Nope heb wel 21,5 jaar op Heerlerbaan gewoont aan de Oogstweg. Woon nu 1 straat verder van het Herle in Schandelen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:29 schreef Ynske het volgende:
zijn er hier nog mensen die op de openbare basisschool heerlerbaan gezeten hebben?
of op het economischcollege handel?
of het Herlecollege?
Dat is natuurlijk ook weer waar, Heerlen wilt blijkbaar aan de infrastructuur werken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:40 schreef DarkShine het volgende:
Kut dat er weer zoveel opengebroken ligt rond het glaspaleis richting kroegen
Ah ik ken er wel die daar wel eens draaien, maar ik kom er nooit echt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:11 schreef Tjahzi het volgende:
ik ben te vinden in naar huis, puur of toeter.
en laatste maandag van de maand in boleropoker tournooi
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:49 schreef DarkShine het volgende:
Degene die op Herle hebben gezeten, kennen jullie Frissen nog? Die dikke van wiskunde...
die dikke gek had ik als klasseleraar op de brugklas op het economisch. Toffe kerel. Vooral die stiekeme sigaretjes tijdens de les vergeet ik nooit meerquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:28 schreef Ynske het volgende:
[..]heerlijke vent
kwam van het economisch college af, en was mijn klasseleraar in t eerste jaar
vroeger Bracke, toen Paul daar zelf nog de scepter zwaaide. Tegenwoordig vooral Ha-Zus (boven de toeter) ongeneerd meebleren met foute muziek enzoquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:43 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook weer waar, Heerlen wilt blijkbaar aan de infrastructuur werken.
Waar gaat iedereen eigenlijk, ben laatste tijd veel in de Toeter te vinden, voorheen veel Skihut. Jaren terug was het nog altijd Bracke, toen het gezellig was. Maar nu dus De Kromme Toeter. En het is inmiddels bekend wanneer ik weer binnen kom, want dan hoor je Patrick door zijn microfoon schreeuwen, Rowwen Hèze Robbieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
welk jaar was jou eerste jaar daar?quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
die dikke gek had ik als klasseleraar op de brugklas op het economisch. Toffe kerel. Vooral die stiekeme sigaretjes tijdens de les vergeet ik nooit meer
in 92 deed ik examen MDSquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
welk jaar was jou eerste jaar daar?
t mijne 92/93
Sjtundje Knipa was geweldig gisterenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:42 schreef huize het volgende:
Zullen wel allemaal Carnaval aan et vieren zijn in de tent ofzo.
Het pancratiusplein ziet er ook niet verkeerd uitquote:
Nu de meeste junks naar 043 zijn vertrokken wel.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heerlen: de enige stad waar ik geboren ben!
Lol ik zit daar ook, zelfde opleidingquote:Op donderdag 26 april 2007 09:54 schreef robinv het volgende:
Heerlen in vogelvlucht:
[afbeelding]
___
Ik zit zelf op het ArcusCollege in heerlen(woon in voerendaal), ict-opleiding, op de Drieschstraat.
3 keer raden bij wie ik in de klas zit![]()
Tha_T![]()
Neem het anders even mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:31 schreef Djep het volgende:
Zo, ik kom dit weekend even bij mijn oma op bezoek daar bij jullie!
Maar wil iemand wat mooier weer regelen?
Wtf?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marijke_Helwegen wist niet dat ze uit Heerlen komt
Ow. Op de huidige manier van werken daar ben ik er ook volgend jaar wegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:46 schreef DarkShine het volgende:
Ik ben juist blij dat ik van die baggeropleiding af ben!
omg. Als je nou ook nog 1e jaars bent word ik helemaal gekquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:41 schreef Zabimaru het volgende:
[..]
Lol ik zit daar ook, zelfde opleiding![]()
Het valt mij ook altijd pas op hoeveel groen er in Heerlen is, als ik weg ben geweestquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:33 schreef Djep het volgende:
Zo, ik ben weer thuis, gelukkig niet weggespoeld van de camping! En ik denk toch dat het klopt: Heerlen is een van de groenste steden van NL, zoniet de groenste!
nee?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:03 schreef Kinga het volgende:
Was Heerlen niet de meest luchtvervuilde stad van Nederland?
Viel mij van de week ook nog eens op toen ik bij een kameraad op de 11de etage stond.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
Het valt mij ook altijd pas op hoeveel groen er in Heerlen is, als ik weg ben geweest![]()
lieve schat, DSM heeft alleen zijn hoofdkantoor in Heerlen, het fabrieksterrein ligt bij sittard/geleenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb het een keer ergens gelezen, komt gewoon door de DSM enzo..
Wat dus behoorlijk dichtbij isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieve schat, DSM heeft alleen zijn hoofdkantoor in Heerlen, het fabrieksterrein ligt bij sittard/geleen
nou, behoorlijk dichtbij, je zou t eens moeten kruipenquote:
Nog geen 10 minuten met de auto. Niet ver dus.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou, behoorlijk dichtbij, je zou t eens moeten kruipen
nietquote:Op maandag 16 juli 2007 17:40 schreef DarkShine het volgende:
Kan niet zeggen dat ik de Akerstraat er beter op geworden vind...
je bedoelt t pancratiusplein?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
nietHm. ik vind het best goed uitzien eigenlijk.
Als ze nu alleen eindelijk dat plein eens ombouwen tot 1 groot terras....... maar Heerlen kennende zal dat ook wel weer niet gaan gebeuren
quote:
nostalgiequote:
parkeren kun je er al niet meer sinds de opknapbeurtquote:Op maandag 16 juli 2007 18:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
nostalgie
maar idd geen parkeren meer daar, en lekker terrasjes opgooien is veel toffer
en dan gewoon opdelen iedere kroeg een klein stukje voor terras neer te zetten
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
parkeren kun je er al niet meer sinds de opknapbeurt
Ik geloof alleen dat de gemeente bedacht had om er een "evenementenplein" van te maken
daar gingen wij met de studentenvereniging nog wel eens eten jahquote:Op maandag 16 juli 2007 19:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of boven op het dakterras bij de mexicaan.gezellig vind ik dat altijd.
Ik zeg al jaren dat ze er 1 groot terras van moeten maken.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
nietHm. ik vind het best goed uitzien eigenlijk.
Als ze nu alleen eindelijk dat plein eens ombouwen tot 1 groot terras....... maar Heerlen kennende zal dat ook wel weer niet gaan gebeuren
of "jij en wij"quote:Op maandag 16 juli 2007 19:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of boven op het dakterras bij de mexicaan.gezellig vind ik dat altijd.
of met zn allen een keer doenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
of "jij en wij"![]()
of gewoon op het terras van de toeter
Fok! go's Toeter terras!quote:
whehehe.. dat gaat Johan niet aankunnenquote:
yep.. internet welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:02 schreef Djep het volgende:
Wat hoor ik nou? Zwaar kutweer daar. In Hoensbroek staat het dak van de appie op instorten? En Heerlen heeft geen tv?
Hebben jullie nog wel internet?![]()
quote:Stevige regenbuien hebben voor wateroverlast gezorgd in heel Parkstad. Het meest getroffen is volgens de brandweer Hoensbroek. Het dak van de plaatselijke Albert Heijn staat op instorten.
Het gaat vooral om ondergelopen kelders, winkels en straten. Er zijn geen meldingen van blikseminslagen. Bij de regionale brandweer kwamen in korte tijd bijna 100 meldingen binnen van wateroverlast. Ook in de regio Midden-Limburg, Maastricht en Heuvelland is er sprake van wateroverlast, maar niet zo extreem als in Parkstad.
Hee, heb jij een tuinzwembad?!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
yep.. internet wel
gejat van L1, maar wel in mijn wijk: [afbeelding]
nu welquote:
alleen dat het dreigt in te storten, meer nog nietquote:Beste bui dan.
Weet je ook iets over het dak van de Appie in Hoensbroek?
Naar ik aanneem, zijn ze toch wel bezig er water vanaf te pompen ofzo?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
nu wel
[..]
alleen dat het dreigt in te storten, meer nog niet
ik neem aan van wel ja... lijkt me niet dat ze gewoon rustig gaan staan afwachtenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef Djep het volgende:
[..]
Naar ik aanneem, zijn ze toch wel bezig er water vanaf te pompen ofzo?
Was dat niet de Aldi?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:30 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben net nog in HB centrum geweest. Alleen bij de Appie en bij een boetiekje op de Kouvenderstraat stonden nog wat brandweer tuups water weg te pompen.
Er is niks ingestort zover ik heb kunnen beoordelen.
Uiruruquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:11 schreef Uiruru het volgende:
ik ben te lui om in mijn kelder te kijken of er water staat......
(heerlerheide)
Voor mij geldt precies hetzelfdequote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:47 schreef teamlead het volgende:
een tante van me woont op heerlerheide...
ik heb ooit (many many moons ago) op nieuw einde gewoond
Na het zien van de foto's begrijp ik dat zowel de aldi als de appie getroffen zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:43 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Was dat niet de Aldi?
De AH in Hoensbroek zit toch onder een appartementencomplex?
tot m'n 15e op de Nederlandlaan..., tegenover de kerkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:56 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Voor mij geldt precies hetzelfde
Tot mijn 7e op de Navolaan gewoond en mijn tante woont nog steeds op heerlerheide
Wij schuin tegenover de kerkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
tot m'n 15e op de Nederlandlaan..., tegenover de kerk
Dus jullie in die blokken waar dat grasveld voor lag waar die verkiezingsborden altijd stondenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:26 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Wij schuin tegenover de kerk![]()
En de Coöp![]()
Heb jij ook op het Heitje gezeten toen je een peuter was?![]()
Nee tegenover die school.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dus jullie in die blokken waar dat grasveld voor lag waar die verkiezingsborden altijd stonden
Uiteraard 'Heitje.
later ook nog voor de kinderdisco daar
ah, 1 blok verder dus? tegenover de Christus Eucharisticusquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:53 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Nee tegenover die school.
Kinderdisco heb ik moeten missenToen waren wij al verhuisd
![]()
Gedeeltelijk wel. Aan de kant van de Mgr. Nolenstraat en de parkeergarages is een appartementencomplex.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:43 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Was dat niet de Aldi?
De AH in Hoensbroek zit toch onder een appartementencomplex?
Muj !!! Daar woonden mijn oom en tante!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:56 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Voor mij geldt precies hetzelfde
Tot mijn 7e op de Navolaan gewoond en mijn tante woont nog steeds op heerlerheide
Dat moet dan Antares geweest zijnquote:Op maandag 16 juli 2007 19:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar gingen wij met de studentenvereniging nog wel eens eten jah
Da's echt zuur als je spullen je tegemoet komen drijven!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:27 schreef Uiruru het volgende:
Nog steeds te lui geweest om in mijn eigen kelder te kijken maar toen ik de keldertrap afkeek zag ik plassen water..... beloofd niet veel goeds.
quote:
Check! Dan heb jij met Bonzo ooit een introfilm in elkaar gezet voor Volupia!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:23 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
![]()
maar goed, kwam ook wel vaker bij Volupia
en W&D
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:46 schreef Amigo het volgende:
[..]
Check! Dan heb jij met Bonzo ooit een introfilm in elkaar gezet voor Volupia!
aaaaaaaaaaaaaaah neeeeeeee niet bauerquote:Op maandag 23 juli 2007 18:53 schreef Amigo het volgende:
Ich bin ein freud von Bonzo
Bauer woonde bij mij in huis en deed samen met Bonzo 'foto-film'.
dat was geen antariaan maar een volupineesquote:Op maandag 23 juli 2007 22:02 schreef Amigo het volgende:
Ho ho ho. Ik ken een aantal mensen van Antares, maar niet allemaal en zeker niet de grootste fout in je leven
Whehe, als 8 jarige heb ik op het heitje gezeten op de zaterdag met mijn commodore 64.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:26 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Wij schuin tegenover de kerk![]()
En de Coöp![]()
Heb jij ook op het Heitje gezeten toen je een peuter was?![]()
euh.. roger blokker? Familie van Marianne Blokker toevalligquote:Op maandag 23 juli 2007 22:12 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Whehe, als 8 jarige heb ik op het heitje gezeten op de zaterdag met mijn commodore 64.
Iedere zaterdag was daar computertreffen. De meest bekende daar in Heerlerheide is toch wel Roger Blokker, goeie maat van me.
Als ze rond de 34 is en lekker, dan wel. Hij heeft namelijk een nicht die Marian heet.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. roger blokker? Familie van Marianne Blokker toevallig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |