Heb je billy niet?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
ik weet eindelijk waar ze werkt.
namenlijk bij de IKEA
Om dit heugelijke feit te vieren, vraag ik jullie nieuwe namen te bedenken voor IKEA artikelen.
Wan tik heb al een bank die bjorn heet, en een tafel met de mooie naam gammelstuck.
Ze ontkent het niet!quote:Je zei: ben jij boten anna?
e hebt het volste recht om er een mening over mij op na te houden. Zullen we het nu weer over IKEA hebben?
Ze is inderdaad botquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:33 schreef TimC het volgende:
botte anna
Je zei: hou je van gebruikersnaam dan?quote:
Stomme hoerquote:Sorry. Ik kan je niet helpen. De server is momenteel overbelast. Probeer het later nog eens.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:32 schreef Boeman het volgende:
[..]
En nog steeds,
Wat is dat nou voor hoer?
quote:Je zei: ben je een hoer?
quote:Anna zei: Schelden doet geen pijn.
quote:Je zei: nee maar anaal wel
quote:Anna zei: Het spijt me, maar dat vind ik geen gepaste vraag. Hier wil ik dan verder ook niet op in gaan. Kunnen we misschien over IKEA praten?
dan antwoordt ze met: Schelden doet geen pijnquote:
Ikeafetisj?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:13 schreef _samson_ het volgende:
ze heeft weinig andere interesses
quote:We raden je aan voor meer informatie te bellen met ons algemeen informatienummer 0900-2354532 (0.10/min.) Je kan ook vrijblijvend een Sms'je krijgen op je mobiele nummer als het weer voorradig is. Je kan dit aanvragen via de informatielijn of via e-mail. Na 4 weken vervalt deze melding automatisch.
Een goede vraag, maar ik moet het antwoord even schuldig blijven. aldus annaquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:20 schreef Xessive het volgende:
Je zei: Mijn oom is een pedofiel!
Zij:Bij IKEA is de hele familie welkom.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:20 schreef Xessive het volgende:
Je zei: Mijn oom is een pedofiel!
Zij:Bij IKEA is de hele familie welkom.
Je hoeft niet meteen jaloers te zijn als iets of iemand is wat jij niet bentquote:
Böbientjä Fentyltjäquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:29 schreef _samson_ het volgende:
Je zei: heb je ook sex met honden?
Ik ben dol op dieren en IKEA heeft leuke artikelen voor honden en katten. Vertel me welk product je zoekt en ik geef je meer informatie
quote:Een opblaasbaar teef uit de zeer bekende Vlaamse studio 100. Geschikt voor Tekkel tot Bouffier.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:26 schreef Daviddude het volgende:
"ik heb een vriend. hij heet allan."
Ze is al bezet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |