Lol ik zit daar ook, zelfde opleidingquote:Op donderdag 26 april 2007 09:54 schreef robinv het volgende:
Heerlen in vogelvlucht:
[afbeelding]
___
Ik zit zelf op het ArcusCollege in heerlen(woon in voerendaal), ict-opleiding, op de Drieschstraat.
3 keer raden bij wie ik in de klas zit![]()
Tha_T![]()
Neem het anders even mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:31 schreef Djep het volgende:
Zo, ik kom dit weekend even bij mijn oma op bezoek daar bij jullie!
Maar wil iemand wat mooier weer regelen?
Wtf?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marijke_Helwegen wist niet dat ze uit Heerlen komt
Ow. Op de huidige manier van werken daar ben ik er ook volgend jaar wegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:46 schreef DarkShine het volgende:
Ik ben juist blij dat ik van die baggeropleiding af ben!
omg. Als je nou ook nog 1e jaars bent word ik helemaal gekquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:41 schreef Zabimaru het volgende:
[..]
Lol ik zit daar ook, zelfde opleiding![]()
Het valt mij ook altijd pas op hoeveel groen er in Heerlen is, als ik weg ben geweestquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:33 schreef Djep het volgende:
Zo, ik ben weer thuis, gelukkig niet weggespoeld van de camping! En ik denk toch dat het klopt: Heerlen is een van de groenste steden van NL, zoniet de groenste!
nee?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:03 schreef Kinga het volgende:
Was Heerlen niet de meest luchtvervuilde stad van Nederland?
Viel mij van de week ook nog eens op toen ik bij een kameraad op de 11de etage stond.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
Het valt mij ook altijd pas op hoeveel groen er in Heerlen is, als ik weg ben geweest![]()
lieve schat, DSM heeft alleen zijn hoofdkantoor in Heerlen, het fabrieksterrein ligt bij sittard/geleenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb het een keer ergens gelezen, komt gewoon door de DSM enzo..
Wat dus behoorlijk dichtbij isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieve schat, DSM heeft alleen zijn hoofdkantoor in Heerlen, het fabrieksterrein ligt bij sittard/geleen
nou, behoorlijk dichtbij, je zou t eens moeten kruipenquote:
Nog geen 10 minuten met de auto. Niet ver dus.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou, behoorlijk dichtbij, je zou t eens moeten kruipen
nietquote:Op maandag 16 juli 2007 17:40 schreef DarkShine het volgende:
Kan niet zeggen dat ik de Akerstraat er beter op geworden vind...
je bedoelt t pancratiusplein?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
nietHm. ik vind het best goed uitzien eigenlijk.
Als ze nu alleen eindelijk dat plein eens ombouwen tot 1 groot terras....... maar Heerlen kennende zal dat ook wel weer niet gaan gebeuren
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |