quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:23 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Werkman, daar heb ik uiteindelijk mijn HAVo gehaald.
Ik moet mijn Havo nog halen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:23 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Werkman, daar heb ik uiteindelijk mijn HAVo gehaald.
Overal zegt iedereen dat, ik maakte een foutje en had t al hersteldquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
weet ik, maar op fok zegt iedereen O RLY en niet OH RLY![]()
Kan er niet opkomenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kom op MaJo....
Zeker de actrice en haar zoon zijn echte oja-mensen...
South Pacific, ja.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan er niet opkomenHeb het echt geweten dus ergens zit het wel... Heeft zij in meer musicals gespeeld?
Nee, deze dame is een rasechte Amerikaanse.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:28 schreef MaJo het volgende:
Audrey Hepburn?
Ik ben van de recentere musicalsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:31 schreef Jajong het volgende:
Halve topic vertieft met een schijtvraag die zelfs MaJo, de self-proclaimed musicalfanaat niet weet.
Ik zeg het positiever vind ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:31 schreef Jajong het volgende:
Halve topic vertieft met een schijtvraag die zelfs MaJo, de self-proclaimed musicalfanaat niet weet.
Hoezo? SOM zuigtquote:
iemand die van voetbal houdt weet heus niet alles, jij weet niet alles van egypte enz.quote:
Had je maar niet het enige musical-vrouwtje moeten zijn van dit topicquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:35 schreef MaJo het volgende:
hey doe eens liev tegen mijalsof jullie ALLES weten van jullie specialiteiten
MaJo is Lievquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
Had je maar niet het enige musical-vrouwtje moeten zijn van dit topic
MaJo is Lievquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:38 schreef MaJo het volgende:
Beetje gemeen doen tegen iemand die ziek is
Ik weet het echt niet daf, van die hele acteur heb ik nog nooit gehoord. De anderen weten het blijkbaar ook niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
De acteur is Theodore Bikel.
En zoonlief had in de jaren '80 een rol in een serie waardoor hij over de hele wereld gehaat werd.
Nee, toch. Ik wens Majo wel alle beterschap hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik zeg het nog één keer: kutsmoes.![]()
Nope... ik ken die hele man niet eens...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet daf, van die hele acteur heb ik nog nooit gehoord. De anderen weten het blijkbaar ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |