niet zo veel spammen hequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:31 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Oke dan ligt die foto bij raffie en krijg ik hem zo gauw hij weer thuis is van zijn werk ofzo
Dank alvast!
SPAMMERDESPAM!!
Eindelijk komt er schot in de zaak!!!
FOTO'S
Ik mis van de volgende personen nog een foto. Graag met spoed mailen naar mij.
Yvdvaart[at]gmail.com
Dr.Bibber1974
Mr._Henkie_NL
NeHoX
Spoook_NL
TheSaint3012
Viro
Yankees81
BMH
Di3ki3
SickMyDuck
[BoF]JafarX
Damien
SwatForceNL
Frank
deathpunker
Robbie
Tha$aint
Zeg het maar! WANNEER??quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
IJsmuts gaat zn kistjes poetsen en wat gel in zn haar doen
Ik heb nog wel twee aardappelkistjes!? Voor 2 knaken zijn ze voor jou!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:36 schreef egg-bird het volgende:
nogmaals ff een andere spammerderspam
weet iemand nog een adresje waar ik gvd kistjes voor een paar knaken kan weg halen...???
Karkand, in the empty swimmingpool @ square, we meet around two-thirty in teh morning, dressed all in black, your hair in a black stocking, and we have us a knife fightquote:
als ik ze om men voeten mag binen en als ze boven men enkels uit komen vind ik t primaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:37 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik heb nog wel twee aardappelkistjes!? Voor 2 knaken zijn ze voor jou!
lol!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Karkand, in the empty swimmingpool @ square, we meet around two-thirty in teh morning, dressed all in black, your hair in a black stocking, and we have us a knife fight![]()
Plakt plakband op puni:quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:46 schreef staticdata het volgende:
need help not to react...need help!
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:45 schreef BattleLies het volgende:
[..]
lol!
two-thirty in the morning?? hee dan slaap ik
jij bent darkarcher?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:48 schreef Monstarr het volgende:
Punisher, jij pikte toch gister mun F22 waardoor ik van die carrier af donderde?
alhoewel?! ik slaap ook vaak genoeg NIET rond die tijd ... zie post van afgelopen nachtquote:
Sinds wanneer heeft karkand een zwembadquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Karkand, in the empty swimmingpool @ square, we meet around two-thirty in teh morning, dressed all in black, your hair in a black stocking, and we have us a knife fight![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:53 schreef BattleLies het volgende:
[..]
alhoewel?! ik slaap ook vaak genoeg NIET rond die tijd ... zie post van afgelopen nacht
dat kleine, lege zwembadje bij plein, waar die TOW staat johquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft karkand een zwembad![]()
bij de suburb bedoelde hij zeker als je bij dat huisje spawn daar, daarachter zit een zwembadquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
links bovenin vlak bij die outpost checkpointquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
dat heet een waterputquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat kleine, lege zwembadje bij plein, waar die TOW staat joh![]()
ook daar iddquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:11 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
bij de suburb bedoelde hij zeker als je bij dat huisje spawn daar, daarachter zit een zwembad
Noop!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
nou om er vanaf te zijn, als je iemand in een put trapt heb je ook een zwembad. dat grote zwembad is er een naar westerse maatstaven, maar vergeet niet dat Karkand ergens in een ontwikkelingsland ligtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:13 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Noop!Hij bedoelt die put bij de TOW op square, wat hem ook meteen een noop maakt.. Want het echte zwembad ligt een stuk verderop..
quote:
ik meende toch dat ik iets anders had geschreven?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Blijkbaar zijn er 3 zwembaden in Karkand.
Even IJsmuts zijn stoere praat verduidelijken:
IJSmuts: Schiet 1 kogel.
Lies: Schiet terug.
Lies [Kills] IJsmuts.
Lies kan rustig reloaden en kijkt druk om d'r heen om te zien waar IJsmuts gaat spawnen.
Tis een zwembad voor kindertjes .. zoals foxie!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zo noem jij hettis een zwembadje voor mini terroristjes
Kijk! Dat is duidelijkheid! Postman weet dat jij niet gaat winnen van Liesje !!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Lies [Kills] IJsmuts.
Lies kan rustig reloaden en kijkt druk om d'r heen om te zien waar IJsmuts gaat spawnen.
ik had dat een tijdje geleden met ammoboxen op tanks en jeeps en chopper land/opstijg plekkenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:25 schreef egg-bird het volgende:
http://bf2tracker.com/gallery.php?picture=5446&page=1 bekijk deze link is. als t goed is zie je screenshots van een gozer die duidelijk zn computer moet nakijken
GO ijsmuts GO.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:23 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Kijk! Dat is duidelijkheid! Postman weet dat jij niet gaat winnen van Liesje !!![]()
dat wou ik ook net posten, maar dat lukte nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:45 schreef jpjedi het volgende:
Zijn de gebande mods en/of foxie nu FOK aan het terroriseren? Het is ineens retetraag.
Straks Fok! plat.![]()
Danny noemt het ramptoerisme.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:45 schreef jpjedi het volgende:
Zijn de gebande mods en/of foxie nu FOK aan het terroriseren? Het is ineens retetraag.
Straks Fok! plat.![]()
leg je bandjes maar vast klaar voor vanavond, ik zal er zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
GO ijsmuts GO.![]()
![]()
![]()
Dan zet ik de battlerecorder aan.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:31 schreef BattleLies het volgende:
Dr.Bibber1974 is bezig met zijn huis dus kan nog wel tot oktober duren
Mr._Henkie_NLook druk met huis
NeHoXstreep die maar door
Spoook_NLgeen idee, post nooit
TheSaint3012idem als spooook
Virovakantie, volgende week terug
Yankees81gestopt en zal wss niet meer hier lezen
BMHvan de aardbodem verdwenen
Di3ki3tukker
SickMyDuckzit in the UUUU ES AAAAA
[BoF]JafarXneergeknald door saddam's firingsquad
Damienwie?
SwatForceNLwie?
Frankheeft zichzelf ingesloten in zijn prius en de batterijen zijn leeg, dus het knopje wil niet meer omhoog
deathpunkergeen lid en wij willen hem er ook niet bij, weg er mee dus
Robbie geen idee, speelt wel
Tha$aintbelg, je moet alles in het nederlands vertellen en geen engelse verbasteringen erbij doen
Dat heb ik ook is gehad, zag er best leuk uitquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:25 schreef egg-bird het volgende:
http://bf2tracker.com/gallery.php?picture=5446&page=1 bekijk deze link is. als t goed is zie je screenshots van een gozer die duidelijk zn computer moet nakijken
NIKKY HELLUP DEFIBRILATOR--!! DI3KI3!!! ===ALARM===quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Danny noemt het ramptoerisme.
Het zal jou denk ik niks verbazen als je hoort dat nikky betrokken is bij de rel![]()
Het welbekende Format C: grapjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
NIKKY HELLUP DEFIBRILATOR--!! DI3KI3!!! ===ALARM===
KUTWIJF..DE MEEST GEHATE MOD VAN FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH TERING SL#$#@%$#@%$^%&
nikky heeft Di3ki3 gebanned. na veel heen en weer gekletter is di3ki3`s ban opgeheven en ging jedi in de ban nadat hij een msn log van nikky had gepost waarin ze toegaf dat ze zomaar gebanned had via een tip van een vriendje.. notabene in een andere sectie dan waar ze mod is.![]()
format c:/s dan maar?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
NIKKY HELLUP DEFIBRILATOR--!! DI3KI3!!! ===ALARM===
KUTWIJF..DE MEEST GEHATE MOD VAN FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH TERING SL#$#@%$#@%$^%&
nikky heeft Di3ki3 gebanned. na veel heen en weer gekletter is di3ki3`s ban opgeheven en ging jedi in de ban nadat hij een msn log van nikky had gepost waarin ze toegaf dat ze zomaar gebanned had via een tip van een vriendje.. notabene in een andere sectie dan waar ze mod is.![]()
doe is linken ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:03 schreef Razorback het volgende:
[..]
Het welbekende Format C: grapje
Je hebt er wel een Naam Topic op na gehouden
wij moeten ook zoeken hoor!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
doe is linken ?
search werkt zooo traag![]()
Eeh HOMO JP! hoor jij niet achter je dame te staan ipv achter IJsmuts??quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
GO ijsmuts GO.![]()
![]()
![]()
Dan zet ik de battlerecorder aan.![]()
![]()
ik dacht al, waar heb ik JP eerder gezien:quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:07 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wij moeten ook zoeken hoor!
kijk maar bij postgeschiedenis van jedi
en de andere 3quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik dacht al, waar heb ik JP eerder gezien:
JP Naam Topic
![]()
oeps sorry schatje...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:10 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Eeh HOMO JP! hoor jij niet achter je dame te staan ipv achter IJsmuts??![]()
Wacht maar tot je thuis komt!![]()
Is dat nuttige informatie die wij moeten weten??quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:09 schreef Incolumis het volgende:
ik ga effe douchen, ik voel me vies![]()
Ik fix het wel evenquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:16 schreef jpjedi het volgende:
Lies [Kills] IJsmuts.
JP hier
lol:quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hier begon het:
Windows start niet op...
Hier gingen we over de ban lullen
Mod aktie van Nikky
Hier kwam JP weer terug
het Band of Fokkers BF2 Topic: Return of the Jedi
Hoezo blufpoker..kan net mijn pc aanzetten.quote:Ik TU technische informatica...maar dat boeit nu niet. Format c: doet mijn opa zelfs als ik hem help aan de lijn. Geen onzin verkopen
Hoe moet die jongen dan verder??? Heel systeem ligt in de puin door spyware, $-backbone en kernel problemen.
huh?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:19 schreef staticdata het volgende:
JP zou je me mail aub nog willen beantwoorden? thanks
is dat nuttige informatie die wij moeten weten?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Is dat nuttige informatie die wij moeten weten??![]()
Ik ga naar huis, lekker weekend vieren..![]()
Morgen-avond weer knallen..![]()
Geniaal naamtopic die laatstequote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hier begon het:
Windows start niet op...
Mod aktie van Nikky
Hier kwam JP weer terug
kun je huren bij de plaatselijke dumpstore, staat vaak naast de grenadelauncherquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:19 schreef egg-bird het volgende:
ff iets heeeel anders. hebben die lui van airsoft die leger kleding daar of mot je die ook zelf mee brengen? (dat je de schoenen mee moet nemen snap ik nu)
ik dank u vriendelijk voor deze mooie woordenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Geniaal naamtopic die laatste
ik was er ook bij betrokkenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hier begon het:
Windows start niet op...
Mod aktie van Nikky
Hier kwam JP weer terug
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:41 schreef Rekkie het volgende:
Komt die muts zichzelf nog verdedigen of hoe zit dat?
Zeker helemaal vol met spyware enz.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
huh?
heb geen mail... welk mailadres?
zag wel gister xfire berichten maar pc liep vast zoals regelmatig met bf2.![]()
nou nou geniaal... ik heb 20 jaar geleden een film gezien die zo heette, dus echt orgineel is het nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Geniaal naamtopic die laatste
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zeker helemaal vol met spyware enz.
Gewoon ff format c:![]()
mooi zo! ff gekeken bij zon online dumpshop... sniper boots. ofwel gewoon kistjes voor 34 euri nieuwquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:24 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kun je huren bij de plaatselijke dumpstore, staat vaak naast de grenadelauncher
nah krijg je daar
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:24 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik dank u vriendelijk voor deze mooie woorden
het lelijke eendje?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:45 schreef UnleashMitch het volgende:
Kennen jullie deze nog nog nog nog ..
[afbeelding]
Link? 34 euro is wel cheap..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:33 schreef egg-bird het volgende:
[..]
mooi zo! ff gekeken bij zon online dumpshop... sniper boots. ofwel gewoon kistjes voor 34 euri nieuw
alles is cheap op die pagina. die heeerelijk warme commando truien kosten 14 euriquote:
nog niet gekeken. kijk zelf ff onder t kopje hengelsportquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:03 schreef Incolumis het volgende:
wat kost een setje mannelijkheid daar?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:06 schreef egg-bird het volgende:
[..]
nog niet gekeken. kijk zelf ff onder t kopje hengelsport
Hopelijk is hij ondertussen al lekker vet gemest want de groep wordt steeds groter en volgens mij was het de bedoeling hem met kerst op te etenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[afbeelding]
lekker... mag van mij ook wel op 23 september heurquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:14 schreef Razorback het volgende:
[..]
Hopelijk is hij ondertussen al lekker vet gemest want de groep wordt steeds groter en volgens mij was het de bedoeling hem met kerst op te eten![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[afbeelding]
Rotjongquote:
Dat vet mesten zit wel goed, maar oh wee als je je tanden erin zetquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:14 schreef Razorback het volgende:
[..]
Hopelijk is hij ondertussen al lekker vet gemest want de groep wordt steeds groter en volgens mij was het de bedoeling hem met kerst op te eten![]()
Zeg als medequote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:21 schreef egg-bird het volgende:
[..]
lekker... mag van mij ook wel op 23 september heur
samenvatting voor jou:quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:51 schreef Sickert het volgende:
leuk dat jullie zo hard gaan hoor maar zo heeft een tvp geen enkel nut
Goed Ideequote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:37 schreef egg-bird het volgende:
waar zijn jullie fokkers allemaal... zeker knallen of lekker vreten he... bitches!
t is dat ik niet zo snel een smiley kan vinden van iemand die een ander in elkaar houwtquote:
Jafar!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:45 schreef Umm-Qasr het volgende:
@Lies: ik heb mijn foto gister verstuurd naar Raffie maar mijn naam staat nog steeds op de lijst ...
heb je mijn foto nu al binnenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:59 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jafar!!!!!!!!!!
Ik heb na 21 uur gisterenavond geen contact meer met raffie gehad dus als je na 21 uur je foto gestuurd hebt dan krijg ik die zometeen van Raf en dan dank ik je alvast hartelijk![]()
Heb je van je vakantie genoten?!?
Maar hoe komen jullie er steeds bij dat ik iets aan mijn huis zou doen. JP dacht dat een tijd geleden ook al, en nu Incolumisquote:
We willen gewoon weer een BBQ, dat is alweer veels te lang geleden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:24 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Foto verzonden naar Raffie, beetje laat maar ik vergat het de hele tijdSorry
![]()
Maar bij deze kan Mr_Henkie dus van de lijst af
Maar hoe komen jullie er steeds bij dat ik iets aan mijn huis zou doen. JP dacht dat een tijd geleden ook al, en nu Incolumis![]()
dit is een correcte lijstquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:35 schreef -Raffie- het volgende:
Fotolijstje is weer korter. Nog maar een paar.
Spoook_NL
TheSaint3012
Diamond3d
domo
Frank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |