quote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Dat mag dus nietquote:Twylight zegt:
in de 1e 15 topics heb ik iets van 1500 gehaald alleen in NB
Twylight zegt:
stiekem ga ik ook voor de 10 000
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Je loopt er een kleine 1000 achterquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:05 schreef Qunix het volgende:
PS ik had 4752 gepost en jij had de volgende klaar staan?
Bedeol ikquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je loopt er een kleine 1000 achter
1 - 10.000 #23quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:06 schreef NanKing het volgende:
Oh jullie zitten in dat stomme postopkrikforum right?.
Niks stom... het krikt wel aardigquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:06 schreef NanKing het volgende:
Oh jullie zitten in dat stomme postopkrikforum right?.
Dusquote:
Ik weet echt niet wat ik heb... Ben dislectiesch als de nete nuquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niks stom... het krikt wel aardig
Krikken dat klinkt dan wel weer aardig eigenlijkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niks stom... het krikt wel aardig
Aardig krikken is dan ook wel zeer geilquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Krikken dat klinkt dan wel weer aardig eigenlijk![]()
![]()
.
En geil krikken dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Aardig krikken is dan ook wel zeer geil
Ja geil lijkt mij dat ook niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een auto opkrikken met je tieten lijkt me pijnlijk.
Pijn kan soms toch best geil zijn hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja geil lijkt mij dat ook niet.
I knowquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Pijn kan soms toch best geil zijn hoor.
Mits op de juiste manier dan enzoot.
Is dubbelopquote:
Nu wel?quote:
Hulde voor jouquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:20 schreef demonseeker14 het volgende:
Ik heb geloof ik zojuist mijn langste post ooit gemaakt, en hij was nog in FB ook![]()
Niet?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
neegeil zijn kan de hele dag krikken niet.
![]()
Vandaar...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
neegeil zijn kan de hele dag krikken niet.
![]()
Wil je hem lezen?quote:
Maar goed...ik had voor het moment een mooi aantal om er voor nu mee te kappenquote:
Ik heb m al gelezenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:24 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Wil je hem lezen?
Goh ik ben helemaal nog niet moe, ik trek nog een Hertog Jantje open![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar goed...ik had voor het moment een mooi aantal om er voor nu mee te kappen
En hoe vond je hem.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb m al gelezen.
Had ik al voordat je het hier postte
ga jij nu ookal kappen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar goed...ik had voor het moment een mooi aantal om er voor nu mee te kappen
Nietus... Treinen zijn coolquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:27 schreef NanKing het volgende:
Hey het is hier geen MEN hoor.
En treinen zijn stom.
Bier is tof man.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:27 schreef NanKing het volgende:
Hey het is hier geen MEN hoor.
En treinen zijn stom.
Je mist een aantal puntenquote:
ze?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je mist een aantal punten.
De 14 mods zijn niet opgestapt omdat ze het niet eens waren met het beleid.
Alleen de FenF mods waren opgestapt om die reden.
De 14 mods zijn als ludieke actie in staking gegaan, daarna mod af gemaakt.
Toen hebben ze gelekt uit de crewfora, en zijn gebanned.
Over de gang van zaken voor de rest laat ik me niet uit.
Mooie samenvattingquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Danny heeft de resterende mods hun functie ontnomen vanwege die staking, ik heb niet gezegd dat ze zelf zijn opgestapt. Naar mijn inziens was er maar 1 iemand die gelekt had en die heeft terecht, danwel onterecht, een ban gekregen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ze hadden op een site een stakingsbrief getikt, en daar alle namen onder gezet.quote:
Dan komt weer de vraag naar boven.... Waar is sebagger?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:35 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Danny heeft de resterende mods hun functie ontnomen vanwege die staking, ik heb niet gezegd dat ze zelf zijn opgestapt. Naar mijn inziens was er maar 1 iemand die gelekt had en die heeft terecht, danwel onterecht, een ban gekregen.
Maargoed, laten we het gezellig houden, het is hier geen feedback, en we moeten lekker baggeren![]()
Zie TTquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan komt weer de vraag naar boven.... Waar is sebagger?
Nee hun daden en de reactie daarop heeft niet met jou te maken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ze hadden op een site een stakingsbrief getikt, en daar alle namen onder gezet.
Op die site is er dus ook gelekt.
het lijkt nu net of ik alle ex-modjes af willen vallen![]()
Ja die is dus dood.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan komt weer de vraag naar boven.... Waar is sebagger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan ik morgen terug zoeken![]()
Die willen moest dus een wil zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee hun daden en de reactie daarop heeft niet met jou te maken.![]()
hoop ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:38 schreef Qunix het volgende:Mijn layout, wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan[/url] ik morgen terug zoeken
Nee ik ben geen 14
Rust In Planken sebaggerquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:40 schreef arneaux het volgende:
Komen er NOG meer bans.
Als jij je bovenste plaatje niet verandert kom er gewoon een ban hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:41 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Hoezo?
Dit topic staat los van alles hoor, hier mag alles.![]()
Ja maar PS leest mee,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:41 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Hoezo?
Zo zou ie het hebben gewildquote:
Een Hummer heeft ook grote wielen,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:42 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ze heeft wel grote tepels.![]()
Die uitspraak is niet meer los te koppelen met Pimquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo zou ie het hebben gewild
quote:
http://www.netzwissen.com/getraenke/bier/images/bier.jpgquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als jij je bovenste plaatje niet verandert kom er gewoon een ban hoor![]()
.
En met sebaggertjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die uitspraak is niet meer los te koppelen met Pim![]()
.
je vergeet bart de graaf helemaalquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die uitspraak is niet meer los te koppelen met Pim![]()
.
Ik gedraag me immer beschaafder in Uw aanwezigheid,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je doet alsof ik een verraaier ben
Foeiquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:44 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
http://www.netzwissen.com/getraenke/bier/images/bier.jpg
Ik weet niet hoor?![]()
Je draaft doorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sebaggertje, Joost, mijn zoon.
kei eng!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:23 schreef MrSASO het volgende:
Hahaa Odyseuzzz heeft maar weer eens praatjes voor 2,
Ik ben stoned pak mijn geld en chill daarna weer achter de pc,
Wat doe jij in het dagelijks leven ben jij een steuntrekker?,
Of ben jij een penistrekker en noemt iedereen jou de lakenbevlekker,
Maar Serieus gast wat the fuck probeer je nu te bereiken?,
Je zet jezelf voor schut je rap is kut ik zal echt niet voor jou wijken,
Je kan me niet volgen gast ookal had je een zender geplaatst,
Je arrogantie is misplaatst je radiogolven worden teruggekaatst,
Deze rijm heb ik geschreven voor jou speciaal,
Je bent nu ontmaagd de volgende ontmoeting gaan we voor anaal,![]()
![]()
En je hebt de posts gemist waarin ze daar niet in meeging?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heul niet.
We waren Yvonne aan 't wijsmaken dat sebasser mijn zoon was.
Een NB weet ik niet... andere topics welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:47 schreef demonseeker14 het volgende:
Het is ons nog nooit gelukt he, 2 NB topics vol krijgen in 1 nacht?
Whehehhee.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En je hebt de posts gemist waarin ze daar niet in meeging?
Ik als moeder van -SL- was geloofwaardiger geweest
Hoezo, gewoon die-hard spelen, hij doet stom tegen je, niet op reageren.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
![]()
![]()
Maar ja![]()
moet ik ook nog iet terug schrijven anders denkt ie dat ik arogant ben.![]()
NB ook geloof ik hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Een NB weet ik niet... andere topics wel![]()
Bijna alles....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:41 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Hoezo?
Ja, dat is gewoon hun cultuur hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:52 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Hoezo, gewoon die-hard spelen, hij doet stom tegen je, niet op reageren.![]()
De SG-reeks,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Een NB weet ik niet... andere topics wel![]()
Ik ben een laffe gokkerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Whehehhee.
Het was ook een hele wilde gok enzoot.
Mamma Nan, klinkt eigenlijk best lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |