abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40688442
vliegtuig
pi_40688501
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:41 schreef Razz_Gul het volgende:

[..]

ik heb nergens het woord propaganda gebruikt en heb al helemaal een aversie tegen complotdenkers dus neem je woorden aub terug...
ik zeg alleen dat de reactie v.d regering/justitie soms sterk overtrokken kan zijn in zulke situaties, hier moeten we het wel over eens zijn lijkt mij. maar naar mijn idee altijd gerechtvaardigd al is het alleen om een signaal af te geven dat er niet te sollen valt.
Alleen het 1e gedeelte over het vloeistof ging over jouw, daarna begon ik in het algemeen de tendens van het topic te beschrijven. Als je dacht dat ook naar jouw toe was excuus.

Ik ben het met je hele post hier eens. Je moet kritisch zijn tegen de informatie die je krijgt. Ook zijn sommige reacties van regeringen overtrokken.

Ik ageer tegen diegene die vinden dat men een dag als vandaag ziet als propaganda en om ons bang te maken. Dat het volk misleidt wordt etc. Ik weiger zonder bewijs zomaar een regering te beschuldigen van zware praktijken.
De meeste van de mensen die roepen dat we worden egbruikt en dat iedereen ales maar slikt en een schande is, die mensen zie je niet als het gaat om burgervrijheden of wetten die worden ingevoerd zodat bepaalde burgerrechten aan banden worden gelegd.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  donderdag 10 augustus 2006 @ 17:30:46 #203
8369 speknek
Another day another slay
pi_40688512
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:50 schreef diep-in-de-war het volgende:
[afbeelding]

het duurt niet lang meer en dit (para militaire politie die steeds meer de militaire kant op gaat) is gewoon onderdeel van het straatbeeld.

te ziek voor woorden
Tsja, als Europa is het ons toch gelukt zestig jaar in vrede te leven. Jammer dat anderen diezelfde wens niet hebben.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40688534
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:35 schreef Hallulama het volgende:

Denk jij nog steeds dat men aanslagen pleegt puur en alleen omdat men onze vrijheid en democratie wil vernietigen, ons de Islam wil opdringen en ons wil laten roepen "Er is geen God dan Allah, en Mohammed is Zijn Profeet." ?
Kan jij echt niet anders dan zo zwart wit denken? Er zit nog wel een wereld van verschil tussen een regering die overal zelf achter zit of de motieven van een moslim.
Ik geloof niet dat ze alleen aanslagen plegen vanwege het feit dat we eens in de 4 jaar verkiezingen hebben. Maar geloof ik dan dat de regering erachter zit. Dat we worden gebruikt en dat dit enkel is om ons bang te maken. Nee dus.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40688547
Het is gewoon veel propaganda van de regeringen. Allemaal controlfreaks die het landen elke seconde in de hand willen houden en besturen en als de dood zijn dat er mensen opstaan met andere ideeen dan de hunne.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 17:34:32 #206
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40688550
Ook in London zelf zijn is bewaking verscherpt.

Niet zo raar natuurlijk na die 52 doden van 07-07-2005
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_40688559
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:47 schreef diep-in-de-war het volgende:

[..]

Weet je wat het "leuke" is, stel dat dat inderdaad het geval zou zijn...dan zou niemand het geloven. De mainstream media zou het niet eens onderzoeken ( ook al lagen er ladingen feiten) omdat het te absurd voor worden is.

Hoe groter de leugen hoe moeilijker men erachter komt.

sweet dreams,
LAs je bewijzen hebt kan je zoeist zeggen. he je ze niet. Dan is het pure laster.
Of wees een man en sta voor wat je zegt en klaag de staat aan, je weet het toch?
Of hou gewoon je mond.
Ik vind die gedachtes nogal beschamend voor de slachtoffers van terreurdaden. Het is hier geen TRu waar je zonder bewijs of argumenten maar wat kan roepen onder het mom van ''het kan waar zijn.''
And that is the news.''
pi_40688571
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:34 schreef -scorpione- het volgende:
Het is gewoon veel propaganda van de regeringen. Allemaal controlfreaks die het landen elke seconde in de hand willen houden en besturen en als de dood zijn dat er mensen opstaan met andere ideeen dan de hunne.
Grappig dat zoveel mensen hier de waarheid hebben, maar dat men ooit iemand aanklaagt voor meervoudige moord of iets dergelijks ho maar.
And that is the news.''
pi_40688587
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:35 schreef One_of_the_few het volgende:
Ik vind die gedachtes nogal beschamend voor de slachtoffers van terreurdaden.
Dit vind ik altijd van die onnozel zware teksten.
pi_40688594
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:36 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Grappig dat zoveel mensen hier de waarheid hebben, maar dat men ooit iemand aanklaagt voor meervoudige moord of iets dergelijks ho maar.
Net alsof je daar iets mee bereikt
pi_40688596
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:11 schreef diep-in-de-war het volgende:

[..]

Wat vind je van Israel die willens en wetens honderden burgers vermoord, onmenselijk? Amerika die atoombommen gooit en daarmee willens en wetens honderdduizenden burgers vermoord, ook onmenselijk? ( ja, maar die hadden een hoger doel..right?)

Terroristen zijn gewoon mensen, niks onmenselijks aan..dat is misschien wel het enge.
Israel is in oorlog en in een oorlog vallen nu eenmaal onschuldige burgerslachtoffers.
De vergelijk tussen een land in oorlog en religie-gestoorde "terroristen" is geen
vergelijk imo. daarnaast handeld Israel uitermate terughoudend gezien het "beperkt"
aantal burgerslachtoffers. Elk slachtoffer is er een te veel maar ik ben ook realistisch.

Amerika moest destijds een landing op het Japanse vasteland afwegen wat ongetwijfeld
vele tienduizenen levens of meer had gekost en wat een zeer langdurige aangelegenheid
was geworden. Twee bommen hebben in korte tijd gedaan wat het leger niet kon.
De slachtoffers waren linksom danwel rechtsom gevallen.

Terroristen zijn gehersenspoelde mensen. Hun geest is vergiftigd met haat.
Vandaar dat ik ook voorstander ben van Gitmo. Doodstraf is te cru en mensen die
zo "diep-in-de-war zijn moet je helpen door ze te deprogrameren.
pi_40688615
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:38 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dit vind ik altijd van die onnozel zware teksten.
Nee, op lucht zware uitlatingen doen die je niet kan onderbouwen, dat is niet onnozel
And that is the news.''
pi_40688623
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:38 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Net alsof je daar iets mee bereikt
zeiken op een forum dat je regering zo kut is wel?

Waarom zie je de mensen die zo zeuren over dat we gebruikt worden enzo nooit in topics waar het om burgervrijheden gaat? Waar zwart op wit wetten worden aangenomen dat ze van iedereen nu een dossier mogen aanleggen?
Zeuren over aanslagen door regeringen klinkt leuk, maar weinig concreet bewijs. Als er dan iets is wat ons direct en hard aanpakt wat zwart op wit staat en waar in de tweede kamer komt dan hoor je die mensen niet.
Terwijl Dat belangrijk is.
And that is the news.''
  donderdag 10 augustus 2006 @ 17:41:23 #214
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_40688626
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:50 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Fout, zonder onze bemoeienis bleven ze gewoon lekker daar met hun rotzooitje.

En als ze het zouden wagen om met hun rotzooitje ook maar één stap te zetten op Europees gebied, zouden ze direct verdampen.

Overigens zijn er ook stemmen die zeggen dat het juist door onze bemoeienis zo'n rotzooitje is daar. Zie o.a. 1948.

Hebben ze ooit de KANS gekregen om zichzelf te ontwikkelen?
Kansen en geld genoeg. Maar de Arabische machthebbers wensen de oude feodale structuren in stand te houden, niet het Westen. Je suggereert dat de zaken waar Al-Qaida over klaagt, een oorzaak van de problemen zijn. Dat is niet het geval. Al-Qaida als werktuig van de Arabische machthebbers en die machthebbers zelf, die zijn het probleem.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_40688637
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:41 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

zeiken op een forum dat je regering zo kut is wel?
Is een stuk goedkoper
pi_40688655
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:38 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Israel is in oorlog en in een oorlog vallen nu eenmaal onschuldige burgerslachtoffers.
De vergelijk tussen een land in oorlog en religie-gestoorde "terroristen" is geen
vergelijk imo. daarnaast handeld Israel uitermate terughoudend gezien het "beperkt"
aantal burgerslachtoffers. Elk slachtoffer is er een te veel maar ik ben ook realistisch.

Amerika moest destijds een landing op het Japanse vasteland afwegen wat ongetwijfeld
vele tienduizenen levens of meer had gekost en wat een zeer langdurige aangelegenheid
was geworden. Twee bommen hebben in korte tijd gedaan wat het leger niet kon.
De slachtoffers waren linksom danwel rechtsom gevallen.

Terroristen zijn gehersenspoelde mensen. Hun geest is vergiftigd met haat.
Vandaar dat ik ook voorstander ben van Gitmo. Doodstraf is te cru en mensen die
zo "diep-in-de-war zijn moet je helpen door ze te deprogrameren.
Ach, terrorisme is zo'n begrip dat veels te vaak wordt gebruikt. Ik twijfel sterk of het allemaal terrorisme is of gewoon WOIII. Ik neig naar het laatste.
pi_40688677
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:42 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Is een stuk goedkoper
maar wel ongefundeerder...
de rest van het stukje...wat vind je daar van..
Ik vind namelijk dat onze burgerrechten ons langzaam worden afgepakt onder het mom van de war on terror. Maar ik zie geen bewijs om te concluderen dat de regeringen die war zelf in gang zetten met een 11 september etc.
And that is the news.''
pi_40688701
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:43 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Ach, terrorisme is zo'n begrip dat veels te vaak wordt gebruikt. Ik twijfel sterk of het allemaal terrorisme is of gewoon WOIII. Ik neig naar het laatste.
Zou ik ook zeggen als ik een Poll gemaakt had.
pi_40688702
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:45 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

maar wel ongefundeerder...
de rest van het stukje...wat vind je daar van..
Ik vind namelijk dat onze burgerrechten ons langzaam worden afgepakt onder het mom van de war on terror. Maar ik zie geen bewijs om te concluderen dat de regeringen die war zelf in gang zetten met een 11 september etc.
ik heb geen stuk gelezen, maar het dikgedrukte zie ik wel wat in.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 17:47:08 #220
70154 klez
pi_40688703
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:43 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Het zal allemaal wel weer loslopen. De meeste terroristische bewegingen worden uitgeschakeld of doen zichzelf de das om. Een echte WO lijkt me onwaarschijnlijk omdat er steeds minder mensen zijn die daar belang bij hebben. De Arabische figuren die achter de touwtjes deze onzin bedenken kunnen dit nooit winnen. De laatste stuiptrekkingen van een kat in het nauw imo.
pi_40688711
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:46 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen als ik een Poll gemaakt had.
Heeft er helemaal niets mee te maken
pi_40688714
Wat gaat het heen met de wereld....
muziek, m'n lust en mijn leven
  donderdag 10 augustus 2006 @ 17:48:00 #223
70154 klez
pi_40688716
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:46 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Ik geloof er geen bal van. Er is niemand die staat te juichen omdat ze nu wat extra paspoortcontroles kunnen uitvoeren.
pi_40688730
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:46 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dan hebben we meer gemeen dan ik dacht
Ik vind best dat je kritisch kan kijken naar de berichtgeving van vandaag. En van alle berichtgevingen.
Maar de gedachte van sommige hier dat een dag als vandaag is bedoeld om ons bang te maken en dat er eigenlijk geen dreiging is want bin laden werkt voor de cia, dan pas ik.
And that is the news.''
pi_40688743
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:48 schreef klez het volgende:

[..]

Ik geloof er geen bal van. Er is niemand die staat te juichen omdat ze nu wat extra paspoortcontroles kunnen uitvoeren.
?
And that is the news.''
pi_40688755
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:48 schreef klez het volgende:

[..]

Ach, de NL politici die weten helemaal van niets, die volgen waarschijnlijk vage, mooi verpakte Amerikaanse instructies op.

Ik geloof best dat het leventje zoals men graag wil in het Westen dat men dit niet kan volhouden als men grote delen van de rest van de wereld niet onder duim houdt en bepaalde zaken opdraagt. Zonder de VS die over loopt te rotzooien was Europa ook een stuk minder luxe. Wil niet zeggen dat ik achter de VS sta en hoe het Westen zijn zaakjes probeert te regelen, veels te kapitalistisch en ikke ikke ikke als je het mij vraagt.
pi_40688765
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:49 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dan hebben we meer gemeen dan ik dacht
Ik vind best dat je kritisch kan kijken naar de berichtgeving van vandaag. En van alle berichtgevingen.
Maar de gedachte van sommige hier dat een dag als vandaag is bedoeld om ons bang te maken en dat er eigenlijk geen dreiging is want bin laden werkt voor de cia, dan pas ik.
ik had het verkeerd gelezen. Ik geloof wel dat regeringen achter een groot deel van de propaganda zitten
pi_40688791
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:52 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

ik had het verkeerd gelezen. Ik geloof wel dat regeringen achter een groot deel van de propaganda zitten
Wel over wat we te horen krijgen ja. Dat lijkt me logisch als ze het neiuws zelf naar buiten brengen

Maar om te zeggen dat ze een dag als vandaag in scene zetten enkel om ons bang te maken, dat geloof ik niet.
And that is the news.''
  † In Memoriam † donderdag 10 augustus 2006 @ 17:56:45 #229
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40688809
"We are confident that we have disrupted a plan by terrorists to cause untold death and destruction and to commit, quite frankly, mass murder"

Hebben ze Israel onwapend?

Mjah, misschien zijn ze wel geschrokken van de hoeveelheid Londenaren die vorig weekend de straat op gingen voor Libanon. Of de snelheid waarmee de laatste steun voor Blair afbrokkelt. Of dat mensen niet staan te juichen bij de beelden van alle doden.

Vanmorgen hadden ze het al over een imminent attack, maar het is al bijna zes uur. De evildoers die ons haten vanwege onze freedoms enzo mogen wel eens opschieten.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 17:59:08 #230
70154 klez
pi_40688834
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:52 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Ach, de NL politici die weten helemaal van niets, die volgen waarschijnlijk vage, mooi verpakte Amerikaanse instructies op.

Ik geloof best dat het leventje zoals men graag wil in het Westen dat men dit niet kan volhouden als men grote delen van de rest van de wereld niet onder duim houdt en bepaalde zaken opdraagt. Zonder de VS die over loopt te rotzooien was Europa ook een stuk minder luxe. Wil niet zeggen dat ik achter de VS sta en hoe het Westen zijn zaakjes probeert te regelen, veels te kapitalistisch en ikke ikke ikke als je het mij vraagt.
Ligt het aan mij of is Fok weer zo traag als dikke s...

Je redenering is niet juist. De welvaart is wereldwijd gigantisch toegenomen, met als grote uitzondering donker Afrika. Vrijwel overal is die toegenomen welvaart direct te koppelen aan westerse begrippen als "democratie", "liberalisering" en "kapitalisme".
Helaas voor de anti-globalisten onder ons, het is niet anders.
pi_40688878
Gaat weer goed zo. Het zal toch maar gebeuren dat er ineens tig vliegtuigen uit de lucht vallen
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 10 augustus 2006 @ 18:07:16 #232
70154 klez
pi_40688932
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:56 schreef NorthernStar het volgende:
"We are confident that we have disrupted a plan by terrorists to cause untold death and destruction and to commit, quite frankly, mass murder"

Mjah, misschien zijn ze wel geschrokken van de hoeveelheid Londenaren die vorig weekend de straat op gingen voor Libanon. Of de snelheid waarmee de laatste steun voor Blair afbrokkelt. Of dat mensen niet staan te juichen bij de beelden van alle doden.
Hoe iemand zoveel onzin kan posten als jij. Verbazingwekkend. Ik ben net 2 dagen terug uit Londen. Als er iets niet aan het afnemen is momenteel is het wel de steun voor Blair.
pi_40689082
quote:

Vanmorgen hadden ze het al over een imminent attack, maar het is al bijna zes uur. De evildoers die ons haten vanwege onze freedoms enzo mogen wel eens opschieten.
Het is je niet opgevallen dat ze mensen hebben opgepakt en zo?
pi_40689115
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:07 schreef klez het volgende:

[..]

Hoe iemand zoveel onzin kan posten als jij. Verbazingwekkend. Ik ben net 2 dagen terug uit Londen. Als er iets niet aan het afnemen is momenteel is het wel de steun voor Blair.
Bekend Nederlands probleem; mensen kijken naar Netwerk en vergelijkbare tripe, en denken dan dat ze de toestand van de wereld kennen.
pi_40689121
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:20 schreef HiZ het volgende:

[..]

Het is je niet opgevallen dat ze mensen hebben opgepakt en zo?
Hij wil dat er ook echt aanslagen zijn als ze de hoogste dreiging inschakelen. anders is het alleen om de burger bang te maken
And that is the news.''
pi_40689157
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:59 schreef klez het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of is Fok weer zo traag als dikke s...

Je redenering is niet juist. De welvaart is wereldwijd gigantisch toegenomen, met als grote uitzondering donker Afrika. Vrijwel overal is die toegenomen welvaart direct te koppelen aan westerse begrippen als "democratie", "liberalisering" en "kapitalisme".
Helaas voor de anti-globalisten onder ons, het is niet anders.
Fok is traag.

Welvaart zal best zijn toegenomen, welzijn niet.
pi_40689170
quote:

Mjah, misschien zijn ze wel geschrokken van de hoeveelheid Londenaren die vorig weekend de straat op gingen voor Libanon.
Er is een hele beweging die elke week op de fiets ergens voor de straat op gaan. Vrede, milieu etc.
Dat jij dat ziet als een pro Libanon demonstratie zegt genoeg over je analytisch vermogen. Mijn broer was erbij en het was verbazingwekkend zo neutraal. Tegen oorloog. Dus tegen aanvallen van partij A en B. Niks de straat op voor Libanon, de straat op voor vrede.
And that is the news.''
pi_40689252
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:07 schreef klez het volgende:

[..]

quote:
Blair 'to defy critics, stay on'
Sunday, August 6, 2006; Posted: 6:42 a.m. EDT (10:42 GMT)

LONDON, England (Reuters) -- Tony Blair plans to stay on as British prime minister for at least another year, defying calls from members of his own party to step down sooner, newspapers reported on Sunday.

Blair, 53, led the Labour Party to a record third successive election victory only last year.

But his popularity has slumped amid government scandals over sex, incompetence and alleged sleaze, fueling calls from some Labour legislators for him to set a timetable to leave office after he pledged not to stand at the next election.

Blair's refusal to call for an immediate cease-fire in the war between Israel and Hezbollah guerrillas in Lebanon has deepened divisions in Labour, further weakening his authority.

[...]
You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 18:35:15 #239
70154 klez
pi_40689258
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:26 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Fok is traag.

Welvaart zal best zijn toegenomen, welzijn niet.
Ook welzijn hoor. Die 2 hangen ook samen natuurlijk, al is de relatie niet 1 op 1.
pi_40689277
quote:

Mooi he, de totale obsessie van NorthernStar met Israel. Zelfs hier presteert hij het binnen 2 zinnen Israel erbij te betrekken.

Chapeau. Dames en heren, uw applaus voor onze echte rasartiest: The Amazing Neuroot
pi_40689285
En weer geen enkele moslim die de straat op gaat om te protesteren, geen enkele moslim die de daden openlijk afkeurd en een offendief begint. Men kijkt stiekem en genietend toe vanuit de door ons gefaciliteerde woning met schotel-antenne, moeders bakt koekjes en links beschermt ze wel door te roepen dat toch ook niet iedere Nederlander verantwoordelijk is voor Wilhelm Schippers of Volkert van der graaf. De hele reutemeteut is (nu nog) vakkundig dichtgebouwd door de geitebreiers, maar hoe lang nog.......

[ Bericht 0% gewijzigd door manhattan op 10-08-2006 18:52:42 ]
pi_40689330
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:35 schreef klez het volgende:

[..]

Ook welzijn hoor. Die 2 hangen ook samen natuurlijk, al is de relatie niet 1 op 1.
Voor een materialist zal dat best zo zijn, voor een mens niet
  donderdag 10 augustus 2006 @ 18:45:12 #243
70154 klez
pi_40689372
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:34 schreef 6833-228 het volgende:

[..]

[..]
Uit de Volkskrant. Het hele stukje had ik hier al gepost, maar kan ik ff niet terugvinden.
quote:
Door ‘Libanon’ telt Blair weer mee
dinsdag 8 augustus 2006 (796 woorden)

Verguisd, maar weer geprezen. De Britse premier Tony Blair is door het Libanon- conflict voorlopig weer een wereld- ideoloog. En hij laat zijn spierballen zien door zijn minister en ministerie van ...
Blair is ondanks de berichten in de pers ongekend populair in GB. Engeland heeft er nog nooit zo goed voor gestaan, en de gewone Brit weet het. Die laat de overblijfselen van links labour en de pers gewoon lullen.
Nog een publiek geheim: Blair gaat gewoon over de ambtsduur van Thatcher heen, ondanks het "wishfull thinking"in de pers. En de Britten vinden het prachtig.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 18:47:34 #244
70154 klez
pi_40689403
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:41 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Voor een materialist zal dat best zo zijn, voor een mens niet
Je maakt een denkfout. Dat je welvarend bent wil niet zeggen dat je geen diepgang hebt. Het zorgt ervoor dat je keuzes kan maken. Als je arm bent heb je niets te kiezen...
pi_40689426
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:47 schreef klez het volgende:

[..]

Je maakt een denkfout. Dat je welvarend bent wil niet zeggen dat je geen diepgang hebt. Het zorgt ervoor dat je keuzes kan maken. Als je arm bent heb je niets te kiezen...
Wat een onzin, keuzes heb je altijd.

Daarnaast is teveel keus hebben helemaal niet goed voor de gemoedstoestand van een mens.
pi_40689446
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:37 schreef manhattan het volgende:
En weer geen enkele moslim die de straat op gaat om te protesteren, Geen enkele moslim die de daden openlijk afkeurd en een offendief begint. Men kijkt stiekem en genietend toe vanuit de door ons gefaciliteerde woning met schotel-antenne, moeders bakt koekjes en links beschermt ze wel door te roepen dat toch ook niet iedere Nederlander verantwoordelijk is voor Wilhelm Schippers of Volkert van der graaf. De hele reutemneteut is (nu nog) vakkundig dichtgebouwd door de geitebreiers, maar hoe lang nog.......
Voor andere zaken protesteren echter....

Zoals voor terreurorganisaties als Hezbollah met leuzen als "We are all Hezbollah" en natuurlijk voor het plegen van moorden in Europa en natuurlijk voor fijne mensen als de Iraanse machthebbers

pi_40689500
Tuurlijk allemaal toneel, propaganda en bangmakerij haha wat een stel naievelingen zitten er toch op fok zeg. Als er iets gebeurd is het een leugen en zijn overhden verantwoordelijk en als er niets gebeurd dan is het ook de overheid die mensen probeert bang te maken. Hoe simpel kun je zijn.

Waarom wil iemand niet accepteren dat islamitische fascisten onze beschaving willen vernietigen, het is toch echt overduidelijk maar sommige blijven liever in hen eigen wereldje van ontkenning even.
pi_40689561
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:55 schreef franske19 het volgende:
Tuurlijk allemaal toneel, propaganda en bangmakerij haha wat een stel naievelingen zitten er toch op fok zeg. Als er iets gebeurd is het een leugen en zijn overhden verantwoordelijk en als er niets gebeurd dan is het ook de overheid die mensen probeert bang te maken. Hoe simpel kun je zijn.

Waarom wil iemand niet accepteren dat islamitische fascisten onze beschaving willen vernietigen, het is toch echt overduidelijk maar sommige blijven liever in hen eigen wereldje van ontkenning even.
Exact,
En die ontkenning gaat ontzettend ver: zelfs joodse Nederlanders als Hanneke groenteman en Harry dewinter roepen tegenwoordig dat Israel die kruisraketten eigenlijk gewoon verdient. De nieuwe anti-westerlingen en antisemieten zitten bij de PvdA.
pi_40689599
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 19:00 schreef manhattan het volgende:

[..]

De nieuwe anti-westerlingen en antisemieten zitten bij de PvdA.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40689616
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:45 schreef klez het volgende:

[..]

Uit de Volkskrant. Het hele stukje had ik hier al gepost, maar kan ik ff niet terugvinden.
[..]

Blair is ondanks de berichten in de pers ongekend populair in GB. Engeland heeft er nog nooit zo goed voor gestaan, en de gewone Brit weet het. Die laat de overblijfselen van links labour en de pers gewoon lullen.
Nog een publiek geheim: Blair gaat gewoon over de ambtsduur van Thatcher heen, ondanks het "wishfull thinking"in de pers. En de Britten vinden het prachtig.
Ik lees overal berichten dat de populariteit van Blair het ene dieptepunt na het andere bereikt, maar goed jij zult het beter weten. Jij bent immers 2 dagen in London geweest en hebt daar kennis gemaakt met de gewone Brit.
quote:
Positie van Tony Blair komt steeds meer onder druk
Nog nooit is Tony Blair zo impopulair geweest. Hij heeft steeds minder medestanders en steeds minder invloed. Zelfs binnen het kabinet groeit de onrust. Maar de premier legt alle kritiek naast zich neer.
[...]
quote:
'Blair blijft nog één jaar'
[....]
Onder Blair behaalde Labour begin dit jaar een historische derde overwinning bij de landelijke verkiezingen, maar de partij scoorde wel veel slechter dan in de voorgaande verkiezingen. De populariteit van Blair is de laatste maanden verder gedaald als gevolg van een serie schandalen binnen zijn regering. Dat de 53-jarige premier vorige week weigerde een onmiddellijk staakt-het-vuren te eisen in de oorlog tussen Israël en Libanon, is bij zijn achterban ook niet goed gevallen.
[...]
Fok is idd irritant traag
You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')