lul. Ik schrokquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:16 schreef -Wolf- het volgende:
http://www.nu.nl/news/800(...)urt_kruisbanden.html
Ja mee bezig nu, duurt wel ff want is 80 mbquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:23 schreef Nashje het volgende:
Rapidshare!
snap dat dan, je kan zelfs links verzinnen bij nu.nl die werken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:20 schreef Sethje het volgende:
WOlf wat doe je? het gaat helemaal niet op kruisbanderen...er zal wel een kakkerlak op die redactie werken
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:23 schreef Nashje het volgende:
Rapidshare!
Een aantal deed wel mee ja, ik weet niet of er veel van de F-side warenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:56 schreef Nashje het volgende:
Vet filmpje weerDoen de gasten van de F-side eigenlijk mee met dat zingen enzo?
ha...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:59 schreef Jajong het volgende:
Jongens, ik ga een mail sturen naar de FOK!-leiding. Yvonne zei dat ik een goede kans maak om mod te worden.
Mooi, kan je meteen die vervelende klakkies ervan gooien.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:59 schreef Jajong het volgende:
Jongens, ik ga een mail sturen naar de FOK!-leiding. Yvonne zei dat ik een goede kans maak om mod te worden.
Geloof mij, iedereen die gaat lopen zieken in een topic van een club waar jij geen fan van bent, krijgt een note + banverzoek van mijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mooi, kan je meteen die vervelende klakkies ervan gooien.
Op 0.38 is Herman in beeldquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/files/28945899/2.avi.html
![]()
Jij bent een FOK! newbie, er zijn wel vreemdere dingen gebeurdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:20 schreef Nashje het volgende:
Geloof mij, jij wordt geen mod.
Okay Madine.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:33 schreef Madine het volgende:
Alleen nerds bedienen zich van dergelijke begrippen.
Ga een trein koppen ofzo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:35 schreef Madine het volgende:
Prima. En nu naar bedje toe.
Nostalgie.quote:Op maandag 7 oktober 2002 14:51 schreef Cart_man het volgende:
wat een *****mentaliteit van de spelers!!!!!
Wat voelde ik me gisteren vernederd zeg door die vuile gore *****joden. Mijn haat wordt er alleen maar groter door.
edit-er wordt hier niet met ziektes gescholden-edit
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 07-10-2002 15:55]
Hoe kom jij als (relatieve) newbie nou weer aan zo'n oude quote?quote:
Ik zie nu pas dat jij een superoldbie bentquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:36 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe kom jij als (relatieve) newbie nou weer aan zo'n oude quote?Of had je een andere nickname voor Jajong?
Je kent die gasten toch, morgen beginnen ze weer te huilen dat het oud isquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:39 schreef twi het volgende:
Ach joh, als Feyenoorders daar al over moeten gaan reageren hier, dan lijkt het me slim om VBL gewoon maar helemaal op te doeken. Niet voor alle minieme sullige dingetjes dat kneuzentopic erbijhalen hoor...
Ik denk iedereen hier wel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, maar ik lurk en lees al veel langer mee.
Nou daag, veel plezier dr meequote:Hatem Trabelsi zet zijn voetballoopbaan voort in Engeland. De Tunesiër heeft bij Manchester City een contract voor één seizoen, met een optie voor nog twee jaar ondertekend. Het contract van de rechtsback bij Ajax liep afgelopen seizoen af.
Trabelsi wilde al geruime tijd vertrekken bij de Amsterdamse club. Maar tot een akkoord met een club kwam het al die tijd niet. De 29-jarige Tunesiër kampte geruime tijd met een knieblessure en zette na het afgelopen WK in Duitsland een punt achter zijn interlandloopbaan.
De aanvallende rechterverdediger heeft over de lofuitingen van zijn nieuwe manager, Stuart Pearce, niet te klagen. "Persoonlijk gesproken vind ik dit een van de beste Bosman-transfers van deze zomer. Ik heb hem de laatste drie jaren voor Ajax zien spelen en was zeer onder de indruk van hem", aldus Pearce op de website van Manchester City.
Ik ben ook geen fan van dat gekke dansje van ze, maar verder vind ik het fantastisch wat ze doen. Ik geniet elke keer weer van de schitterende Tifo-acties van ze. En de sfeer op vocaal gebied wordt ook steeds beter. Verder respect voor die jongens dat ze met 2 volle bussen naar Kopenhagen zijn afgereist.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:23 schreef Doopy-X- het volgende:
Die filmpjes uit Kopenhagen zijn trouwens best sneu.....tis duidelijk dat het nog zomervakantie is en alle knulletjes uit 410 los zijn gelaten.......![]()
Toch enige plaatsvervangende schaamte dat ik ook supporter ben als ik die josti's zie![]()
Ik heb het ook niet over hun tifo. Dat isquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:57 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van dat gekke dansje van ze, maar verder vind ik het fantastisch wat ze doen. Ik geniet elke keer weer van de schitterende Tifo-acties van ze. En de sfeer op vocaal gebied wordt ook steeds beter. Verder respect voor die jongens dat ze met 2 volle bussen naar Kopenhagen zijn afgereist.
Dat mag jij vinden maar hoe kom je erbij dat ik dat niet doe? Bekenden van mij die in 410 zitten weten hoe ik over dat stel denk.quote:En als we het dan toch over sneu hebben...
Ik vind het sneu dat jij anoniem op FOK! durft te zeggen dat je je schaamt en dat het josti's zijn. Ga dan gewoon naar die jongens toe en zeg wat je er van vind.
Ik weet niet of je dat doet, maar om die jochies anoniem op FOK! uit te schelden voor josties vond ik een beetje onzin. Ik heb ook mijn kritiek geuit hier op FOK!, maar als ik ze uit wil schelden voor josti's doe ik dat wel recht in hun gezicht.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:05 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over hun tifo. Dat is![]()
[..]
Dat mag jij vinden maar hoe kom je erbij dat ik dat niet doe? Bekenden van mij die in 410 zitten weten hoe ik over dat stel denk.
Anders maak jij je ff druk over die uitspraakquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:10 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat doet, maar om die jochies anoniem op FOK! uit te schelden voor josties vond ik een beetje onzin. Ik heb ook mijn kritiek geuit hier op FOK!, maar als ik ze uit wil schelden voor josti's doe ik dat wel recht in hun gezicht.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:14 schreef M0NTANA het volgende:
Sowieso blijft het kansloos dit soort kwalijke dingen over andere supporters van onze club te roepen op internet, ook al (of zelfs juist) wanneer je dit IRL al eerder hebt gedaan.
Jawel, moet je zelf weten maar om ze josti's te noemen is gewoon onzin. En ik vind nog steeds dat kritiek het beste geleverd kan worden in het home met een biertje erbij. Dan kan je zo op die jongens afstappen en zeggen wat je van ze vind. Ik neem aan dat je wel weet bij wie je het beste kunt zijn...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:25 schreef Doopy-X- het volgende:
och jezus, ik heb 410 nu tot op het bot beledigd? Ik mag geen kritiek geven op supporters van mijn EIGEN club?
![]()
Waarom zou ik, ik ken de meeste van die gasten niet en daar heb ik ook helemaal geen behoefte aan. Hun vinden het leuk, ik niet.......hoeven toch geen urenlange gesprekken over gedaan wordenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:29 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Jawel, moet je zelf weten maar om ze josti's te noemen is gewoon onzin. En ik vind nog steeds dat kritiek het beste geleverd kan worden in het home met een biertje erbij. Dan kan je zo op die jongens afstappen en zeggen wat je van ze vind. Ik neem aan dat je wel weet bij wie je het beste kunt zijn...
Hou het dan voor je, want als je niet eens op de mensen van 410 durft af te stappen, plaats dan ook geen anonieme kritiek op internet. Daar schiet helemaal niemand iets mee op.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ik ken de meeste van die gasten niet en daar heb ik ook helemaal geen behoefte aan. Hun vinden het leuk, ik niet.......hoeven toch geen urenlange gesprekken over gedaan worden
Die dikke met die bril is toch de 410 capo?
Je kent ze niet, maar het zijn wel josti's? Tja, dat zegt al meer dan genoeg over je niveau. En dat je wel zo stoer bent om het op internet te schreeuwen, maar niet op ze af durft te stappen is alleen maar triester.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ik ken de meeste van die gasten niet en daar heb ik ook helemaal geen behoefte aan. Hun vinden het leuk, ik niet.......hoeven toch geen urenlange gesprekken over gedaan worden
Lees jij wel?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
De tijd dat al die gasten in spandoeken gooien kun je alleen maar respect voor hebben.
Vertelquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:40 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ga toch weg gek dat ben ik en ik sta op die foto waarom 'dat gekke dansje te zien is' gewoon voor me uit te kijken![]()
Ik weet al wie je bedoeld na de post van PLAE.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Gozer, het boeit me erg weinig.......ik vind het leuk dat er ze er zijn, ik vind het leuk dat ze zingen, ik vind hun tifo akties geweldig maar op die 2 filmpjes zien ze er sneu uitquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:43 schreef the_hunter het volgende:
Vraag me af hoe je er bij komt dat hij de capo is. Zelfs bij ons op Zuid kent zo'n beetje iedereen de capo van 410.
Vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:44 schreef Superheld het volgende:
Heuj, babel was mee met 410
Wat vinden je maatjes er trouwens van dat je zo'n filmpje maakt en even op een open forum gooit terwijl iedereen op foto's altijd geblurred dient te worden.![]()
Jij begon er over johquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:49 schreef Doopy-X- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kunnen we weer ff gewoon over de allermooiste club ter wereld gaan lullen ipv wie de überheld van 410 is?
Heel fijn.......
he het was jou vraag.....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:49 schreef Doopy-X- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kunnen we weer ff gewoon over de allermooiste club ter wereld gaan lullen ipv wie de überheld van 410 is?
Heel fijn.......
quote:Transferbedrag Vermaelen 5.5 miljoen
Vrijdag 11 augustus, door SV, Amsterdam, 09.34u GMT+01.00, The Mirror
Volgens de Engelse tabloid The Mirror zal Tottenham Hotspur aan Ajax een transfersom van 5.5 miljoen euro moeten betalen om de jonge verdediger Thomas Vermaelen over te nemen.
Het medium meldt dat de The Spurs bereid zijn om een bod uit te oefenen. Trainer Martin Jol bekeek Vermaelen vorig weekend op het Amsterdam Tournament.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:55 schreef BoNi het volgende:
[..]
![]()
Die jongen moet je voorlopig gewoon niet verkopen en anders voor de echte hoofdprijs........
Eens, daarnaast zie ik Vermaelen er idd niet voor aan om nu al te vertrekken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:58 schreef M0NTANA het volgende:
Engelse media hangen altijd zelfverzonnen vraagprijzen en transfersommen aan spelers, dus hier moeten we niet te zwaar aan tillen, Thomas Vermaelen blijft echt nog wel.
quote:Presentatie selectie en training live te zien op Ajax.nl
Ajax.nl zal de presentatie van de selectie en de demonstratietraining van de Open Dag live uitzenden via de internetsite. Vanaf 14.15 uur begint de uitzending.
http://rapidshare.de/files/28945899/2.avi.htmlquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:03 schreef PLAE@ het volgende:
ey nog 1 vraagje. welk filmpje hadden we het over![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:05 schreef SoA-Holic het volgende:
Kom net van de open dag vandaan, en het is echt treurig. Vele jonge gezinnen die zeik en zeiknat zijn. En het is ook minder druk dan vorig jaar, maar dat is niet echt verwonderlijk.
Maar wel sneu voor al die kinderen.quote:Presentatie selectie en training live te zien op Ajax.nl
Ajax.nl zal de presentatie van de selectie en de demonstratietraining van de Open Dag live uitzenden via de internetsite. Vanaf 14.15 uur begint de uitzending.
Is het niet IN de arena dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:05 schreef SoA-Holic het volgende:
Kom net van de open dag vandaan, en het is echt treurig. Vele jonge gezinnen die zeik en zeiknat zijn. En het is ook minder druk dan vorig jaar, maar dat is niet echt verwonderlijk.
ik dacht al ben ik daar te zien dan ofzo.quote:
Buiten de Arena is er een soort evenementenplein ingericht, waar ik moest zijn. Maar daar liepen al die verregende gezinnen enzo. Maar de meeste activiteiten worden idd binnen afgewerkt.quote:
Je had moeten blijven man! Ali B komt ook...!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:16 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Buiten de Arena is er een soort evenementenplein ingericht, waar ik moest zijn. Maar daar liepen al die verregende gezinnen enzo. Maar de meeste activiteiten worden idd binnen afgewerkt.
Ik hoop het, anders word ik echt gek. Maar het zou wel weer typischquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:58 schreef M0NTANA het volgende:
Engelse media hangen altijd zelfverzonnen vraagprijzen en transfersommen aan spelers, dus hier moeten we niet te zwaar aan tillen, Thomas Vermaelen blijft echt nog wel.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:17 schreef BoNi het volgende:
[..]
Je had moeten blijven man! Ali B komt ook...!!![]()
quote:
Jij begint erover dat Ali Boussaboun komt, hoop toch echt als bezoeker en niet als nieuwe aankoop.quote:
Het gaat over deze Ali B.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij begint erover dat Ali Boussaboun komt, hoop toch echt als bezoeker en niet als nieuwe aankoop.
Vorig jaar werd Jaap Stam door JaWi gesignaleerd op de open dag, toch?![]()
Oh, toch wel?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:29 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het gaat over deze Ali B.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ali_B.
En dan het nog quoten ook he.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ik dacht al ben ik daar te zien dan ofzo.
zullen die gasten leuk vinden vol met hun bek zo in beeldslim jasza
![]()
MAMA, ze nemen me in de maling......quote:
Haal het nou niet aahaanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:37 schreef -Wolf- het volgende:
Net dat 2e filmpje gekeken. Wat een hoop jonkies.
Niks mis mee. Wij zijn ook jong begonnen hehequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:37 schreef -Wolf- het volgende:
Net dat 2e filmpje gekeken. Wat een hoop jonkies.
maar ik voel me nu zo oud en ik ben pas 26.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Niks mis mee. Wij zijn ook jong begonnen hehe
Zekers.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Al een beetje zin in het seizoen bij mij in de buurt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |