Dat dansen was echt te erg iddquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef the_hunter het volgende:
Kunnen die jongens van 410 niet gwn kappen met dat idiote dansje met de rug naar het veld? Kom op zeg, ik heb het al eens vaker tegen een aantal bekenden gezegt, maar wil het toch nog even kwijt. Je zet niet alleen jezelf voor lul, maar heel Ajax. We werden gwn overlopen door fucking kopenhagen :S
KJH doet niet eens mee grapjas...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef daaaaan het volgende:
Wat hoop ik dat PSV weer met 4-0 wint en KJH en Stam op de brancard het veld afmoeten
Ik hoop nog steeds dat je een keer stopt met ademenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef daaaaan het volgende:
Wat hoop ik dat PSV weer met 4-0 wint en KJH en Stam op de brancard het veld afmoeten
Ah, dan wint PSV sowieso en hoop ik dat Stam snel het veld afgetrapt wordt door Ooijer of Alexquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:18 schreef the_hunter het volgende:
[..]
KJH doet niet eens mee grapjas...
Dat is wederzijds VoreGquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat je een keer stopt met ademen
ah ok. En dat kwam doordat er 100 man 410 wasquote:[b]Op donderdag 10 augustus 2006 We werden gwn overlopen door fucking kopenhagen :S
picsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Had jij gister is moeten kijken, liep genoeg rond hoor![]()
Nee, maar dat is nou niet bepaald een reden om zo'n fucking blij idioot dansje te doen alsof we de CL hebben gewonnen. Kom op zeg...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:19 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ah ok. En dat kwam doordat er 100 man 410 was![]()
Ik vond het gruwelijk goed.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef the_hunter het volgende:
Kunnen die jongens van 410 niet gwn kappen met dat idiote dansje met de rug naar het veld? Kom op zeg, ik heb het al eens vaker tegen een aantal bekenden gezegt, maar wil het toch nog even kwijt. Je zet niet alleen jezelf voor lul, maar heel Ajax. We werden gwn overlopen door fucking kopenhagen :S
Lozer KJH speelt nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef daaaaan het volgende:
Persoonlijk vind ik het ook niets, beetje Duits zelfs, maar dit soort dingen worden niet veranderd naar aanleiding van zo'n loze kreet op internet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef the_hunter het volgende:
Het is niet bepaald mijn beleving, maar ik kan me beelden op 410 herinneren dat het halve vak meedeed. Vanaf mijn vak (126) zag het er super uit. Maar toen was er ook alle reden voor. Weet even niet meer welke wedstrijd, maar toen speelde Ajax wel goed en deed er minstens 500 man mee. Maar met 40 man bij zo'n kutwedstrijd zo staan te dansen vond ik ongepast.quote:
ah ok zeg dat danquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:20 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee, maar dat is nou niet bepaald een reden om zo'n fucking blij idioot dansje te doen alsof we de CL hebben gewonnen. Kom op zeg...
Ben ook al vaak genoeg naar de bekenden van 410 geweest in het home om het tegen ze te zeggen hoor. Maar het moest me nu gwn even van het hartquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het ook niets, beetje Duits zelfs, maar dit soort dingen worden niet veranderd naar aanleiding van zo'n loze kreet op internet.
Ik ook. Al heb ik weinig recht van spreken omdat ik er zelf ook niet was. Maar volgende keer ben ik er gewoon weer bij. Kon helaas geen vrij van mijn werk krijgen op zo'n korte termijn. Wat ook mijn eigen schuld was natuurlijk want ik kon het al veel eerder weten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:22 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ah ok zeg dat dan
het was om te janken zo weinig man als er mee was. Dat vind ik nog veel erger.
Ja, net als dat onze discussies hier in het Ajax topic geen invloed hebben op het dagelijks bestuur van Ajax. Net als dat onze tips of voorkeuren over wie waar moet staan en wie we wel of niet moeten kopen of huren niet bij de technische staf van Ajax zelf komen. Net als dat onze loze replies over het wegsturen van Jaakke ook niet helpen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het ook niets, beetje Duits zelfs, maar dit soort dingen worden niet veranderd naar aanleiding van zo'n loze kreet op internet.
Bedoel er alleen mee te zeggen dat internet-gelul niets oplost, supporters kunnen dit makkelijk onderling bespreken in bijvoorbeeld het supportershome, zoals blijkbaar al gebeurd is. Met het bestuur, technische staf en zaakwaarnemers valt niet te praten, dus dat kan allemaal mooi in de AFC Ajax-topics, maar supporterszaken kunnen mooi onderling besproken worden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:24 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ja, net als dat onze discussies hier in het Ajax topic geen invloed hebben op het dagelijks bestuur van Ajax. Net als dat onze tips of voorkeuren over wie waar moet staan en wie we wel of niet moeten kopen of huren niet bij de technische staf van Ajax zelf komen.
Kom op, M0NTANA, wat een bagger reply.
En het is puur toeval dat dit al de tweede post binnen een dag is waarin ik je afval. Niets persoonlijks.
Ik heb t m gisteren persoonlijk nog even gezegdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:24 schreef Roeni3 het volgende:
Net als dat onze loze replies over het wegsturen van Jaakke ook niet helpen.
Op voetbalmax staat hetquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:53 schreef M0NTANA het volgende:
In de Spaanse pers gaat het gerucht dat Thomas Gravesen (Real Madrid) in de belangstelling zou staan van Ajax, zou hij daarom gisteren bij de wedstrijd zijn geweest? Kan helaas geen bron vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |