Weet ik.. Zal ik mijn eigen cabaretshow gaan doen of niet?quote:
Joh. Is dit ineens het latente Wildersstemmers-topic geworden ofzo?quote:
Nee hoor. Dit is een latent CentrumDemocratenstemmers-topic geworden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Joh. Is dit ineens het latente Wildersstemmers-topic geworden ofzo?
Nee, zo dronken ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Joh. Is dit ineens het latente Wildersstemmers-topic geworden ofzo?
Als je een andere vraag wilt, mag je hem zelf stellen. Ik leg me te ruste, aagnezien niemand het weet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:29 schreef geenaam het volgende:
Maar Gooitzen misschien een andere vraag? Btw waar is Daf?
Praat niet over dingen waar je niks van weer pubertjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:30 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit is een latent CentrumDemocratenstemmers-topic geworden.
Maar het is de kunst om te laten lijken alsof je er wel wat vanaf weet..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Praat niet over dingen waar je niks van weer pubertje.
Tof antwoord, ik ga even denken over je vraag!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:32 schreef geenaam het volgende:
[..]
Maar het is de kunst om te laten lijken alsof je er wel wat vanaf weet..
Geenaam is ook nog niet zo oud, maar dat maakt niet uit, toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:32 schreef Jajong het volgende:
Haha, heb je dat net bij maatschappijleer geleerd? Dan ben je dus 15 of 16?.
Haha. Dat heb ik trouwens ook geleerd ja. Maar toevallig kwam ik het net tegen op wiki. Maar je zit dichtbij. Ik ben 17 jaartjes jong.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:32 schreef Jajong het volgende:
Haha, heb je dat net bij maatschappijleer geleerd? Dan ben je dus 15 of 16?.
KROquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:31 schreef geenaam het volgende:
Oké dan. Een niet zo moeilijke volgens mij. Begin vorige eeuw was er sprake van verzuiling in NL. Noem de 4 zuilen en de omroepen die bij die zuilen horen.
Toch nog goed verbeterd!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:35 schreef Jajong het volgende:
Nee, NCRV is Protestants en AVRO liberaal natuurlijk
Ja, maar dat maakt de NCRV nog niet Protestantsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:37 schreef Jajong het volgende:
VPRO en NCRV is allemaal Protestants. Vrije Protestantse Radio Omroep ofzo.
Doe maarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:38 schreef Jajong het volgende:
Eigenlijk zou ik nu weer een rap-vraag moeten stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |