Je kan nooit zo snel dat hele stuk langzaam en aandachtig gelezen hebbenquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik mis alleen nog Danny & Tropical Guillotine
Psychologisch experiment zeg ik je tochquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat zou dit uit moeten halen?
Spelbrekerquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tja, maar dat heb ik gestudeerd en ben er totaal ongevoelig voor![]()
Ik vind 't ook niet erg dat ik jou daar niet tegen ga komenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:04 schreef Twinkeltwin het volgende:
Lalalala ik vind t helemaaaal niet erg dat ik mn 9e LL dit jaar nog niet mee ga maken hoor!
![]()
![]()
![]()
![]()
www.3voor12.nl/lowlandsquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:50 schreef Harker het volgende:
Worden er er ook nog optredens live uitgezonden op internet? En dan alleen geluid of ook met beelden? (Zoiets als met Rock am Ring)
En zo ja, waar is dat dan te vinden?
Jij hebt zeker brainiac gekeken!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nog een experiment. Lees dit hele stuk langzaam en aandachtig door:
Lowlands (of voluit: A campingflight to Lowlands Paradise) is een ..............knip
Ik ken dr een jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zijn er serieus Coldplay-fans die naar Lowlands gaan?![]()
Nee. Hebben die mijn ideeen weer eens gejat dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij hebt zeker brainiac gekeken!
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:42 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Heb je je kaartje wel al gevonden Lienelien?
![]()
Vast wel idd!quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
Shhht. Nee. Ik ben te druk geweest met werken tot midden in de nacht en uitslapen en weer werken. En het is een puinzooi hier, dus als ik morgen op ga ruimen kom ik ze wel tegen. hoop ik, dus.
Ja, want ik ben altijd alles kwijtquote:
Ja maar ik heb een hele gave muur met concertkaartjesquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:58 schreef Pink_Floyd het volgende:
Die fast-ticket service is wel iets voor jou dan! Dan sturen ze je ticket via de mail op, gewoon uitprinten en klaar...hoef je alleen je password voor je mail te onthouden
Heb je 'm niet toevallig al aan die muur gehangen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een hele gave muur met concertkaartjes![]()
Als je zin hebt om twee keer in die achterlijke rij te gaan staan kan je dat doen. Je mag zo vaak het terrein op en af als je wil. Goede manier om een enorme biervoorraad aan te leggen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik zat te denken, donderdag in de rij met alleen 'n tentje en later op de avond in de rij met m'n tas, is dat 'n optie? Puur om de last wat te verdelen, aangezien we met tweëen waarschijnlijk 3 tenten op moeten gaan zetten..
Ik denk dat de vlieger niet opgaat, want zo kun je natuurlijk ongemerkt vanalles 't terrein "opsmokkelen"
Heb ik vorig jaar ook gedaan, werkt goedquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik zat te denken, donderdag in de rij met alleen 'n tentje en later op de avond in de rij met m'n tas, is dat 'n optie? Puur om de last wat te verdelen, aangezien we met tweëen waarschijnlijk 3 tenten op moeten gaan zetten..
Ik denk dat de vlieger niet opgaat, want zo kun je natuurlijk ongemerkt vanalles 't terrein "opsmokkelen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |