abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40686973
Tja, ze moeten wat verzinnen hè? Terroristen doen tenslotte heel erg moeilijk (vliegtuigen) als het ook makkelijk kan. Amerika is terrorist nummer één in het Midden-Oosten, steunt ondemocratische regimes en Israel vernietigt Libanon. Afleidingsmaneuvres als 'Britse politie voorkomt aanslagen' werken niet meer.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_40687003
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:17 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Nee hoor, volgens jou is het heel simpel:
alles is de schuld van het Westen en alles wat je in het nieuws hoort is niet waar. Gelukkig weet jij dan wel wat wel waar is.
Veel van wat je hoort in het nieuws is onwaar inderdaad. En het nieuws grijpt ook niet meer terug op eerdere uitspraken/interviews als er inconsistencies zijn. Het is 1 grote stroom van steeds vernieuwende info en de overgrote meerderheid is bull-shit.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_40687115
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:19 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Juist. daarom is het ook BS zo'n bewering neer te plempen met een air van, "ik weet
wel hoe het zit".
Hou het dan bij de simpele stelling "who benifits". De moslims dus duidelijk niet, als de "terroristen" op deze manier doorgaan worden ze (and thos who harbor them) verpletterd door westerse (in de toekomst wellicht totalitaire) verenigde machten.

Het is TOTAAL niet in hun voordeel.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_40687147
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:19 schreef Mikrosoft het volgende:
Amerika is terrorist nummer één in het Midden-Oosten, steunt ondemocratische regimes en Israel vernietigt Libanon.
Wordt ook moslim en blaas jezelf op

Afin, gelukkig ben je wel heen consequent en dus een fan van de overige, vredelievende regimes in het MO.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:26:47 #180
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40687207
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:19 schreef Mikrosoft het volgende:
Tja, ze moeten wat verzinnen hè? Terroristen doen tenslotte heel erg moeilijk (vliegtuigen) als het ook makkelijk kan. Amerika is terrorist nummer één in het Midden-Oosten, steunt ondemocratische regimes en Israel vernietigt Libanon. Afleidingsmaneuvres als 'Britse politie voorkomt aanslagen' werken niet meer.
Jij bent ook aardig de weg kwijt of niet.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_40687290
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Maar.. maar... maar...
huhhh...huhh...huhhh..
zijn niet alle moslims hetzelfde dan?

Nee gelukkig niet, maar de overgrote uitleg en toepassing van hun geloof wel, en dat maakt een hoop van hen belachelijk cq achterlijk
pi_40687336
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:26 schreef popolon het volgende:

[..]

Jij bent ook aardig de weg kwijt of niet.
De mening van de meerderheid is niet perse de juiste. De geschiedenis leert ons zelfs dat het omgekeerde waar is.

Sweet Dreams,
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:30:54 #183
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40687338
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:19 schreef Incomplete het volgende:

Juist. daarom is het ook BS zo'n bewering neer te plempen met een air van, "ik weet
wel hoe het zit".
Het is niet per se BS. Want in de geschiedenis kun je wel bewijzen vinden. Zoek maar eens uit hoe Japan uiteindelijk steun won onder het volk om de oorlog tegen China te starten rond het begin van WOII.

En zoek maar eens uit waarom even voor de verkiezingen in de VS (Johnson versus Nixon) in 1968 het vredesoverlog tussen Noord- en Zuid-Vietnam mislukte.

In alle disciplines kom je verder mensen tegen met een air, het is de uitdaging voor jou en van mij om ons daar niet door te laten afleiden, en om daar doorheen te prikken.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_40687445
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:35 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Denk jij nog steeds dat men aanslagen pleegt puur en alleen omdat men onze vrijheid en democratie wil vernietigen, ons de Islam wil opdringen en ons wil laten roepen "Er is geen God dan Allah, en Mohammed is Zijn Profeet." ?

GA

TOCH

FIETSEN !
Eh...Ja

De mensen die dit doen zijn fundamentalisten, kortom de 'goede' moslims volgens de heilige boeken die vertelt dat alles mag worden geoorloofd om het doel te bereiken (wereldwijde islam).

De democratie staat voor individualisme terwijl de islam juist stelt dat je je dient te onderwerpen aan het mannetje in de hemel. Verder heeft het eindigen van de koude oorlog geresulteerd dat culturen zoeken naar datgene dat hen bindt, voor veel moslims is dit de islam, hierdoor wordt juist geageerd tegen die andere dominante cultuur (het westen) aangezien die de opmars van de islam honderden jaren terug verijdelt heeft en tot op heden nog steeds de succesvolste is. En dit steekt bij veel andere culturen wat met name de Arabische landen een conservatieve houding doet aannemen in de vorm van de islam.

Dit probleem zal de komende 30 jaar niet veranderen, met name als de macht van het Westen afneemt zullen we t nog veel zwaarder krijgen.
pi_40687513
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:24 schreef diep-in-de-war het volgende:

[..]

Hou het dan bij de simpele stelling "who benifits". De moslims dus duidelijk niet, als de "terroristen" op deze manier doorgaan worden ze (and thos who harbor them) verpletterd door westerse (in de toekomst wellicht totalitaire) verenigde machten.

.
Ik kom nooit in TRU en geloof niet in de conspiracy's die daar (en hier ineens ) de ronde
doen. Ik weet genoeg van CIA operaties af, een hobby van me, om niets uit te sluiten.
Vooralsnog wacht ik wel even af wat onderzoek en de verhoren van de 21 gearresteerden
opleverd.
quote:
Het is TOTAAL niet in hun voordeel
Moslim-extremisten zijn gestoord en zijn echt, daarover is geen twijfel mogelijk.
In jouw visie is het totaal niet in hun voordeel, waarom dan zelfmoordenaars
in israelische bussen?? Zijn dat ook CIA-agenten soms?
Oh wacht, volgens sommige hier zijn die wanhopig, die tellen niet mee.
pi_40687563
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:30 schreef Hallulama het volgende:

[..]
En zoek maar eens uit waarom even voor de verkiezingen in de VS (Johnson versus Nixon) in 1968 het vredesoverlog tussen Noord- en Zuid-Vietnam mislukte.
Jeetje, en ik maar denken dat Frankrijk de hoofdschuldige was aan het Vietnam-conflict, maar dat zal wel weer iets teveel doordenken zijn he?
pi_40687626
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:36 schreef Incomplete het volgende:

[..]

[..]

Moslim-extremisten zijn gestoord en zijn echt, daarover is geen twijfel mogelijk.
In jouw visie is het totaal niet in hun voordeel, waarom dan zelfmoordenaars
in israelische bussen?? Zijn dat ook CIA-agenten soms?
Oh wacht, volgens sommige hier zijn die wanhopig, die tellen niet mee.
Dat is een compleet andere situatie, die mensen worden bedreigd door een aan hun land grensende supermacht. En stellen dat ze ( internationale "terroristen") gestoord zijn en daarom niet beter weten vind ik wel erg makkelijk. Bekende tactiek wel, het volk laten denken dat de "vijand" onmenselijk is.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:42:51 #188
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40687671
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:30 schreef diep-in-de-war het volgende:

[..]

De mening van de meerderheid is niet perse de juiste. De geschiedenis leert ons zelfs dat het omgekeerde waar is.

Sweet Dreams,
Ja dit is een afleidingsmaneuvre van de Britse geheime dienst dus.

Sweet dreams.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:46:31 #189
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_40687779
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:52 schreef moussie het volgende:

[..]

euhm, en wie heeft je wijs gemaakt dat "vrijwel alle iraqies" blij zijn met de komst van de amerikanen ? juist ja, de amerikanen
[..]
Typische manier van discussieren weer. Waar schrijf ik dat "vrijwel alle Irakis blij zijn met de komst van de Amerikanen"?
Dat is heel wat anders dan de diepgevoelde noodzaak dat Saddam weg moest, en men dat zelf niet voor elkaar kon krijgen. Daarom de vraag vanuit zowat alle Irakese ballingen, de Shiitische en Koerdische gemeenschap in Irak om Saddam af te zetten.
quote:
het is dus belachelijk om aan te nemen dat niet alle informatie die we krijgen van de amerikanen klopt .. aha .. dus alle iraqies zaten de amerikanen met open armen te verwelkomen, er waren WMD's etc etc
[..]
Nogmaals: dat schrijf ik helemaal niet. Als je een serieuze discussie wilt voeren lijkt het me handig dat je dat op basis van argumenten doet.
quote:
iedere idioot met meer dan 2 hersencellen had kunnen bedenken dat dit gaat gebeuren .. dus ja .. voor 9/11 zou ik nog gezegd hebben dat het excuseerbare onderschatting is van hoezeer je gehaat wordt als amerikaan in die streken .. na 9/11 de VN als geheel negeren en aan de slag gaan met een coalition of the willing is imho zo ongeveer hetzelfde als "een heel kattenasiel op de spek binden"
[..]
Nou nee hoor. Het religieuze geweld wat we in Irak zien is ongekend en komt allang niet meer voor in het Westen. Dus dat men de kracht van de fundamentalisten onderschat heeft is jammerlijk, maar niet onbegrijpelijk.
Ook mensen als Mient-Jan Faber, lichtend voorbeeld van de Nederlandse vredesbeweging en Max van der Stoel, eminence van de PVdA en de VN waren fel voorstander van het afzetten van Saddam. Beide zijn vaak in Irak geweest. Maar jij zult ongetwijfeld veel meer hersencellen hebben dan hen...
quote:
uhm .. en hoe is dat idiote terrorisme ook alweer ontstaan .. was dat niet door de zoveelste buitenlandse mogendheid op hun grondgebied die hun wil vertellen hoe ze zouden moeten leven ?
[..]
Nou nee hoor. De meerderheid van de Irakis heeft gekozen en respecteert de uitkomst van de verkiezingen. Ik begrijp dat jij de toekomst wil laten bepalen door de gewelddadige milities?
quote:
dus nu heeft de linkse europeaan de mythe van "the axis of evil" bedacht ?
Nee, die "axis of evil" bestaat. Al vind ik de formulering wat simplistisch.
De mythe die de Linkse Europeaan van harte ondersteund is dat alle ellende in het Midden-Oosten onze schuld is. Zonder onze bemoeienis was het Midden-Oosten het lichtend voorbeeld op deze planeet, met vrede, welvaart voor iedereen, gelijke rechten voor homo's, vrouwen en Joden, enz., niet waar...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_40687792
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:42 schreef popolon het volgende:

[..]

Ja dit is een afleidingsmaneuvre van de Britse geheime dienst dus.

Sweet dreams.
Weet je wat het "leuke" is, stel dat dat inderdaad het geval zou zijn...dan zou niemand het geloven. De mainstream media zou het niet eens onderzoeken ( ook al lagen er ladingen feiten) omdat het te absurd voor worden is.

Hoe groter de leugen hoe moeilijker men erachter komt.

sweet dreams,
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:50:09 #191
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40687876
Veel succes voor de mensen die richting UK of VS gaan. dit kan nog wel even het normale beeld op vliegvelden zijn:

pi_40687878

het duurt niet lang meer en dit (para militaire politie die steeds meer de militaire kant op gaat) is gewoon onderdeel van het straatbeeld.

te ziek voor woorden
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:50:57 #193
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40687897
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:46 schreef klez het volgende:

Zonder onze bemoeienis was het Midden-Oosten het lichtend voorbeeld op deze planeet, met vrede, welvaart voor iedereen, gelijke rechten voor homo's, vrouwen en Joden, enz., niet waar...
Fout, zonder onze bemoeienis bleven ze gewoon lekker daar met hun rotzooitje.

En als ze het zouden wagen om met hun rotzooitje ook maar één stap te zetten op Europees gebied, zouden ze direct verdampen.

Overigens zijn er ook stemmen die zeggen dat het juist door onze bemoeienis zo'n rotzooitje is daar. Zie o.a. 1948.

Hebben ze ooit de KANS gekregen om zichzelf te ontwikkelen?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_40688120
quote:
CNN: Kaping vliegtuig Qatar Airlines verijdeld.
Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus
(__/)
(='.'=)
pi_40688146
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:41 schreef diep-in-de-war het volgende:

[..]

Dat is een compleet andere situatie, die mensen worden bedreigd door een aan hun land grensende supermacht. En stellen dat ze ( internationale "terroristen") gestoord zijn en daarom niet beter weten vind ik wel erg makkelijk. Bekende tactiek wel, het volk laten denken dat de "vijand" onmenselijk is.
Terroristen die willens en wetens onschuldigen mee de dood in willen sleuren
zijn imo onmenselijk bezig.
Ik zie ze als gestoord maar zeker niet als dom, onderschatting is een veel gemaakte fout.

Voor de terroristen die hier bij betrokken zijn hoop ik op een enkeltje Gitmo, zodat
daar een "deprogrammeur" aan de slag kan. Misschien dat ze dan nog nut kunnen
hebben als infiltrant bij hun "soortgenoten".
pi_40688236
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:05 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Terroristen die willens en wetens onschuldigen mee de dood in willen sleuren
zijn imo onmenselijk bezig.
Ik zie ze als gestoord maar zeker niet als dom, onderschatting is een veel gemaakte fout.

Voor de terroristen die hier bij betrokken zijn hoop ik op een enkeltje Gitmo, zodat
daar een "deprogrammeur" aan de slag kan. Misschien dat ze dan nog nut kunnen
hebben als infiltrant bij hun "soortgenoten".
Wat vind je van Israel die willens en wetens honderden burgers vermoord, onmenselijk? Amerika die atoombommen gooit en daarmee willens en wetens honderdduizenden burgers vermoord, ook onmenselijk? ( ja, maar die hadden een hoger doel..right?)

Terroristen zijn gewoon mensen, niks onmenselijks aan..dat is misschien wel het enge.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_40688316
Dit viel te verwachten.
Take my words: de derde wereldoorlog komt er aan.....................
pi_40688375
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:16 schreef manhattan het volgende:
Dit viel te verwachten.
Take my words: de derde wereldoorlog komt er aan.....................
De derde wereld oorlog is begonnen op 11 september 2001.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_40688385
Je hoeft tegenwoordig maar het woord vliegtuig te laten vallen of iedereen is in rep en roer.
pi_40688439
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:21 schreef -scorpione- het volgende:
Je hoeft tegenwoordig maar het woord vliegtuig te laten vallen of iedereen is in rep en roer.
Gek he.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')