quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:23 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Werkman, daar heb ik uiteindelijk mijn HAVo gehaald.
Ik moet mijn Havo nog halen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:23 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Werkman, daar heb ik uiteindelijk mijn HAVo gehaald.
Overal zegt iedereen dat, ik maakte een foutje en had t al hersteldquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
weet ik, maar op fok zegt iedereen O RLY en niet OH RLY![]()
Kan er niet opkomenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kom op MaJo....
Zeker de actrice en haar zoon zijn echte oja-mensen...
South Pacific, ja.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan er niet opkomenHeb het echt geweten dus ergens zit het wel... Heeft zij in meer musicals gespeeld?
Nee, deze dame is een rasechte Amerikaanse.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:28 schreef MaJo het volgende:
Audrey Hepburn?
Ik ben van de recentere musicalsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:31 schreef Jajong het volgende:
Halve topic vertieft met een schijtvraag die zelfs MaJo, de self-proclaimed musicalfanaat niet weet.
Ik zeg het positiever vind ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:31 schreef Jajong het volgende:
Halve topic vertieft met een schijtvraag die zelfs MaJo, de self-proclaimed musicalfanaat niet weet.
Hoezo? SOM zuigtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |