Met de nadruk op een beetje hoor.quote:
Lowlands zonder regen is als een auto zonder benzine...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Niks mis met een beetje regen en modder hoor.
Daarom: vuilniszakken, wegwerpregenponcho's, party-tenten...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:01 schreef ebeaydojraes het volgende:
regen vind ik nie erg, maar al die modder in je tent.. da schiet nie op. en je kan nie normaal in t gras zitten/liggen. Dat vind ik toch vaak wel een vereiste voor een goed festival.
Voor zover ik weet hadden de lowlandsmuntjes altijd een lowlandsopdruk...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:08 schreef icebliss het volgende:
Die breekmunten had je volgens mij ook bij de vierdaagsefeesten, o.a. bij Matrixx in the Park. Heb er nog één over, zit alleen wel een Matrixx-print op. Dus bij Lowlands zal dat ook wel zo zijn.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:09 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hadden de lowlandsmuntjes altijd een lowlandsopdruk...
Oh ja......kutquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:09 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hadden de lowlandsmuntjes altijd een lowlandsopdruk...
Ik hoef ook geen zon, als het maar droog blijftquote:
Het regent standaard één dag, als het maar niet vier dagen lang regent..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik hoef ook geen zon, als het maar droog blijft.
Bier op je tent jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:00 schreef rubbereend het volgende:
ik moet altijd enorm pissen van die regen op mn tent of het is van al dat bier
Dat is altijd zo'n gevecht om 1. uit je slaapzak vrij te komen 2. jezelf in een broek te worstelen 3. uit die tent te ontsnappen 4. over de scheerlijnen richting bossage te springen en 5. de langs de bossage geparkeerde tenten droog te houden..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:00 schreef rubbereend het volgende:
ik moet altijd enorm pissen van die regen op mn tent of het is van al dat bier
Wat vind ik dit klote. Doen ze daar nou echt zo moelijk over of kan ik mijn DSLR wel thuis laten ?quote:MAG IK MIJN FOTOTOESTEL MEENEMEN OP HET FESTIVALTERREIN?
Als het een huis-, tuin- en keukencamera is, wel. Professionele apparatuur is niet toegestaan: toestellen met afneembare lenzen worden sowieso niet toegelaten,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |