Met de nadruk op een beetje hoor.quote:
Lowlands zonder regen is als een auto zonder benzine...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Niks mis met een beetje regen en modder hoor.
Daarom: vuilniszakken, wegwerpregenponcho's, party-tenten...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:01 schreef ebeaydojraes het volgende:
regen vind ik nie erg, maar al die modder in je tent.. da schiet nie op. en je kan nie normaal in t gras zitten/liggen. Dat vind ik toch vaak wel een vereiste voor een goed festival.
Voor zover ik weet hadden de lowlandsmuntjes altijd een lowlandsopdruk...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:08 schreef icebliss het volgende:
Die breekmunten had je volgens mij ook bij de vierdaagsefeesten, o.a. bij Matrixx in the Park. Heb er nog één over, zit alleen wel een Matrixx-print op. Dus bij Lowlands zal dat ook wel zo zijn.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:09 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hadden de lowlandsmuntjes altijd een lowlandsopdruk...
Oh ja......kutquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:09 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hadden de lowlandsmuntjes altijd een lowlandsopdruk...
Ik hoef ook geen zon, als het maar droog blijftquote:
Het regent standaard één dag, als het maar niet vier dagen lang regent..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik hoef ook geen zon, als het maar droog blijft.
Bier op je tent jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:00 schreef rubbereend het volgende:
ik moet altijd enorm pissen van die regen op mn tent of het is van al dat bier
Dat is altijd zo'n gevecht om 1. uit je slaapzak vrij te komen 2. jezelf in een broek te worstelen 3. uit die tent te ontsnappen 4. over de scheerlijnen richting bossage te springen en 5. de langs de bossage geparkeerde tenten droog te houden..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:00 schreef rubbereend het volgende:
ik moet altijd enorm pissen van die regen op mn tent of het is van al dat bier
Wat vind ik dit klote. Doen ze daar nou echt zo moelijk over of kan ik mijn DSLR wel thuis laten ?quote:MAG IK MIJN FOTOTOESTEL MEENEMEN OP HET FESTIVALTERREIN?
Als het een huis-, tuin- en keukencamera is, wel. Professionele apparatuur is niet toegestaan: toestellen met afneembare lenzen worden sowieso niet toegelaten,
Was het sowieso niet van plan om het op de camping achter te laten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik neem sowieso geen duur fototoestel mee naar lowlands
Kluisjes in de perstentquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik neem sowieso geen duur fototoestel mee naar lowlands
Ik vind het bestquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:35 schreef Pink_Floyd het volgende:
PS. Maandag gooien we een Lowlands preview op de FP. Voor mensen hier natuurlijk niet nodig want die weten al wat ze gaan zien, maar toch. Ennuh Sack, ik heb wat plaatjes uit de OP gejat...stond wel mooi vond ik, niet boos worden heh
Nee er staat nog steeds Ill Nino in het blokkenschema, ik vrees dat je voor een aktuele versie de applicatie opnieuw moet downloaden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zouden ze dat ding voor je mobieltje trouwens nog af en toe updaten met de Gorefesten en Opgezwolles enzo? Iemand dat ding toevallig onlangs nog gedowload?
Als dat zo is dan is het misschien nog de moeite om hem volgende week even opnieuw te downloaden....
Heb je tele2 of dat soort ellende?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het ligt trouwens niet aan mijn verbinding, ik kan gewoon niet naar 4443 smsen, wel naar andere nummers.
Godver, in 1 keer goed, hoe krijg je het voor elkaar S_B.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heb je tele2 of dat soort ellende?
Voldoet prima, bij normaal gebruik. Nu niet. En in sommige delen van Schagen niet, laten daar nu net 2 goede vrienden wonen. Nou ja, off-topic. Ik doe het wel met KPN.quote:
Heb bij 1 van de concurrenten gewerkt. 't Is algemeen bekend dat er ongeveer niets deugd bij en aan Tele2quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Godver, in 1 keer goed, hoe krijg je het voor elkaar S_B.
1 woord: pringlesbusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:08 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n gevecht om 1. uit je slaapzak vrij te komen 2. jezelf in een broek te worstelen 3. uit die tent te ontsnappen 4. over de scheerlijnen richting bossage te springen en 5. de langs de bossage geparkeerde tenten droog te houden..
Lastig ja.quote:
http://www.snowpatrol.com/tour/quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:54 schreef TheTh1ng het volgende:
Waar komt dat gerucht toch vandaan dan?![]()
Morgen even proberenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:24 schreef 2722532 het volgende:
http://www.proximusgoformusic.be/nl/startsale.php?event_id=108299
Ze willen dat ik bel, maar ik gok niet dat er iemand opneemt nu
http://www.ticketmaster.nl/html/searchResult.htmI?keyword=pukkelpop&l=NL&x=0&y=0quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:24 schreef 2722532 het volgende:
http://www.proximusgoformusic.be/nl/startsale.php?event_id=108299
Ze willen dat ik bel, maar ik gok niet dat er iemand opneemt nu
*vermoordtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:08 schreef 2722532 het volgende:
Volledig offtopique hier, maar waar moet het anders: weet iemand of er nog Pukkelpop kaartjes te bestellen zijn ergens?
Of wordt ik nu vermoord door een horde lowlanders?
yeshquote:
hmm ik zat te denken aan..... bier drinken, eten, slapen, muziek luisterenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:06 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Wat moet een sexverslaafde op Lowlands?![]()
haha dus je kan er ook nog in kotsen!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zit altijd met het probleem op festivals dat ik 's ochtends gruwelijk moet plassen.
Helaas moet ik me dan eerst nog aankleden, uit de tent klauteren en vervolgens in een 10 km lange rij aansluiten bij de damestoiletten. Maar nu heb ik dit gevonden, ben benieuwd of dit goed zal werken!
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is het?
Traveljohn is een unisex wegwerp plaszakje die bestaat uit een stootvast plastic omhulsel met daarin een zakje met maximaal absorberende korreltjes.
Traveljohn adaptor is anatomisch en ergonomisch gevormd met een anti-druppel rand en sluit bij de vrouwen goed tegen het onderlichaam aan. Kan makkelijk staand, zittend of half liggend gebruikt worden.
De Liqsorb super absorberende binnenzak bestaat uit biologisch afbreekbare polymeren en niet geweven materiaal.
De polymeren veranderen in gel binnen 10 seconden en kunnen tot ca. 50x in volume toenemen na contact met urine of braaksel.
De ontstane gel blijft in de Traveljohn zitten, zelfs als er druk op de zak wordt uitgeoefend.
Traveljohn is reukloos, lekvrij en biologisch afbreekbaar en kan na gebruik dus zonder enig bezwaar in de afvalbak.
Het is een CE product, gepatendeerd en wordt onder ISO norm geproduceerd.
Traveljohn is makkelijk, compact, en handig in gebruik.
Traveljohn is eenvoudig op te bergen, zodat je er er altijd één bij de hand hebt.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:18 schreef Mathijz het volgende:
Gerucht was er al eerder,maar denk niet dat het waar is.
Dan zou er maandag toch wel een bericht komen dat het is uitverkocht.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Is goed die weddenschap durf ik aan te gaan
Voor een biertje?
Ah kut je bent een manquote:
Welk programma was dat?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mee eens! gister zag ik nog een stukkie van de opbouw van ll op tv en toen zeiden ze wel dat het bijna was uitverkocht
volgens mij 4 in het land - Zomertoerquote:
Vorig jaar (toen ik net 18 was) voldeed mijn proces-verbaal gewoon. Even lief kijken en zeggen dat je ook tig andere pasjes hebt meegenomen waar je naam + leeftijd op staat en je mag doorlopen. Of in elk geval, dat mocht ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:46 schreef dork22 het volgende:
Oooh shit. Ik heb geen geldig legitimatie bewijs (meer). Ik ben 'm verloren.![]()
Ik ga morgen aangifte doen bij de politie maar voordat ik een nieuwe ID-kaart heb is lowlands alweer geweest. Ik heb wel een copy van mijn pasje op m'n pc staan. Die neem ik dus mee en ook een copy van de aangifte mee naar lowlands.
Zal er een probleem zijn om een 16+ bandje te krijgen? (ik ben dus wel ouder dan 16, maar zie eruit alsof ik net zo goed 15 zou kunnen zijn.)
Damn.
Je bent bekend met het principe van de waterkringloop he?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:18 schreef Mathijz het volgende:
Alles wat nu valt, valt vanaf donderdag niet
je weet dat het aan is!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 13:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Weer terug van vakantie
Regen op Lowlands.
Opgezwolle op Lowlands!
Is goedquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:39 schreef Pink_Floyd het volgende:
Sack is het goed als ik het clickable programma vh OP ook in de preview gooi op de FP (uiteraard ovv je nickname)?
en wat kost dat?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zit altijd met het probleem op festivals dat ik 's ochtends gruwelijk moet plassen.
Helaas moet ik me dan eerst nog aankleden, uit de tent klauteren en vervolgens in een 10 km lange rij aansluiten bij de damestoiletten. Maar nu heb ik dit gevonden, ben benieuwd of dit goed zal werken!
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is het?
Traveljohn is een unisex wegwerp plaszakje die bestaat uit een stootvast plastic omhulsel met daarin een zakje met maximaal absorberende korreltjes.
Traveljohn adaptor is anatomisch en ergonomisch gevormd met een anti-druppel rand en sluit bij de vrouwen goed tegen het onderlichaam aan. Kan makkelijk staand, zittend of half liggend gebruikt worden.
De Liqsorb super absorberende binnenzak bestaat uit biologisch afbreekbare polymeren en niet geweven materiaal.
De polymeren veranderen in gel binnen 10 seconden en kunnen tot ca. 50x in volume toenemen na contact met urine of braaksel.
De ontstane gel blijft in de Traveljohn zitten, zelfs als er druk op de zak wordt uitgeoefend.
Traveljohn is reukloos, lekvrij en biologisch afbreekbaar en kan na gebruik dus zonder enig bezwaar in de afvalbak.
Het is een CE product, gepatendeerd en wordt onder ISO norm geproduceerd.
Traveljohn is makkelijk, compact, en handig in gebruik.
Traveljohn is eenvoudig op te bergen, zodat je er er altijd één bij de hand hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |