Al was jij een oldbie dan nog !quote:
Dit is pasquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:56 schreef Devlinsect het volgende:
Wanneer ben je een oldbie en een newbie?![]()
![]()
ikquote:
Ontzettende buschauffeur zelfs!quote:
Icq was zo vet he', en al jaren eerder dan msn en met dezelfde mogelijkhedenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Men jij weet niet eens wat icq is men ! , toen hing je nog bij je moeder aan dr tepel .
Dat was toen je nog een veldaccu op je rugdroeg voor je 'zak'telefoon en er trots op was dat je mobiel kon bellen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Icq was zo vet he', en al jaren eerder dan msn en met dezelfde mogelijkheden![]()
De zinsnede niet begrijpen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:06 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
De baas hier heeft een hond
![]()
(ask Swets)
Dat was toen je gratis kon smsen via je messenger en dat orange en vodafone miljoenen aan inkomsten miste.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat was toen je nog een veldaccu op je rugdroeg voor je 'zak'telefoon en er trots op was dat je mobiel kon bellen.
Dat was toen net de eerste cd schrijver met caddie systeem alleen nog maar extern op je pc was aan te sluiten en je pc nog een overdrive schakelaar had zodat je van 33 naar 66 MHz kon gaan...
Mennnn.. dat waren pas tijden.
[afbeelding]
Zie mij én een ICQ icoon hebben en info hebben opgezocht via google.nl, zodat ik overkom als oldbie.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat was toen je gratis kon smsen via je messenger en dat orange en vodafone miljoenen aan inkomsten miste.
Weet je , ik wens dat jij vanmiddag zo hard met je fiets met zijwieltjes wordt geschept he.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:14 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Zie mij én een ICQ icoon hebben en info hebben opgezocht via google.nl, zodat ik overkom als oldbie.
*applaus*
Ik wens dat je moeder je poepluier in je gezicht drukt tijdens het verschonen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Weet je , ik wens dat jij vanmiddag zo hard met je fiets met zijwieltjes wordt geschept he.
Daagquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:18 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik wens dat je moeder je poepluier in je gezicht drukt tijdens het verschonen.
Pies Aut,
Devlinsect
![]()
Jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat was toen je nog een veldaccu op je rugdroeg voor je 'zak'telefoon en er trots op was dat je mobiel kon bellen.
Dat was toen net de eerste cd schrijver met caddie systeem alleen nog maar extern op je pc was aan te sluiten en je pc nog een overdrive schakelaar had zodat je van 33 naar 66 MHz kon gaan...
Mennnn.. dat waren pas tijden.
[afbeelding]
Dos is leuk! vooral de PC-DOS variantquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja,het was veel leuker dan nu, ik vond DOS sowieso al leuker voor nerds om mee te kutten.
Dat komt omdat je een NB bentquote:
Hehehehe... Die is zo briljannt.. moest hardop lachen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Weet je , ik wens dat jij vanmiddag zo hard met je fiets met zijwieltjes wordt geschept he.
Ja, de echte nerds hebben in DOS leren tikken en niet tijdens het chatten of het MSM-en.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja,het was veel leuker dan nu, ik vond DOS sowieso al leuker voor nerds om mee te kutten.
Dus jij begrijpt een zinsnede niet en dat komt doordat ik een NB (staat zeker voor nieuwbe)?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:21 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een NB bent![]()
Geeft niks, meld je aan als MOD![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |