quote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Dat mag dus nietquote:Twylight zegt:
in de 1e 15 topics heb ik iets van 1500 gehaald alleen in NB
Twylight zegt:
stiekem ga ik ook voor de 10 000
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Je loopt er een kleine 1000 achterquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:05 schreef Qunix het volgende:
PS ik had 4752 gepost en jij had de volgende klaar staan?
Bedeol ikquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je loopt er een kleine 1000 achter
1 - 10.000 #23quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:06 schreef NanKing het volgende:
Oh jullie zitten in dat stomme postopkrikforum right?.
Niks stom... het krikt wel aardigquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:06 schreef NanKing het volgende:
Oh jullie zitten in dat stomme postopkrikforum right?.
Dusquote:
Ik weet echt niet wat ik heb... Ben dislectiesch als de nete nuquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niks stom... het krikt wel aardig
Krikken dat klinkt dan wel weer aardig eigenlijkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niks stom... het krikt wel aardig
Aardig krikken is dan ook wel zeer geilquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Krikken dat klinkt dan wel weer aardig eigenlijk![]()
![]()
.
En geil krikken dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Aardig krikken is dan ook wel zeer geil
Ja geil lijkt mij dat ook niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een auto opkrikken met je tieten lijkt me pijnlijk.
Pijn kan soms toch best geil zijn hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja geil lijkt mij dat ook niet.
I knowquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Pijn kan soms toch best geil zijn hoor.
Mits op de juiste manier dan enzoot.
Is dubbelopquote:
Nu wel?quote:
Hulde voor jouquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:20 schreef demonseeker14 het volgende:
Ik heb geloof ik zojuist mijn langste post ooit gemaakt, en hij was nog in FB ook![]()
Niet?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
neegeil zijn kan de hele dag krikken niet.
![]()
Vandaar...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
neegeil zijn kan de hele dag krikken niet.
![]()
Wil je hem lezen?quote:
Maar goed...ik had voor het moment een mooi aantal om er voor nu mee te kappenquote:
Ik heb m al gelezenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:24 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Wil je hem lezen?
Goh ik ben helemaal nog niet moe, ik trek nog een Hertog Jantje open![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar goed...ik had voor het moment een mooi aantal om er voor nu mee te kappen
En hoe vond je hem.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb m al gelezen.
Had ik al voordat je het hier postte
ga jij nu ookal kappen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar goed...ik had voor het moment een mooi aantal om er voor nu mee te kappen
Nietus... Treinen zijn coolquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:27 schreef NanKing het volgende:
Hey het is hier geen MEN hoor.
En treinen zijn stom.
Bier is tof man.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:27 schreef NanKing het volgende:
Hey het is hier geen MEN hoor.
En treinen zijn stom.
Je mist een aantal puntenquote:
ze?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je mist een aantal punten.
De 14 mods zijn niet opgestapt omdat ze het niet eens waren met het beleid.
Alleen de FenF mods waren opgestapt om die reden.
De 14 mods zijn als ludieke actie in staking gegaan, daarna mod af gemaakt.
Toen hebben ze gelekt uit de crewfora, en zijn gebanned.
Over de gang van zaken voor de rest laat ik me niet uit.
Mooie samenvattingquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Danny heeft de resterende mods hun functie ontnomen vanwege die staking, ik heb niet gezegd dat ze zelf zijn opgestapt. Naar mijn inziens was er maar 1 iemand die gelekt had en die heeft terecht, danwel onterecht, een ban gekregen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ze hadden op een site een stakingsbrief getikt, en daar alle namen onder gezet.quote:
Dan komt weer de vraag naar boven.... Waar is sebagger?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:35 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Danny heeft de resterende mods hun functie ontnomen vanwege die staking, ik heb niet gezegd dat ze zelf zijn opgestapt. Naar mijn inziens was er maar 1 iemand die gelekt had en die heeft terecht, danwel onterecht, een ban gekregen.
Maargoed, laten we het gezellig houden, het is hier geen feedback, en we moeten lekker baggeren![]()
Zie TTquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan komt weer de vraag naar boven.... Waar is sebagger?
Nee hun daden en de reactie daarop heeft niet met jou te maken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ze hadden op een site een stakingsbrief getikt, en daar alle namen onder gezet.
Op die site is er dus ook gelekt.
het lijkt nu net of ik alle ex-modjes af willen vallen![]()
Ja die is dus dood.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan komt weer de vraag naar boven.... Waar is sebagger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan ik morgen terug zoeken![]()
Die willen moest dus een wil zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee hun daden en de reactie daarop heeft niet met jou te maken.![]()
hoop ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:38 schreef Qunix het volgende:Mijn layout, wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan[/url] ik morgen terug zoeken
Nee ik ben geen 14
Rust In Planken sebaggerquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:40 schreef arneaux het volgende:
Komen er NOG meer bans.
Als jij je bovenste plaatje niet verandert kom er gewoon een ban hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:41 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Hoezo?
Dit topic staat los van alles hoor, hier mag alles.![]()
Ja maar PS leest mee,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:41 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Hoezo?
Zo zou ie het hebben gewildquote:
Een Hummer heeft ook grote wielen,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:42 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ze heeft wel grote tepels.![]()
Die uitspraak is niet meer los te koppelen met Pimquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo zou ie het hebben gewild
quote:
http://www.netzwissen.com/getraenke/bier/images/bier.jpgquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als jij je bovenste plaatje niet verandert kom er gewoon een ban hoor![]()
.
En met sebaggertjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die uitspraak is niet meer los te koppelen met Pim![]()
.
je vergeet bart de graaf helemaalquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die uitspraak is niet meer los te koppelen met Pim![]()
.
Ik gedraag me immer beschaafder in Uw aanwezigheid,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je doet alsof ik een verraaier ben
Foeiquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:44 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
http://www.netzwissen.com/getraenke/bier/images/bier.jpg
Ik weet niet hoor?![]()
Je draaft doorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sebaggertje, Joost, mijn zoon.
kei eng!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:23 schreef MrSASO het volgende:
Hahaa Odyseuzzz heeft maar weer eens praatjes voor 2,
Ik ben stoned pak mijn geld en chill daarna weer achter de pc,
Wat doe jij in het dagelijks leven ben jij een steuntrekker?,
Of ben jij een penistrekker en noemt iedereen jou de lakenbevlekker,
Maar Serieus gast wat the fuck probeer je nu te bereiken?,
Je zet jezelf voor schut je rap is kut ik zal echt niet voor jou wijken,
Je kan me niet volgen gast ookal had je een zender geplaatst,
Je arrogantie is misplaatst je radiogolven worden teruggekaatst,
Deze rijm heb ik geschreven voor jou speciaal,
Je bent nu ontmaagd de volgende ontmoeting gaan we voor anaal,![]()
![]()
En je hebt de posts gemist waarin ze daar niet in meeging?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heul niet.
We waren Yvonne aan 't wijsmaken dat sebasser mijn zoon was.
Een NB weet ik niet... andere topics welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:47 schreef demonseeker14 het volgende:
Het is ons nog nooit gelukt he, 2 NB topics vol krijgen in 1 nacht?
Whehehhee.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En je hebt de posts gemist waarin ze daar niet in meeging?
Ik als moeder van -SL- was geloofwaardiger geweest
Hoezo, gewoon die-hard spelen, hij doet stom tegen je, niet op reageren.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
![]()
![]()
Maar ja![]()
moet ik ook nog iet terug schrijven anders denkt ie dat ik arogant ben.![]()
NB ook geloof ik hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Een NB weet ik niet... andere topics wel![]()
Bijna alles....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:41 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Hoezo?
Ja, dat is gewoon hun cultuur hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:52 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Hoezo, gewoon die-hard spelen, hij doet stom tegen je, niet op reageren.![]()
De SG-reeks,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Een NB weet ik niet... andere topics wel![]()
Ik ben een laffe gokkerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whehehhee.
Het was ook een hele wilde gok enzoot.
Mamma Nan, klinkt eigenlijk best lief.
Dat moet dan toch vrij recent zijn geweestquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
NB ook geloof ik hoor.!Toen ik net kwam kijken.
![]()
Oeh, ik bloos ervanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben een laffe gokker
Alles met Nan erin klinkt okay
SGquote:
Nachtbar, nostalgiequote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
SG
Ook de Nachtbar kon er wat van
Daar durfden wij ons toen niet te tonen,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
SG
Ook de Nachtbar kon er wat van
Blozende meisjesquote:
Mijn aanwezigheid werd toen ook niet op prijs gesteld.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:56 schreef bolivian het volgende:
[..]
Daar durfden wij ons toen niet te tonen,.
We waren best gastvrij hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:56 schreef bolivian het volgende:
[..]
Daar durfden wij ons toen niet te tonen,.
Blijf dan nog even gezellig.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Weltrusten Nan,![]()
(ik heb eigenlijk nog helemaal geen zin om te gaan)
Ik denk erover om bi te wordenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zeg, volgens mij moet je snel ingewijd worden![]()
.
Over ruim 3 minuten is het liedje afgelopen waar ik naar luister, dan ga ik mijn bed opzoekenvinden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:58 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Blijf dan nog even gezellig.
Veel, HEEL erg veel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:58 schreef Qunix het volgende:
Nacht bar, hoeveel delen had die?
Ga ik met je mee want ik ga ook slapen dan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Over ruim 3 minuten is het liedje afgelopen waar ik naar luister, dan ga ik mijn bed opzoekenvinden
Zoets dacht ik jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:59 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Veel, HEEL erg veel.
Hoogste nummer dat ik kan vinden is deze
Nachtbar #1022 The times, they are achanging
We hebben nog even te gaan.![]()
Vergrotenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:00 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Mijn avatar, wat doe je.![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:58 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid werd toen ook niet op prijs gesteld.
Toch was het leuk om te lezen.
Niet als je op repeat drukt, ah toe nog een halfuurtje.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Over ruim 3 minuten is het liedje afgelopen waar ik naar luister, dan ga ik mijn bed opzoekenvinden.
donderdag 13 juli 2006 dus maar daarvoor waren ook 5 topics dacht ik met nachtbaggerquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:04 schreef Qunix het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06284/op.JPG]afbeelding][/url]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar na 1 post was ik alweer wegquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We deden 3 posts afzeiken en daarna was het toch goed?
Hij staat op random, ligt er aan wat voor moois er hierna komtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:01 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Niet als je op repeat drukt, ah toe nog een halfuurtje.![]()
Waarom sta ik er 2x inquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
donderdag 13 juli 2006 dus maar daarvoor waren ook 5 topics dacht ik met nachtbagger
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:02 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Doe nog is, ik vond het plezierig![]()
Good times, they never return (as such),quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We waren best gastvrij hoor
Snap van het slot nog steeds niets![]()
Niemand gaat nog weg, dit word de langste NB tot nu toe, dus jij moet er ook bij blijven.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
even kijken hoor: gaat Nan slapen? Dan weltruste NanKing.![]()
![]()
en anders truste aan degene die ging slapen...![]()
![]()
Ik wou net zeggen, ik had niks gezien.quote:
Om 6 uur komt snakey met een slotjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:03 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Niemand gaat nog weg, dit word de langste NB tot nu toe, dus jij moet er ook bij blijven.![]()
Zet dan leuke liedjes in je playlist.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik had niks gezien.
Btw er komen geen leuke liedjes.
Ik druk nog 10 keer op volgende als er niks leuks komt ga ik slapen.
Ah de nog tien keer klikken en dan ga ik slapen dwangneurosequote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik had niks gezien.
Btw er komen geen leuke liedjes.
Ik druk nog 10 keer op volgende als er niks leuks komt ga ik slapen.
Die heeft zich inderdaad verdacht afzijdig gehouden,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Om 6 uur komt snakey met een slotje
Ik denk het niet, als het nog leeft gunt Snakey ons misschien een uurtje langer.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Om 6 uur komt snakey met een slotje
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:05 schreef bolivian het volgende:
[..]
Die heeft zich inderdaad verdacht afzijdig gehouden,.
O ja playlists, ik zit nu gewoon uit de hele libary af te spelenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:04 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Zet dan leuke liedjes in je playlist.![]()
Neenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
denk het niet![]()
maar iets zegt me dat je dat nu wel gaat zeggen![]()
I Tunesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
O ja playlists, ik zit nu gewoon uit de hele libary af te spelen
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:06 schreef Qunix het volgende:
OMG http://images.google.com/images?q=qunix
2x tubgirl en 1x goatse en een vage kut foto wat ik niet benquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:06 schreef Qunix het volgende:
Ik zie 9 keer forum.fok.nlquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:06 schreef Qunix het volgende:
Wat dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:07 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Mits je geen libary hebt van +5000![]()
Haha gewoon een neptubG onder jouw naam.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:06 schreef Qunix het volgende:
Kanslooosquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:08 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ik zie 9 keer forum.fok.nl![]()
Ook die andere avatars en plaatjesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Haha gewoon een neptubG onder jouw naam.![]()
http://xs73.xs.to/pics/06124/testplop.jpg
Oja .be, die moet ik nog steeds registrerenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Doe eens save search uit
Ik ben van de .be trouwens.
Mijne momenteel 3620 en de helft van "Artist" staat bij title, dus sorteren op naam ofzo word nu mateloos irritant corrigeerwerk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat dan?
Die van mij is +2000
Gratisquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Oja .be, die moet ik nog steeds registreren
guitarist.be![]()
Ik heb Bodyrox - Yeah Yeah (D. Ramirez mix) opstaan... Kan je luisteren op www.dance-tunes.com en in de top 10 nummer 2quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:10 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Mijne momenteel 3620 en de helft van "Artist" staat bij title, dus sorteren op naam ofzo word nu mateloos irritant corrigeerwerk.![]()
Momenteel:
Unloco - Bruises![]()
Nog steeds?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb Bodyrox - Yeah Yeah (D. Ramirez mix) opstaan... Kan je luisteren op www.dance-tunes.com en in de top 10 nummer 2
Ik heb bij alles nummers de artiest en het nummer goed staanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:10 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Mijne momenteel 3620 en de helft van "Artist" staat bij title, dus sorteren op naam ofzo word nu mateloos irritant corrigeerwerk.![]()
Momenteel:
Unloco - Bruises![]()
nanking.bequote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:11 schreef NanKing het volgende:
Ik weet nog steeds geen hippe naam voor een url.
nanking.nl ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:11 schreef NanKing het volgende:
Ik weet nog steeds geen hippe naam voor een url.
Ja ik heb albums die gebrand zijn door maten, en die zijn te lui om de ID3 tags goed te zetten waardoor ik nu met een gatenkaas libary zit.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb bij alles nummers de artiest en het nummer goed staan
Dat heb ik ook wel eens, maar ben dan weer zo autistisch dat alles goed moet staanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:13 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ja ik heb albums die gebrand zijn door maten, en die zijn te lui om de ID3 tags goed te zetten waardoor ik nu met een gatenkaas libary zit.![]()
Is het ooit de moeite waard om terug te lezen dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:13 schreef PrintScreen het volgende:
Ik was ff de hond uitrennen, is teruglezen nodig?
C'mon,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:13 schreef PrintScreen het volgende:
http://www.combell.com/nl/default.asp had in november een actie door DNS Belgium met gratis 5 domeinen naar keuze voor iedereen....quote:
-iedereen is nog wakkerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:13 schreef PrintScreen het volgende:
- ik zou weg gaan, ben er nog.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:15 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
-iedereen is nog wakker
-mijn playlist is kapot
-guitarist zijn playlist is goed
-nanking weet geen url
Samenvatting![]()
Ah thnx, ik zal het onthouden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.combell.com/nl/default.asp had in november een actie door DNS Belgium met gratis 5 domeinen naar keuze voor iedereen....
ik heb Qunix.be QunixTV.be QunixFM.be en AnimeniA.be gekregen....
Die jaar daarvoor hadden ze gratis .info domeinen.
Nu zit mogelijk een gratis .eu aan te komen in november dan.
-het bier is op.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
- ik zou weg gaan, ben er nog.
- .be is nutteloos
- ik ben gek
o nee dat laatste was al bekend
- echte nederlanders graaien alles wat gratis is zoals ikquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
- ik zou weg gaan, ben er nog.
- .be is nutteloos
- ik ben gek
o nee dat laatste was al bekend
Het was een vraag die ik tegen beter weten in steldequote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is het ooit de moeite waard om terug te lezen dan?.
Het was idd een zinloze vraagquote:
Thanksquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:15 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
-iedereen is nog wakker
-mijn playlist is kapot
-guitarist zijn playlist is goed
-nanking weet geen url
Samenvatting![]()
Sims?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:18 schreef demonseeker14 het volgende:
WTF is dit hehehe,
[afbeelding]
Die mag niet zo lang opblijven voor zijn moederquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:19 schreef demonseeker14 het volgende:
Ben trouwens wel blij dat die brommerjosti niet in NB komt.
Het moet dus Maikuuul voorstellen in Oblivion, wat google met mn geest doet.quote:
Hij poste een keer wat maar niet dat hij hier eigenlijk welkom is... Ik vind hem zielig.. .Garpje OK maar nu nog steeds is niet leuk meer... En hij blijft ook nog doorgaanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:19 schreef demonseeker14 het volgende:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:20 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Het moet dus Maikuuul voorstellen in Oblivion, wat google met mn geest doet.![]()
Ssssstttt... zometeen slipt ie opeens sjiek naar binnenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:19 schreef demonseeker14 het volgende:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:19 schreef demonseeker14 het volgende:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding] Note, dit ben ik
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij poste een keer wat maar niet dat hij hier eigenlijk welkom is... Ik vind hem zielig.. .Garpje OK maar nu nog steeds is niet leuk meer... En hij blijft ook nog doorgaan
Nog 4min [afbeelding]
geen tietenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding] Note, dit ben ik
Ik ook jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:21 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee.
De hele grap erachter is al veel en veels te lang uitgemolken en ik word er echt doodziek van.![]()
Pasen, pinksteren, een dag.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dankje!!
Wanneer komen er foto's van jou?
Ik luister hem nu ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:26 schreef Qunix het volgende:
GOVVEDOMME:D:D:DD:D:D:
Lekker nummer waar het melodietje in je kop blijft![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:26 schreef Odysseuzzz het volgende:
Bedoelde u: odysseus
Suggestie:
* Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook slaap lekker.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:26 schreef Qunix het volgende:
Ik ga ook... Zie jullie vast morgen wel in NB
Ik had gelukkig gratis tegoed dankzei me Sensation Black kaartje die ook op internet staat als je naar me username zoekt op google images.quote:
quote:
Gratisquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik had gelukkig gratis tegoed dankzei me Sensation Black kaartje die ook op internet staat als je naar me username zoekt op google images.
Zit je nou weer mij goedenacht te zoenenquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
[afbeelding]
*note: dit ben ik niet.![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
[afbeelding]
*note: dit ben ik niet.![]()
Neuh blijven jij.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zit je nou weer mij goedenacht te zoenen.
Ik ga heul nog niet.
Als je me weg wilt hebben, kun je het ook gewoon zeggen.
Die is ook vet... Beetje oud alleen...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:30 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
![]()
.
BTW,
Weet je welk liedje nog steeds verslavend is.
Jordan & Baker - Explode.![]()
Ja maar die melodie.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die is ook vet... Beetje oud alleen...
Zo ken ik wel meerderequote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:31 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ja maar die melodie.![]()
Xplode Again is dan nog redelijk nieuw, en net zo tof.![]()
Staan daar clips uit jaren 90 dance muziek?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zo ken ik wel meerdere
Check Jaren 90 topic op GC en ook in zoeken want zijn nog meer otpic.. Inclusief video clips
Ja, wat ga je morgen doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:34 schreef NanKing het volgende:
Wil je nog wat vragen.
offtopicquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee niet eens.
Ik bedoelde het serieus.
Geef eens antwoordquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:34 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ja, wat ga je morgen doen.![]()
Jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:38 schreef NanKing het volgende:
Oh wat ik ga doen?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niets bijzonder.
Huisvrouw uithangen.
Wat leukquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
ik ga morgen een versje schrijven voor die lieve meneer uit het freestyle topic.![]()
Ja eigenlijk wel hequote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:41 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Tof
Moet je niet slapen eigenlijk dan?![]()
Ja dat wilde DS natuurlijk horen!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:42 schreef NanKing het volgende:
En wat ga jij morgen?
Slapen, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:42 schreef NanKing het volgende:
En wat ga jij morgen?
Daar ben ik het mee eensquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
ja wat ook leuk is is dat het zo lekker lang donker blijft vergeleken met 3 weken terug.![]()
Duhquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:43 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja dat wilde DS natuurlijk horen!![]()
Neeeee hij is bijna vol, wacht nog heel even.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:45 schreef NanKing het volgende:
Ik ga iig nu naar bed.
Net op tijd voor blues clues![]()
![]()
Nou, welterusten dan maar,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:45 schreef NanKing het volgende:
Ik ga iig nu naar bed.
![]()
*Wekker.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:45 schreef NanKing het volgende:
Dan hoor ik zo die tyfus werken van me vriendin weer af gaan.
blues cluesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:45 schreef NanKing het volgende:
Ik ga iig nu naar bed.
![]()
Zet hem uit, blijf blijf blijfquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:45 schreef NanKing het volgende:
Dan hoor ik zo die tyfus werken van me vriendin weer af gaan.
Dan komt ze er niet uitquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:46 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Zet hem uit, blijf blijf blijf![]()
Dan maak je haar wakker en ga je daarna slapenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dan komt ze er niet uit.
Ze snoozed dat ding ook al 5 keer ofzo.
Jezus.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jeuzus het is echt tijd voor bed volgens mij.
Ooit iemand wakker proberen te maken met een ontzettend ochtendhumeur?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:47 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Dan maak je haar wakker en ga je daarna slapen![]()
Ja, maar boeiend, jij kan slapen daarna.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ooit iemand wakker proberen te maken met een ontzettend ochtendhumeur?.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jeuzus het is echt tijd voor bed volgens mij.
O, je hebt hem sinds vandaag?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:48 schreef bolivian het volgende:
[..]
Inlikken tijdens crises werkt prima,.
Ja, mezelf.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ooit iemand wakker proberen te maken met een ontzettend ochtendhumeur?.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O, je hebt hem sinds vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |