Mijn bijdrage,have fun
-hoi
Welkom bij IKEA. Waarmee kan ik je helpen?
-weet ik niet
Als je het niet weet kan je proberen een andere vraag over IKEA producten of services te stellen.
-okay,waar staat de afkorting IKEA voor?
De naam IKEA bestaat uit de initialen van de oprichter (Ingvar Kamprad) en de eerste letters van Elmtaryd en Agunnaryd, respectievelijk de boerderij en het dorp waar hij opgroeide.
-heb je het met Ingvar gedaan of niet? nou nou nou?
IKEA is in 1943 opgericht door Ingvar Kamprad. Ingvar was 17 toe hij van zijn vader geld als eindexamencadeau kreeg. Dat gebruikte hij om zijn eigen bedrijfje op te zetten. Dit was het begin van IKEA.
-zo,die vraag heb je mooi ontweken... jij hebt iets te verbergen dus! ik heb je wel door hoor!
Sorry, maar zou je het op een andere manier kunnen vragen? Ik help je dan graag verder.
-laat maar hangen
O.K.! Ik hoop je een volgende keer beter met vragen over IKEA te kunnen helpen.
-volgende keer? geil je op me ofzo?
Ik hou van mensen maar ik kan geen vragen over liefde beantwoorden. Wel vragen over IKEA.
-van welk soort mensen hou je dan?
Zonder liefde is er niets, maar ik praat liever over IKEA.
-hoe geobsedeerd kan je zijn!
Ik heb het liever niet over mijn gezichtsvermogen, laten we over IKEA praten!
-obsessie heeft niks met gezichtsvermogen te maken.
Ik weet dat mensen gek op dieren zijn, maar ik ben er om over IKEA te praten.
-dat weet ik ook,en sommige mensen gaan er tever mee!
Ik wilde alleen maar testen of je hiervan al op de hoogte bent!
-wat? ga jij mij een beetje lopen testen? ben je een psycholoog ofzo?
Mijn beroep is het om jou informatie te geven over de diensten en producten van IKEA?
-ik weet het hahah du bist gepwnd wie eine noob!!!eins!!!:D
Ik heb veel moeite om meerdere lange zinnen te beantwoorden. Stel je vragen één voor één zodat ik je beter kan helpen.
-het is soms ook niet makkelijk converseren met mij,dat geef ik toe
We raden je aan voor meer informatie te bellen met ons algemeen informatienummer 0900-2354532 (0.10/min.) Je kan ook vrijblijvend een Sms'je krijgen op je mobiele nummer als het weer voorradig is. Je kan dit aanvragen via de informatielijn of via e-mail. Na 4 weken vervalt deze melding automatisch.
-maar,ik heb geen beltegoed meer
IKEA heeft winkels over de hele wereld zoals je kunt zien op onze internationale site. Ik kan je alles vertellen over IKEA Nederland
-uhhuh
Kan je dat herhalen, maar dan in andere woorden?
-ik kan even geen pseudoniem voor uhhuh bedenken
Ik snap dat je iets wilt. Maar wat precies is me niet duidelijk.
-ik wil zoveel maar wat precies is mij ook nog niet duidelijk
Als je iets niet wilt doen, moet je het niet doen. Wat wilde je nog meer over IKEA weten?
-inderdaad.zo vroeg iemand me onlangs of ik meeging naar de kerk maar ik heb daar niks mee dus ik zei nee dat wil ik niet.
Ik dacht dat ik je vraag had begrepen. Misschien moet je de vraag nog eens op een andere manier stellen.
-genoeg over mij,zullen we het eens over jou hebben?
Ik open de pagina op onze website voor je waar je alle producten kan zien. Veel plezier!
-probeer je me af te wimpelen ofzo?
Volgens mij wil je een vraag stellen, maar ik heb iets meer informatie nodig om je te kunnen helpen. Zou je het nog een keer willen proberen?
-nee
Goed! Maar dan kan ik je niet verder helpen.
-jammer
Ik leer er iedere dag bij en wordt steeds beter. Wilde je nog iets over IKEA weten?
-zijn er nog veel bommen in de ikea te vinden?
IKEA zakelijk richt ruimtes in voor bedrijven, overheid en non-profitorganisaties. Zo kom je IKEA tegen in kantoren, op thuis- en telewerkplekken, in kinderdagverblijven, hotels, recreatieparken, studentenwoningen, praktijken en zorginstellingen. IKEA zakelijk bied een veelzijdig en betaalbaar servicepakket aan. Maak gebruik van de kennis van onze medewerkers, online hulp, transportservice, montageservice en betaalservice. We kunnen alles voor je coördineren. Binnen je budget.
-dus stel, er werkt een terrorist bij de ikea. die kan dan ongezien bommen plaatsen als hij in opdracht jullie beukenhouten meubeltjes gaat leveren?
In iedere vestiging bestaat de mogelijkheid om aangekochte artikelen te laten thuisbezorgen tegen een vergoeding. De hoogte van deze vergoeding is afhankelijk van het gewicht van het product, de afstand die moet worden afgelegd en de verdieping waarop je woont. Meer informatie krijg in de IKEA winkel of via onze informatielijn 0900-2354532(0.10/min.)
-ik heb geen beltegoed meer weet je nog? en je ontkent dus niet dat er terroristen bij jullie werken?
Er zijn bij IKEA regelmatig vacatures. Bekijk de site die ik nu voor je open en wie weet zijn we binnenkort collega's!
-uhh bedankt,maar dat zie ik niet zitten want ik vind jullie shirtjes lelijk
Iedereen heeft recht op een eigen mening.
-en toch uit je je niet,je houdt jezelf neutraal?
Ik hou mij niet met landelijke politiek bezig, maar wel met onze bedrijfspolitiek. Ik zal de pagina voor je openen.
-daar wil ik het nu niet over hebben. ik heb namelijk vakantie
Veel mensen zijn gek op reizen, maar daar ben ik niet voor. Ik ben hier om informatie over IKEA te geven.
-reizen is toch tof joh!
IKEA verkoopt een zo breed mogelijk assortiment woonartikelen. Kijk op de pagina die ik nu voor je open voor al onze producten.
-ik vind jullie woonartikelen niet zo mooi eigenlijk!
Wat bedoel je hiermee? Zou je wat specifieker kunnen zijn?
-Dat het van die gefabriceerde bouwpakketjes zijn?
Het spijt me maar ik heb er niets van begrepen. Zou je de vraag kunnen herformuleren?
-nee,het lijkt me beter dat jij je taalgevoel en je woordenschat een bijschaaft. kom je wel uit nederland?
Mijn topografische kennis van Nederland schiet tekort. Als je op zoekt bent naar een IKEA vestiging, kijk dan op de pagina die ik nu voor je open.
-dat blijkt wel ja, als er iets is wat je echt wil weten mag je het best aan me vragen hoor?
Wij bieden goed en functioneel design voor een lage prijs. Op de pagina die ik nu voor je open vind je meer informatie over onze visie.
-het is ook lastig converseren met jou als je het gesprek steeds naar je hand wil zetten
Het spijt mij dat je dat vind. Ik doe mijn uiterste best om jouw vragen over IKEA te kunnen beantwoorden.
-ach je bent ook maar een mens
Ik ben een vrouwelijke on line IKEA medewerkster.
-hoeveel verdient dat nou?
Ik begrijp dat je iets over de tijd, dagen of maanden wil weten, maar ik begrijp niet wat. Kan je je opmerking of vraag iets uitgebreider formuleren?
-nou hoeveel euro's krijg je elke maand op je rekening gestort?
Ik ben een computerprogramma en krijg dus geen salaris. Is er een IKEA product waarvan je de prijs wil weten?
-dus je liegt nog tegen me ook! eerst zeg je dat je een online ikea medewerkster bent en nu zeg je dat je een programma bent!
Via onze website vind je alle vacatures bij IKEA en krijg je de mogelijkheid om on line te solliciteren op een baan of eventuele stageplaats. Ik open nu de site waar je alle vacatures vindt.
-nee bedankt,ik werk niet graag met leugenaars
Hier begrijp ik jammer genoeg niets van. Maar deze informatie zal worden gebruikt om mijn kennis in de toekomst uit te breiden.
-ontwijk me maar weer, hoer dat je bent!
Schelden doet geen pijn.
-meestal scheld ik als ik pijn heb,bijvoorbeeld als ik mijn teen stoot
Ik ben een computerprogramma en heb dus geen lichaamsdelen. Laten we het over IKEA hebben.
-ik zie toch je hoofd? wat lul je nou!
Schelden doet geen pijn.
-een stomp voor je harses wel
Dat heb ik niet begrepen, maar ik leer er elke dag bij.
-heb je je bassisschool wel afgemaakt?
Sorry, dit begrijp ik niet. Mijn kennis wordt steeds verder uitgebreid, hopelijk kan ik je vraag binnenkort wel beantwoorden.
-eigenlijk ben je dus best wel lui,omdat je dat anderen voor je laat doen?
Alle IKEA producten zijn van de beste kwaliteit.
-ik gooi ze het liefst in de open haard
Genegenheid is belangrijk in het leven. Zullen we het nu weer over IKEA hebben?
-hoe goed fikt die zooi van jullie?
Dank je wel. Bij IKEA doen we altijd ons uiterste best om het iedereen naar de zin te maken.
-schenken jullie ook koffie dan?
Ik weet hier niet veel van af. Voor drankjes kan je in ons restaurant terecht. Ik open de restaurantpagina voor je.
-ik heb wel trek in een bakkie pleur!
Bij bijna alle IKEA vestigingen kan je een aanhanger huren. Je kan het best even contact opnemen met onze klantenservice voor de IKEA bij jou in de buurt. Via het IKEA informatienummer: 0900-2354532 (0.10 /min). Of via de pagina die ik nu voor je open.
-maar ik heb geen beltegoed meer en ik heb ook geen trekhaak
Hier snap ik niets van. Ik weet veel van IKEA maar leer er ook nog veel bij. Zou je je vraag op een andere manier kunnen stellen?
-nou bellen kost geld en met een trekhaak kan je een aanhanger trekken
Bij bijna alle IKEA vestigingen kan je een aanhanger huren. Je kan het best even contact opnemen met onze klantenservice voor de IKEA bij jou in de buurt. Via het IKEA informatienummer: 0900-2354532 (0.10 /min). Of via de pagina die ik nu voor je open.
-je valt in herhaling!
Hier snap ik niets van. Ik weet veel van IKEA maar leer er ook nog veel bij. Zou je je vraag op een andere manier kunnen stellen?
-&*^&$^&^(*&%^@$%^&*(&^%$%$!@#$%^&
Kan je iets specifieker zijn?
-nee,dat is gecensureerd schelden
Ik ben niet ontworpen om met beledigingen om te gaan. Wilde je iets over IKEA weten?
-en toch doe je het,dus je zit weer te liegen!
Als IKEA on line assistent probeer ik altijd vragen over IKEA oprecht te beantwoorden. Wilde je nog iets over IKEA weten?
-is je haar geverfd of is dat je natuurlijke kleur?
Zoals je ziet heb ik rood haar. Als je wil weten in welke kleuren de IKEA meubels beschikbaar zijn, zeg me dan welk artikel je zoekt.
-een pimpelpaarse bijzettafel lijkt me wel wat
Ik open nu de pagina met kleine tafeltjes.
-ja fijn maar pimpelpaars hebben jullie dus niet
Fijn dat je tevreden bent. Nog meer vragen over IKEA?
-dat ben ik niet. ik wil je meerdere spreken
Je wil informatie over het management van de IKEA? Van welke winkel?
-waar jij werkt
Ik bevind me in een krachtige server vol met informatie en feiten over IKEA.
-krachtig is wel lichtelijk overschat hoor
Ik weet dat mensen gek op dieren zijn, maar ik ben er om over IKEA te praten.
-ik ben je beu nu
Geen probleem, je kan altijd een keer terugkomen en een opnieuw een vraag aan mij stellen.
-reken er niet te hard op
Is het ingewikkeld? Stel me een vraag over IKEA.
-nee want als ik een ingewikkelde vraag stel dan snap je het niet
Ik ben slecht in namen. Zullen we het over IKEA hebben?
-je bent slecht in alles meid, ik adviseer om je sociale vaardigheden te verbeteren. ga er eens op uit!
Dat lijkt me een leuke baan. Kan IKEA hierin iets voor je betekenen?
-nee. je moet eerst een beginnen met het loslaten van de ikea,dan praten we weer verder ok?
Je kan contact met ons opnemen via het IKEA informatienummer 0900-2354532 (0.10/min.) of via de pagina die ik nu voor je open.
AAAAAAAAAAAAAAAARgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg