het er zo uitgieten ofzo? Je kunt em toch onmogelijk kaarsrecht houden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |