Optiefen kutnewbie.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:56 schreef Devlinsect het volgende:
Wanneer ben je een oldbie en een newbie?![]()
![]()
De stelregel is: als je het moet vragen ben je het sowieso niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:56 schreef Devlinsect het volgende:
![]()
Ga je mond spoelen met zoutzuur!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:55 schreef most_wanted het volgende:
En eisen dat BrauN word unbanned!1!1
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:49 schreef most_wanted het volgende:
[Oldbies] is dood.
Laten we [Newbies] beginnen.
Wie heeft je humor verklootquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:59 schreef miss_bleu het volgende:dat is voor de eerste keer dat ik om jou moet lachen krea
Bushokjes geval ? Brossers ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:02 schreef Devlinsect het volgende:
Alle mensen die zich te goed voelen voor een newbie, graag hier verzamelen in dit topic
![]()
Ik was er al, je punt?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:02 schreef Devlinsect het volgende:
Alle mensen die zich te goed voelen voor een newbie, graag hier verzamelen in dit topic
![]()
en dan teken je ook nog een jaar bij ! , wat blijft er van je over bleu !quote:
Je bedoelt deel 7 van onze boeiende lessenreeks?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:48 schreef miss_bleu het volgende:
Duurt lang nieuw topic. Ik kan OP niet openen in hier door die kut firewall
Zegt wie?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met zoutzuur!
En tief op uit dit topic.... ksssst
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:51 schreef miss_bleu het volgende:
heel stiekem he....
moet ik hier ook om lachen : [afbeelding]
Staan er bushokjes in de omgeving van je werk, dan komen we morgen ff langsquote:
Men jij weet niet eens wat icq is men ! , toen hing je nog bij je moeder aan dr tepel .quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:04 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
"kijk mij ICQ hebben, ik ben een oldbie"
![]()
Al was jij een oldbie dan nog !quote:
Dit is pasquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:56 schreef Devlinsect het volgende:
![]()
ikquote:
Ontzettende buschauffeur zelfs!quote:
Icq was zo vet he', en al jaren eerder dan msn en met dezelfde mogelijkhedenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Men jij weet niet eens wat icq is men ! , toen hing je nog bij je moeder aan dr tepel .
Dat was toen je nog een veldaccu op je rugdroeg voor je 'zak'telefoon en er trots op was dat je mobiel kon bellen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Icq was zo vet he', en al jaren eerder dan msn en met dezelfde mogelijkheden![]()
De zinsnede niet begrijpen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:06 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
De baas hier heeft een hond
![]()
(ask Swets)
Dat was toen je gratis kon smsen via je messenger en dat orange en vodafone miljoenen aan inkomsten miste.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat was toen je nog een veldaccu op je rugdroeg voor je 'zak'telefoon en er trots op was dat je mobiel kon bellen.
Dat was toen net de eerste cd schrijver met caddie systeem alleen nog maar extern op je pc was aan te sluiten en je pc nog een overdrive schakelaar had zodat je van 33 naar 66 MHz kon gaan...
Mennnn.. dat waren pas tijden.
[afbeelding]
Zie mij én een ICQ icoon hebben en info hebben opgezocht via google.nl, zodat ik overkom als oldbie.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat was toen je gratis kon smsen via je messenger en dat orange en vodafone miljoenen aan inkomsten miste.
Weet je , ik wens dat jij vanmiddag zo hard met je fiets met zijwieltjes wordt geschept he.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:14 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Zie mij én een ICQ icoon hebben en info hebben opgezocht via google.nl, zodat ik overkom als oldbie.
*applaus*
Ik wens dat je moeder je poepluier in je gezicht drukt tijdens het verschonen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Weet je , ik wens dat jij vanmiddag zo hard met je fiets met zijwieltjes wordt geschept he.
Daagquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:18 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik wens dat je moeder je poepluier in je gezicht drukt tijdens het verschonen.
Pies Aut,
Devlinsect
![]()
Jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat was toen je nog een veldaccu op je rugdroeg voor je 'zak'telefoon en er trots op was dat je mobiel kon bellen.
Dat was toen net de eerste cd schrijver met caddie systeem alleen nog maar extern op je pc was aan te sluiten en je pc nog een overdrive schakelaar had zodat je van 33 naar 66 MHz kon gaan...
Mennnn.. dat waren pas tijden.
[afbeelding]
Dos is leuk! vooral de PC-DOS variantquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja,het was veel leuker dan nu, ik vond DOS sowieso al leuker voor nerds om mee te kutten.
Dat komt omdat je een NB bentquote:
Hehehehe... Die is zo briljannt.. moest hardop lachen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Weet je , ik wens dat jij vanmiddag zo hard met je fiets met zijwieltjes wordt geschept he.
Ja, de echte nerds hebben in DOS leren tikken en niet tijdens het chatten of het MSM-en.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja,het was veel leuker dan nu, ik vond DOS sowieso al leuker voor nerds om mee te kutten.
Dus jij begrijpt een zinsnede niet en dat komt doordat ik een NB (staat zeker voor nieuwbe)?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:21 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een NB bent![]()
Geeft niks, meld je aan als MOD![]()
MSN is meer dan messenger. Als nerd had je dat moeten wetenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hehehehe... Die is zo briljannt.. moest hardop lachen.
[..]
Ja, de echte nerds hebben in DOS leren tikken en niet tijdens het chatten of het MSM-en.
(Ja er staat MSM want het is MESSENGER niet Nessenger !)
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:24 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus jij begrijpt een zinsnede niet en dat komt doordat ik een NB (staat zeker voor nieuwbe)?
![]()
Zo is hetquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hehehehe... Die is zo briljannt.. moest hardop lachen.
[..]
Ja, de echte nerds hebben in DOS leren tikken en niet tijdens het chatten of het MSM-en.
(Ja er staat MSM want het is MESSENGER niet Nessenger !)
Een pets op d'r billen geven. Dat zal haar leren.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:28 schreef miss_bleu het volgende:
hmmm ik zit me dood te ergeren aan een collegatje.
Zit de hele dag te bellen met haar vriendin, dom te lachen aan de telefoon en als ze afsluit doeiiiiiiidoeiiiiiiiiiiii op zo'n schelle toon. Hinik hinik lach lach
Heeft ze een nieuw vriendje ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:28 schreef miss_bleu het volgende:
hmmm ik zit me dood te ergeren aan een collegatje.
Zit de hele dag te bellen met haar vriendin, dom te lachen aan de telefoon en als ze afsluit doeiiiiiiidoeiiiiiiiiiiii op zo'n schelle toon. Hinik hinik lach lach
Opzouten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Een pets op d'r billen geven. Dat zal haar leren.![]()
welneequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:31 schreef miss_bleu het volgende:
Kamstra! jij hier? ruik je een rel?
Dat is de eerste keer dat ik niet om Krea moet lachen. Ik dacht met e.o.a. kutnewbie te maken te hebben. Aan de andere kant zegt het natuurlijk ook een hoop over jouw niveau van humor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:59 schreef miss_bleu het volgende:dat is voor de eerste keer dat ik om jou moet lachen krea
opzich is dit geen openbaar topic.quote:
Als eikeltje moet je weten dat je hier niet thuis hoort. En ook dat je niet in een boom hoeft te hangen om er eentje te zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:27 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
MSN is meer dan messenger. Als nerd had je dat moeten weten![]()
Helemaal mee eens!quote:
Nee, ik hoef niet aan de boom te hangen, ik heb er zelf één. HAHAAH!!!eins! enzoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Als eikeltje moet je weten dat je hier niet thuis hoort. En ook dat je niet in een boom hoeft te hangen om er eentje te zijn.
N00bs als jij denken werkelijk dat je leert tikken van URLs intikken. Nee zaadstengel, dat doe je alleen door gebruik te maken van de chat mogelijkheden die het Netwerk biedt!
[..]
Helemaal mee eens!
Mooi shirtquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Mooi shirt, wanneer ga je naar de sauna rip ?
Ik gebruikte WP5.1 al, toen jij nog niet wist wat een pc was.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:44 schreef Joene het volgende:
Men, er die newbies weten niet eens wat wordperfect 5.1 is .
Whehehhehehequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
als ie fokkerloos is, hoop ik!
Ik zou toch raar opkijken als ik in het romeinse stoombad zit en de heer naast me zegt: "300.zip nog ontvangen?"
Ik krijg een ontzettende elite amaranta flashback "ik luisterde al shakira toen ze nog zwart haar had en geen tieten hoor"quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:46 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik gebruikte WP5.1 al, toen jij nog niet wist wat een pc was.![]()
Whehehehe Kenker nou gewoon een eind op men !quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:46 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik gebruikte WP5.1 al, toen jij nog niet wist wat een pc was.![]()
Tally!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:40 schreef Tally het volgende:
Mogguh
Mensen die diequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:43 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niet aan de boom te hangen, ik heb er zelf één. HAHAAH!!!eins! enzo![]()
Mensen die het woord n00b gebruiken![]()
breng jij je vrije tijd wel is ergens anders door dan in die gore flevopolder ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:52 schreef miss_bleu het volgende:
Ripley babe? gaan we nog meeten op lage landen?
wheheh, ik vind modden leuk en FOK! ook, maar k ben denk ik te wispelturig en deze zaak zit me niet zo heel erg lekker in mijn maag (lees: ik vind het eigenlijk moeilijk zat om nu ussen twee vuren te staan, aangezien bij beide kampen mensen zitten die ik enorm waardeer en mag...)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Jerruh als jij je nu is beschikbaar stelt voor US
Dan kiezen ze in ieder geval geen randdebiel snel ofzo
En jou kotssmileyquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mensen die diesmiley gebruiken. [afbeelding]
Ja! Loik! Heeft Jerruh je nummer? Dan bellen we even dan. Ga je alle dagen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:52 schreef miss_bleu het volgende:
Ripley babe? gaan we nog meeten op lage landen?
Wat een verschrikkelijk slecht blogje. Daar had (voor GeenStijl) veel meer ingezeten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:12 schreef Joene het volgende:
hebben we geenstijl al gecheckt brossers ? Whehehhehehe
ja jer... vreselijkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:43 schreef Jerruh het volgende:bleu
!
heb jij ook zulke deja vu gevoelens?.
Het had wel wat bruter gemogenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk slecht blogje. Daar had (voor GeenStijl) veel meer ingezeten.
Ja jerre heeft mijn nummer en ik ben er vanaf vrijdagavondquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja! Loik! Heeft Jerruh je nummer? Dan bellen we even dan. Ga je alle dagen?
Jerruh![]()
Ik zaterdag en zondag denk ik ivm werk. Bel ik je zaterdag wel! Gezellig!!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:19 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ja jerre heeft mijn nummer en ik ben er vanaf vrijdagavond
kom je bij mij wonen, vanaf 23 aug. is er plek vrij!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:17 schreef miss_bleu het volgende:
Ow Jer trouwens! ik ben opzoek naar een huisje in Eindhoven
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:10 schreef miss_bleu het volgende:
lowlands cool Joene. Niet zeiken maar neuken~!
Neuken is okay Bleu ! Misschien moet ik toch naar Lowlands.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:10 schreef miss_bleu het volgende:
lowlands cool Joene. Niet zeiken maar neuken~!
Ja walkman op met normale muziek en neukenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Neuken is okay Bleu ! Misschien moet ik toch naar Lowlands.
Het enige wat me redelijk leukt lijkt aan lowlands is Muse ! ofzoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja walkman op met normale muziek en neuken
Ik zei walkman![]()
Ga er heen en kets haar de oren van het hoofd. Wordt je eindelijk een vent.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Neuken is okay Bleu ! Misschien moet ik toch naar Lowlands.
Das beter dan aaaaaaipod.quote:
ging jij niet opzouten...?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:25 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ga er heen en kets haar de oren van het hoofd. Wordt je eindelijk een vent.
1. als ik naar lowlands ga om te ketsen ga ik daar niet heen om Bleu te ketsen buiten het feit dat ik het niet wil, wil zij het ook niet althans dat denk ikquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:25 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ga er heen en kets haar de oren van het hoofd. Wordt je eindelijk een vent.
Neuken op lowlands bleu ? , anders wordt ik nooit een ventquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:27 schreef miss_bleu het volgende:
ow de rel is afgelopen met een slotje .... anti climax
en dan je buren een zaklamp erop en iedereen maar lachenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:29 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
in een tentje kan het ook hoor
Wacht maar totdat de gebande mods weer kunnen posten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:27 schreef miss_bleu het volgende:
ow de rel is afgelopen met een slotje .... anti climax
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:31 schreef ETC het volgende:
Wacht maar totdat de gebande mods weer kunnen posten.
Mwah danny is 2 weken wegquote:
Ach die lul je toch zo om net als de rest van de crew .quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:49 schreef miss_bleu het volgende:
we hebben von nog
ONZ.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Chowi ook blauw alwelk subforum?
Nou sterktequote:
Vanwege de tetten?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou sterkte,maar vrouwelijke mods is wel cool opzich
Ik val weer op het juiste moment binnen, begrijp ik.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:07 schreef Chowi het volgende:
Vanwege de tetten?
freakje !quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:15 schreef scarefreak het volgende:
Zow ik kom ook op een mooi moment thuis van vakantie
moet ik op GS lezen dat er rellen is hier
nu kan echt iedereen mod worden
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik val weer op het juiste moment binnen, begrijp ik.
Ik val niet op tetten, maar dat weet jij als geen ander natuurlijk.quote:
Dit klinkt heel erg als "Rot op met je tieten, ik moet ze niet"quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik val niet op tetten, maar dat weet jij als geen ander natuurlijk.
Ik ook niet meer op konten en gezichtenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik val niet op tetten, maar dat weet jij als geen ander natuurlijk.
UIO op sleutelbenenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook niet meer op konten en gezichten![]()
Ik doe tieten niet in de ban, laat dat duidelijk zijn. Zeker die van jou niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:29 schreef Ripley het volgende:
Dit klinkt heel erg als "Rot op met je tieten, ik moet ze niet"
Maar dat kan aan mij liggen
Op TRV is geen ruimte vrijgekomen, maar voor de rest kun je het natuurlijk altijd proberen.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Op TRV is geen ruimte vrijgekomen, maar voor de rest kun je het natuurlijk altijd proberen.
...check je userid.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:58 schreef Chowi het volgende:
Okay, waaaar is Dubbeldrank?
idd...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee heb je en...... ow, who are we kidding
Hier, wat mot je?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:58 schreef Chowi het volgende:
Okay, waaaar is Dubbeldrank?
De wasmachine is kapot!quote:
WTF DE WASMACHINE !quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee niet de wasmachine
Goeiemorgen Q Oldbiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 07:05 schreef Q. het volgende:
Ha.
www.eventlogxp.comquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:30 schreef n00cL30n het volgende:
Zojuist de Fok!kerweg gecheckt!
[afbeelding]
Alles is goed.
Zo.. nu eerst koffie!
Yup!quote:
ETCquote:
[reeks]quote:
Ja eh sorryquote:
Het is wel een beetje aandoenlijk GIquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:04 schreef GI het volgende:
Joene je moet eens leren wie je aanspreekt over het daadwerkelijk oldbie zijn. ETC post ondertussen al jaren afwisselend met ETC. Daarbij is het oldbie niveau van een gebruiker niet af te meten aan het userid maar aan de manier van posten.
Ik heb met een stuk of vier klonen meegeluld bij de Usuals, maar werd toch iedere keer weer uitgekotstquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:10 schreef ETC het volgende:
[..]
Het is wel een beetje aandoenlijk GI. In de usuals tijd maakte ik er 1 kloon per week aan om dan Jarno te laten raden wie ik was
Truuk is om altijd dicht bij je eigen manier van posten te blijven maar net een klein twistje er aan te geven zodat ze niet 1-2-3 doorhebben wie je bent, maar ook niet dat je een totaal andere poststyle aan gaat nemen en dus meteen weer de reeks uitgedonderd wordtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:13 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb met een stuk of vier klonen meegeluld bij de Usuals, maar werd toch iedere keer weer uitgekotst
http://forum.fok.nl/user/history/38843 heeft het wel een maandje of drie uitgehouden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:15 schreef ETC het volgende:
[..]
Truuk is om altijd dicht bij je eigen manier van posten te blijven maar net een klein twistje er aan te geven zodat ze niet 1-2-3 doorhebben wie je bent, maar ook niet dat je een totaal andere poststyle aan gaat nemen en dus meteen weer de reeks uitgedonderd wordt.
Whehehehequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:10 schreef ETC het volgende:
[..]
Het is wel een beetje aandoenlijk GI. In de usuals tijd maakte ik er 1 kloon per week aan om dan Jarno te laten raden wie ik was
whehehe ik ga de komende 3 weken de vrije tijd checken! weinig fok! i guess.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:24 schreef n00cL30n het volgende:
Zojuist de koffie gecheckt.
[afbeelding]
Tijd voor een nieuwe.
Eventlog XP gaat nu ook gecheckt worden.
Geeft nix, het droogt wel weer op.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:27 schreef Joene het volgende:
[..]
whehehe ik ga de komende 3 weken de vrije tijd checken! weinig fok! i guess.
Daar gaan we voorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Geeft nix, het droogt wel weer op.
Ow ja, dat was in de "heb je gedronken, K?" tijdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:13 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb met een stuk of vier klonen meegeluld bij de Usuals, maar werd toch iedere keer weer uitgekotst
Mennnnnn, als je van Event Logs houdt, hou je ook automatisch van die tool Joene! Thnx!quote:
Whehehehequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow ja, dat was in de "heb je gedronken, K?" tijd![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow ja, dat was in de "heb je gedronken, K?" tijd![]()
Gb en ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:58 schreef GI het volgende:
[..], dat werd op een gegeven moment inderdaad erg frustrerend
. Wie is daar eigenlijk ooit mee begonnen ?
Geod Bezig!quote:
Het is je eigen schuld hoor, het was naar aanleiding van iets wat je gedaan had.quote:
Asjeblieftquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnnnn, als je van Event Logs houdt, hou je ook automatisch van die tool Joene! Thnx!
Nee, eigenlijk ging het om iets waar geen kroeg of drank aan te pas kwamquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:16 schreef GI het volgende:
Ik zal vast eens bezopen tegen je aan hebben staan leunen in de SamSam.
Dan heb ik GEEN idee waar het aan ligt. Mijn spelling toevallig ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk ging het om iets waar geen kroeg of drank aan te pas kwam
Ja, dat was altijd het leukequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:20 schreef GI het volgende:
[..]
Dan heb ik GEEN idee waar het aan ligt.
Ik riep [iets meer], maar ik was pas net thuis en moest me nog inlezen, geef me dan gewoon een kans enzo.quote:
Nee want je NEEMT NIETS AAAAHAAAAN. Zucht moet ik nou alles 100x uitleggen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:27 schreef eL. het volgende:
[..]
Ik riep [iets meer], maar ik was pas net thuis en moest me nog inlezen, geef me dan gewoon een kans enzo.
goed planquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:24 schreef n00cL30n het volgende:
Zojuist de koffie gecheckt.
[afbeelding]
Tijd voor een nieuwe.
wieeeejjjjjjjjjjjjjjj.. Dit is wel relaxt.quote:
Dan doen we er gezellig nog een!quote:
Krijg van me collega Thee... WTF...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dan doen we er gezellig nog een!
En mogguh Tal.![]()
Mogguh n00bjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dan doen we er gezellig nog een!
En mogguh Tal.![]()
Slaat die doos met een pijpijsje om dr orenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Krijg van me collega Thee... WTF...![]()
Tijd voor Oldskool beatdowns!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Krijg van me collega Thee... WTF...![]()
Heej Meis, alles goed?quote:
Bestquote:
Jaaaaa, hier ook hoor. De rug is alweer heel. Nu voortaan oppassen. Hoewel, Sonja Bakker doet dit oppassen bijna verdwijnen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Best
En met jou?
Hoe is het met de rug![]()
Idd. Hongaaaah!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:41 schreef miss_bleu het volgende:
Bijna lunsj tijd!
* Frutsel slaps...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Slaat die doos met een pijpijsje om dr oren
Mooie badkamer hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jaaaaa, hier ook hoor. De rug is alweer heel. Nu voortaan oppassen. Hoewel, Sonja Bakker doet dit oppassen bijna verdwijnen. [afbeelding]
[..]
Idd. Hongaaaah!
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel slaps...
groetn van flessuhpijper!
Och.. mijn broodjes met ei en ham.. Jummyyyyyyyyyyy.. Gelijk maar ff eten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:52 schreef miss_bleu het volgende:
geen honger maar wil wel even iets anders doen
Thnx, zal binnenkort nog ff de foto's van de afgewerkte badmaker neer zetten.quote:
Mooi .. Ben benieuwd..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:14 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Thnx, zal binnenkort nog ff de foto's van de afgewerkte badmaker neer zetten.
Weet ik mopquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
matteklopper? deegroller? handstoffer?
heb liever je nagels Tally
![]()
Ik heb al weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:49 schreef miss_bleu het volgende:
bijnaaaa weeeeekend!
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik mop
Komt allemaal goed..
Maar had het nu over die doos van een collega met dr thee
Goed Bezig!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:16 schreef miss_bleu het volgende:
broooodje brie met een tomaat, ui en komkommersalade
Thnx! Mijn pa en ik hebben er ook veel zweet in gestopt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Mooi .. Ben benieuwd..
Zag er al erg goed uit!
Weer?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze heeft ut inmiddels al goed gemaakt
en ze is weer vrolijk... want Jeroen heeft weer gebeld
Kan je ook zien!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:23 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Thnx! Mijn pa en ik hebben er ook veel zweet in gestopt.
Hoe brak je ook bent je bent en blijft een lekker dingquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoe brak je ook bent je bent en blijft een lekker ding![]()
![]()
![]()
ja, vooral als het ook onweert!!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:03 schreef Armageddon het volgende:
Wilde nachten roeleren!
Dat is echt keigeilquote:
Hij was gebetenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:28 schreef Jerruh het volgende:
jow dubbeldude.
waar was jij afgelopen dagen? k heb je niet zien rellen.
Nee klopt, ik heb me echt totaal afzijdig gehouden in deze rel. Ik heb geeneens de topics gevolgd, het kon me eigenlijk geen hol boeien. Nou al zo vaak iets dergelijks gezien, alleen nu gingen er wat meer uitquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:28 schreef Jerruh het volgende:
jow dubbeldude.
waar was jij afgelopen dagen? k heb je niet zien rellen.
mjwa, ik en bleu moesten meteen denken aan angelic-gate... daarom vond ik het stiekem moeilijk om me afzijdig te houden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee klopt, ik heb me echt totaal afzijdig gehouden in deze rel. Ik heb geeneens de topics gevolgd, het kon me eigenlijk geen hol boeien. Nou al zo vaak iets dergelijks gezien, alleen nu gingen er wat meer uit
Jummiequote:
[14:38] <&Dubbeldrank> Tally bijt ookquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
[14:38] <&Dubbeldrank> Tally bijt ook
[14:39] <melanie> kijk maar uit straks bijt ik jou dubbeld
[14:39] <&Dubbeldrank>
[14:39] <&Dubbeldrank> ik zei niks over terugbijten
[14:39] <melanie> ikwel
[14:39] <+Tally> Ik bijt alleen jou Dubbeldrank was dat je niet verteld?
[14:39] <&Dubbeldrank>
Thnx.quote:
Tyfus!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:24 schreef Joene het volgende:
Ow uh ik heb vakantie ben ff een x aantal topics afzijdig.
Have fun dudequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:24 schreef Joene het volgende:
Ow uh ik heb vakantie ben ff een x aantal topics afzijdig.
K Dan...quote:
wie?quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh, ben weer terug van vakaansie.
Daar begint het wel op te lijken, Q.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:36 schreef Q. het volgende:
Gelukkig maar JK. Fuckansie is toch alleen maar slecht voor je.
¿Que?quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:37 schreef KaMo het volgende:
wie?
Ik was het net vergeten. Is het echt noodzakelijk een pé-nis te gebruiken daarvoor?quote:
Ik kon me niet geheel aan de indruk onttrekken, Q.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:55 schreef Q. het volgende:
Ik was het net vergeten. Is het echt noodzakelijk een pé-nis te gebruiken daarvoor?
Meisie toch! *doet droogknuffelen*quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:43 schreef miss_bleu het volgende:
oleee helemaal verzopen weer in de bijlmer aangekomen
quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:48 schreef n00cL30n het volgende:
Goeiesmorgens.
[afbeelding]
Zojuist de Fok!kerweg gecheckt.
Ze was gruwelijk nat!
Wacht maar tot ik jou te pakken heb zo.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:50 schreef GI het volgende:
Droogknuffelen als iemand nat is.
Dat klinkt me toch erg overbodig en als een suffe actie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |