En dan astalavista bezoeken is schreeuwen om ellende.quote:Op maandag 26 december 2005 20:55 schreef thedude0 het volgende:
Zeker internet explorer gebruikt? Dan wil je je pc gewoon naar de kanker helpen namelijk.
Had dat nou even iets eerder gezegdquote:Op maandag 26 december 2005 21:00 schreef wonko het volgende:
[..]
En dan astalavista bezoeken is schreeuwen om ellende.
Kan je er ook niet onder de safe modus in? En dan je bestanden kopieeren?quote:Op maandag 26 december 2005 21:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Probleem is een beetje dat er op m'n C:-schijf nog een aantal bestanden staan die ik eigenlijk niet kan missen.
Ja, wat ik ga gebruiken is van later zorg...quote:Op maandag 26 december 2005 23:21 schreef Vlindur het volgende:
Ga LINUX gebruiken.
Nergens meer last van
Linux roelt!!
FreeBSD is ook om aan te raden, maar dat moet je meer moeilijk doen.
Hm... Dat zou kunnen verklaren waarom m'n Hardware Monitor aangaf dat m'n CPU 99 graden wasquote:Op maandag 26 december 2005 23:31 schreef mighty_myte het volgende:
lijkt me tijd om de boel opnieuw te installeren.
check ook even of je processorkoeling in orde is, gekke fouten kunnen immers komen door te warm worden.
Het was een crack voor m'n anti-spyware-programmaquote:Op maandag 26 december 2005 23:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een Windows XP crack zoeken waarna je XP meteen crasht. Zal je leren
.
Ik ook tot voor kort niet, zolang je een beetje gezond verstand hebt hoef je met Windows ook weinig tot geen problemen te hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:43 schreef thedude0 het volgende:
ik vind linux als desktop os niet veel beter dan windows. ik heb toch al nooit problemen met virussen en spyware.
Dat je niet naar een andere partitie kun kopieren komt omdat linux geen ondersteuning heeft voor het schrijven naar een ntfs filesysteem. Als je een brander hebt kun je de bestanden op cd/dvd zetten vanuit Ubuntu, anders is het het beste om de schijf in een andere computer te zetten en de bestanden tijdelijk daar op de schijf te zetten (wel eerst even scannen op virussen anders besmet je die pc misschien ook!!).quote:Op maandag 26 december 2005 21:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Format C: wil ik nog even vermijden, maar als het niet anders kan...
Probleem is een beetje dat er op m'n C:-schijf nog een aantal bestanden staan die ik eigenlijk niet kan missen. En onder Ubunti kan ik ze blijkbaar niet kopieren naar een andere partitie
moet je CHKDSKquote:Op maandag 26 december 2005 21:23 schreef z80 het volgende:
Er zijn een aantal mogelijkheden:
optie1
start van de win xp cd-rom en kies voor herstel van de install
en kijk of je hiermee alles weer aan aan de gang kunt krijgen,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |