Optiefen kutnewbie.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:56 schreef Devlinsect het volgende:
Wanneer ben je een oldbie en een newbie?![]()
![]()
De stelregel is: als je het moet vragen ben je het sowieso niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:56 schreef Devlinsect het volgende:
![]()
Ga je mond spoelen met zoutzuur!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:55 schreef most_wanted het volgende:
En eisen dat BrauN word unbanned!1!1
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:49 schreef most_wanted het volgende:
[Oldbies] is dood.
Laten we [Newbies] beginnen.
Wie heeft je humor verklootquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:59 schreef miss_bleu het volgende:dat is voor de eerste keer dat ik om jou moet lachen krea
Bushokjes geval ? Brossers ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:02 schreef Devlinsect het volgende:
Alle mensen die zich te goed voelen voor een newbie, graag hier verzamelen in dit topic
![]()
Ik was er al, je punt?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:02 schreef Devlinsect het volgende:
Alle mensen die zich te goed voelen voor een newbie, graag hier verzamelen in dit topic
![]()
en dan teken je ook nog een jaar bij ! , wat blijft er van je over bleu !quote:
Je bedoelt deel 7 van onze boeiende lessenreeks?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:48 schreef miss_bleu het volgende:
Duurt lang nieuw topic. Ik kan OP niet openen in hier door die kut firewall
Zegt wie?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met zoutzuur!
En tief op uit dit topic.... ksssst
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:51 schreef miss_bleu het volgende:
heel stiekem he....
moet ik hier ook om lachen : [afbeelding]
Staan er bushokjes in de omgeving van je werk, dan komen we morgen ff langsquote:
Men jij weet niet eens wat icq is men ! , toen hing je nog bij je moeder aan dr tepel .quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:04 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
"kijk mij ICQ hebben, ik ben een oldbie"
![]()
Al was jij een oldbie dan nog !quote:
Dit is pasquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:56 schreef Devlinsect het volgende:
![]()
ikquote:
Ontzettende buschauffeur zelfs!quote:
Icq was zo vet he', en al jaren eerder dan msn en met dezelfde mogelijkhedenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Men jij weet niet eens wat icq is men ! , toen hing je nog bij je moeder aan dr tepel .
Dat was toen je nog een veldaccu op je rugdroeg voor je 'zak'telefoon en er trots op was dat je mobiel kon bellen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Icq was zo vet he', en al jaren eerder dan msn en met dezelfde mogelijkheden![]()
De zinsnede niet begrijpen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:06 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
De baas hier heeft een hond
![]()
(ask Swets)
Dat was toen je gratis kon smsen via je messenger en dat orange en vodafone miljoenen aan inkomsten miste.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat was toen je nog een veldaccu op je rugdroeg voor je 'zak'telefoon en er trots op was dat je mobiel kon bellen.
Dat was toen net de eerste cd schrijver met caddie systeem alleen nog maar extern op je pc was aan te sluiten en je pc nog een overdrive schakelaar had zodat je van 33 naar 66 MHz kon gaan...
Mennnn.. dat waren pas tijden.
[afbeelding]
Zie mij én een ICQ icoon hebben en info hebben opgezocht via google.nl, zodat ik overkom als oldbie.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat was toen je gratis kon smsen via je messenger en dat orange en vodafone miljoenen aan inkomsten miste.
Weet je , ik wens dat jij vanmiddag zo hard met je fiets met zijwieltjes wordt geschept he.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:14 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Zie mij én een ICQ icoon hebben en info hebben opgezocht via google.nl, zodat ik overkom als oldbie.
*applaus*
Ik wens dat je moeder je poepluier in je gezicht drukt tijdens het verschonen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Weet je , ik wens dat jij vanmiddag zo hard met je fiets met zijwieltjes wordt geschept he.
Daagquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:18 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik wens dat je moeder je poepluier in je gezicht drukt tijdens het verschonen.
Pies Aut,
Devlinsect
![]()
Jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat was toen je nog een veldaccu op je rugdroeg voor je 'zak'telefoon en er trots op was dat je mobiel kon bellen.
Dat was toen net de eerste cd schrijver met caddie systeem alleen nog maar extern op je pc was aan te sluiten en je pc nog een overdrive schakelaar had zodat je van 33 naar 66 MHz kon gaan...
Mennnn.. dat waren pas tijden.
[afbeelding]
Dos is leuk! vooral de PC-DOS variantquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja,het was veel leuker dan nu, ik vond DOS sowieso al leuker voor nerds om mee te kutten.
Dat komt omdat je een NB bentquote:
Hehehehe... Die is zo briljannt.. moest hardop lachen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Weet je , ik wens dat jij vanmiddag zo hard met je fiets met zijwieltjes wordt geschept he.
Ja, de echte nerds hebben in DOS leren tikken en niet tijdens het chatten of het MSM-en.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja,het was veel leuker dan nu, ik vond DOS sowieso al leuker voor nerds om mee te kutten.
Dus jij begrijpt een zinsnede niet en dat komt doordat ik een NB (staat zeker voor nieuwbe)?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:21 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een NB bent![]()
Geeft niks, meld je aan als MOD![]()
MSN is meer dan messenger. Als nerd had je dat moeten wetenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hehehehe... Die is zo briljannt.. moest hardop lachen.
[..]
Ja, de echte nerds hebben in DOS leren tikken en niet tijdens het chatten of het MSM-en.
(Ja er staat MSM want het is MESSENGER niet Nessenger !)
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:24 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus jij begrijpt een zinsnede niet en dat komt doordat ik een NB (staat zeker voor nieuwbe)?
![]()
Zo is hetquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hehehehe... Die is zo briljannt.. moest hardop lachen.
[..]
Ja, de echte nerds hebben in DOS leren tikken en niet tijdens het chatten of het MSM-en.
(Ja er staat MSM want het is MESSENGER niet Nessenger !)
Een pets op d'r billen geven. Dat zal haar leren.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:28 schreef miss_bleu het volgende:
hmmm ik zit me dood te ergeren aan een collegatje.
Zit de hele dag te bellen met haar vriendin, dom te lachen aan de telefoon en als ze afsluit doeiiiiiiidoeiiiiiiiiiiii op zo'n schelle toon. Hinik hinik lach lach
Heeft ze een nieuw vriendje ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:28 schreef miss_bleu het volgende:
hmmm ik zit me dood te ergeren aan een collegatje.
Zit de hele dag te bellen met haar vriendin, dom te lachen aan de telefoon en als ze afsluit doeiiiiiiidoeiiiiiiiiiiii op zo'n schelle toon. Hinik hinik lach lach
Opzouten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Een pets op d'r billen geven. Dat zal haar leren.![]()
welneequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:31 schreef miss_bleu het volgende:
Kamstra! jij hier? ruik je een rel?
Dat is de eerste keer dat ik niet om Krea moet lachen. Ik dacht met e.o.a. kutnewbie te maken te hebben. Aan de andere kant zegt het natuurlijk ook een hoop over jouw niveau van humor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:59 schreef miss_bleu het volgende:dat is voor de eerste keer dat ik om jou moet lachen krea
opzich is dit geen openbaar topic.quote:
Als eikeltje moet je weten dat je hier niet thuis hoort. En ook dat je niet in een boom hoeft te hangen om er eentje te zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:27 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
MSN is meer dan messenger. Als nerd had je dat moeten weten![]()
Helemaal mee eens!quote:
Nee, ik hoef niet aan de boom te hangen, ik heb er zelf één. HAHAAH!!!eins! enzoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Als eikeltje moet je weten dat je hier niet thuis hoort. En ook dat je niet in een boom hoeft te hangen om er eentje te zijn.
N00bs als jij denken werkelijk dat je leert tikken van URLs intikken. Nee zaadstengel, dat doe je alleen door gebruik te maken van de chat mogelijkheden die het Netwerk biedt!
[..]
Helemaal mee eens!
Mooi shirtquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Mooi shirt, wanneer ga je naar de sauna rip ?
Ik gebruikte WP5.1 al, toen jij nog niet wist wat een pc was.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:44 schreef Joene het volgende:
Men, er die newbies weten niet eens wat wordperfect 5.1 is .
Whehehhehehequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
als ie fokkerloos is, hoop ik!
Ik zou toch raar opkijken als ik in het romeinse stoombad zit en de heer naast me zegt: "300.zip nog ontvangen?"
Ik krijg een ontzettende elite amaranta flashback "ik luisterde al shakira toen ze nog zwart haar had en geen tieten hoor"quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:46 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik gebruikte WP5.1 al, toen jij nog niet wist wat een pc was.![]()
Whehehehe Kenker nou gewoon een eind op men !quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:46 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik gebruikte WP5.1 al, toen jij nog niet wist wat een pc was.![]()
Tally!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:40 schreef Tally het volgende:
Mogguh
Mensen die diequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:43 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niet aan de boom te hangen, ik heb er zelf één. HAHAAH!!!eins! enzo![]()
Mensen die het woord n00b gebruiken![]()
breng jij je vrije tijd wel is ergens anders door dan in die gore flevopolder ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:52 schreef miss_bleu het volgende:
Ripley babe? gaan we nog meeten op lage landen?
wheheh, ik vind modden leuk en FOK! ook, maar k ben denk ik te wispelturig en deze zaak zit me niet zo heel erg lekker in mijn maag (lees: ik vind het eigenlijk moeilijk zat om nu ussen twee vuren te staan, aangezien bij beide kampen mensen zitten die ik enorm waardeer en mag...)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Jerruh als jij je nu is beschikbaar stelt voor US
Dan kiezen ze in ieder geval geen randdebiel snel ofzo
En jou kotssmileyquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mensen die diesmiley gebruiken. [afbeelding]
Ja! Loik! Heeft Jerruh je nummer? Dan bellen we even dan. Ga je alle dagen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:52 schreef miss_bleu het volgende:
Ripley babe? gaan we nog meeten op lage landen?
Wat een verschrikkelijk slecht blogje. Daar had (voor GeenStijl) veel meer ingezeten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:12 schreef Joene het volgende:
hebben we geenstijl al gecheckt brossers ? Whehehhehehe
ja jer... vreselijkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:43 schreef Jerruh het volgende:bleu
!
heb jij ook zulke deja vu gevoelens?.
Het had wel wat bruter gemogenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk slecht blogje. Daar had (voor GeenStijl) veel meer ingezeten.
Ja jerre heeft mijn nummer en ik ben er vanaf vrijdagavondquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja! Loik! Heeft Jerruh je nummer? Dan bellen we even dan. Ga je alle dagen?
Jerruh![]()
Ik zaterdag en zondag denk ik ivm werk. Bel ik je zaterdag wel! Gezellig!!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:19 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ja jerre heeft mijn nummer en ik ben er vanaf vrijdagavond
kom je bij mij wonen, vanaf 23 aug. is er plek vrij!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:17 schreef miss_bleu het volgende:
Ow Jer trouwens! ik ben opzoek naar een huisje in Eindhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |