kijkt* Nee..want dan hadden er ook meteen 2 gehangenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heb je 'm niet toevallig al aan die muur gehangen?
Volgens mij is het tot 01u oid nog wel drukquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
We zijn met tentje opzetten wel even bezig en als ik nu gewoon al 'n kleine voorraad aanleg dan hoef ik niet zo snel meer terug. Dan kan ik later op de avond weer lopen en zal 't niet héél erg druk meer zijn
ik ga er om half elf sochtends al zijn. dan lekker bierspel spelen en bbqenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:43 schreef koen_pijl het volgende:
Hoe laat gaat iedereen erheen? Onze groep rijdt om ong. 12 uur hier weg en zijn we er 2 uur later. (file meegerekend).
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zit altijd met het probleem op festivals dat ik 's ochtends gruwelijk moet plassen.
Helaas moet ik me dan eerst nog aankleden, uit de tent klauteren en vervolgens in een 10 km lange rij aansluiten bij de damestoiletten. Maar nu heb ik dit gevonden, ben benieuwd of dit goed zal werken!
Maar worden de optredens ook live uitgezonden?quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:32 schreef icebliss het volgende:
www.3voor12.nl/lowlands
Veel geluidsopnamen, filmpjes va optreden, interviews, akoestische sessies, etc.
18u?quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:38 schreef TheTh1ng het volgende:
Donderdag vanaf 18.00
Vr za zo van 08.00 tot 23.30
Dat doen ze om de enorme vroege stroom tegen te gaan. Die pendelbussen staan er a/h begin van de middag gewoon. En anders zijn er locals die voor 10 euro busjes met mensen heen en weer rijden vanaf Lelystad.quote:
gewoon meerdere keren gebruikenquote:
De bussen rijden toch vanaf 15:00u ofzo?quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:46 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat doen ze om de enorme vroege stroom tegen te gaan. Die pendelbussen staan er a/h begin van de middag gewoon. En anders zijn er locals die voor 10 euro busjes met mensen heen en weer rijden vanaf Lelystad.
Dat shirt?quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Whoops..Death From Above voor die kikker..
waar komt die trouwens vandaan...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |