Ik was gebanned, Haruhi was mijn kloon. Ik heb gratie gekregen vanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:00 schreef Gooitzen het volgende:
Jajong, waar ben jij verandert/heb je moeten veranderen van naam?
Ik zie zelden de naam van Yvonne vergezeld met hartjes smileysquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik was gebanned, Haruhi was mijn kloon. Ik heb gratie gekregen vanyvonne
Nu nog 12 modjesquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sorry... t verschil is ook klein tussen een getal en het woord compliment...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:10 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nee, anders komt Daffo of MaJo in de war als ik overal plusjes en getalletjes neer ga zetten
Is wel handig ja, al die nieuwe mods weten echt niet wie er allemala gebanned warenquote:
16, en ik vind het terecht dat ze gebanned zijn. Beetje janken over een overduidelijke komisch bedoeld topic van BBD. Beetje denken dat ze meer zijn dan users met een kleurtjequote:
Daar gaan de mods niet over hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is wel handig ja, al die nieuwe mods weten echt niet wie er allemala gebanned waren
Ok, op die fiets. Iets te veel geklierd. Je komt zeker uit Beijum?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je had er +2 bijgeschreven, dat is het enige waar ik naar kijken. Mensen zetten wel vaker iets voor de gein achter dat punt. +2 compliment zou ik dus aanzien voor 2 punten ja. Het is dat het in een quote staat maar anders had ik het er wel voor aangezien.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:11 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Sorry... t verschil is ook klein tussen een getal en het woord compliment...![]()
Nee ik ben geen pauperquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:12 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ok, op die fiets. Iets te veel geklierd. Je komt zeker uit Beijum?
Ja, nou, groand zat ik over te twijfelen, dus ik weet niet zeker of je die goed hebt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vet, ik had groand goed geschreven![]()
Ik zal het voor je veranderen...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je had er +2 bijgeschreven, dat is het enige waar ik naar kijken. Mensen zetten wel vaker iets voor de gein achter dat punt. +2 compliment zou ik dus aanzien voor 2 punten ja. Het is dat het in een quote staat maar anders had ik het er wel voor aangezien.
OOO PIE DUBBELJOEEE.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee ik ben geen pauper. 14 jaar in Roden gewoond, toen 5 jaar in de Buitenhof ( Bij Hoogkerk ) en nu een jaar in de Oosterpoort
En inderdaad, laten we ophouden met slowchatten. Daf stel een vraag!
Omdat jij het bent.quote:
Ik zag het jaquote:
Werkman, Zernike College(Haren)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:15 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
OOO PIE DUBBELJOEEE.
Mooi werk, Oosterpark. Ik heb 18 jaar in de Oranjebuurt gewoond. Welke school heb je gezeten?
Nee, stiekem niet nee. En Romy Schneider ook al niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:17 schreef MaJo het volgende:
Damn, een musicalvraag die ik niet weetNiet stiekem Christopher Plummer?
Nope. Echt twee heel andere mensen. Zij is inmiddels al overleden en hij heeft nog een gastrolletje gedaan in Star Trek als de adoptie-vader van Worf.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:17 schreef MaJo het volgende:
Ik zeg toch maar even Julie Andrews
Ook nietquote:
Shit, daar scoor ik geen punt mee, dus dan hou ik lekker mijn ehhhh keyboardquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
En ja, die acteur wil ik ook weten.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nope. Echt twee heel andere mensen. Zij is inmiddels al overleden en hij heeft nog een gastrolletje gedaan in Star Trek als de adoptie-vader van Worf.
Ja. Die zoon... wat hadden de mensen een hekel aan 'm, zo in de jaren '80. Met z'n eeuwige cowboyhoed.quote:
Werkman, daar heb ik uiteindelijk mijn HAVo gehaald.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Werkman, Zernike College(Haren)
En de vraag, geen idee.
Oh een OosterPOORT en niet pauperwijk 2 OosterPARK
Welke H?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dan moet de H weg, da's niet fok.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:23 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Werkman, daar heb ik uiteindelijk mijn HAVo gehaald.
Ik moet mijn Havo nog halen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:23 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Werkman, daar heb ik uiteindelijk mijn HAVo gehaald.
Overal zegt iedereen dat, ik maakte een foutje en had t al hersteldquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
weet ik, maar op fok zegt iedereen O RLY en niet OH RLY![]()
Kan er niet opkomenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kom op MaJo....
Zeker de actrice en haar zoon zijn echte oja-mensen...
South Pacific, ja.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan er niet opkomenHeb het echt geweten dus ergens zit het wel... Heeft zij in meer musicals gespeeld?
Nee, deze dame is een rasechte Amerikaanse.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:28 schreef MaJo het volgende:
Audrey Hepburn?
Ik ben van de recentere musicalsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:31 schreef Jajong het volgende:
Halve topic vertieft met een schijtvraag die zelfs MaJo, de self-proclaimed musicalfanaat niet weet.
Ik zeg het positiever vind ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:31 schreef Jajong het volgende:
Halve topic vertieft met een schijtvraag die zelfs MaJo, de self-proclaimed musicalfanaat niet weet.
Hoezo? SOM zuigtquote:
iemand die van voetbal houdt weet heus niet alles, jij weet niet alles van egypte enz.quote:
Had je maar niet het enige musical-vrouwtje moeten zijn van dit topicquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:35 schreef MaJo het volgende:
hey doe eens liev tegen mijalsof jullie ALLES weten van jullie specialiteiten
MaJo is Lievquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
Had je maar niet het enige musical-vrouwtje moeten zijn van dit topic
MaJo is Lievquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:38 schreef MaJo het volgende:
Beetje gemeen doen tegen iemand die ziek is
Ik weet het echt niet daf, van die hele acteur heb ik nog nooit gehoord. De anderen weten het blijkbaar ook niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
De acteur is Theodore Bikel.
En zoonlief had in de jaren '80 een rol in een serie waardoor hij over de hele wereld gehaat werd.
Nee, toch. Ik wens Majo wel alle beterschap hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik zeg het nog één keer: kutsmoes.![]()
Nope... ik ken die hele man niet eens...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet daf, van die hele acteur heb ik nog nooit gehoord. De anderen weten het blijkbaar ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |