Dat moet dan toch vrij recent zijn geweestquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
NB ook geloof ik hoor.!Toen ik net kwam kijken.
![]()
Oeh, ik bloos ervanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben een laffe gokker
Alles met Nan erin klinkt okay
SGquote:
Nachtbar, nostalgiequote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
SG
Ook de Nachtbar kon er wat van
Daar durfden wij ons toen niet te tonen,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
SG
Ook de Nachtbar kon er wat van
Blozende meisjesquote:
Mijn aanwezigheid werd toen ook niet op prijs gesteld.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:56 schreef bolivian het volgende:
[..]
Daar durfden wij ons toen niet te tonen,.
We waren best gastvrij hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:56 schreef bolivian het volgende:
[..]
Daar durfden wij ons toen niet te tonen,.
Blijf dan nog even gezellig.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Weltrusten Nan,![]()
(ik heb eigenlijk nog helemaal geen zin om te gaan)
Ik denk erover om bi te wordenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zeg, volgens mij moet je snel ingewijd worden![]()
.
Over ruim 3 minuten is het liedje afgelopen waar ik naar luister, dan ga ik mijn bed opzoekenvinden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:58 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Blijf dan nog even gezellig.
Veel, HEEL erg veel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:58 schreef Qunix het volgende:
Nacht bar, hoeveel delen had die?
Ga ik met je mee want ik ga ook slapen dan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Over ruim 3 minuten is het liedje afgelopen waar ik naar luister, dan ga ik mijn bed opzoekenvinden
Zoets dacht ik jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:59 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Veel, HEEL erg veel.
Hoogste nummer dat ik kan vinden is deze
Nachtbar #1022 The times, they are achanging
We hebben nog even te gaan.![]()
Vergrotenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:00 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Mijn avatar, wat doe je.![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:58 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid werd toen ook niet op prijs gesteld.
Toch was het leuk om te lezen.
Niet als je op repeat drukt, ah toe nog een halfuurtje.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Over ruim 3 minuten is het liedje afgelopen waar ik naar luister, dan ga ik mijn bed opzoekenvinden.
donderdag 13 juli 2006 dus maar daarvoor waren ook 5 topics dacht ik met nachtbaggerquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:04 schreef Qunix het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06284/op.JPG]afbeelding][/url]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar na 1 post was ik alweer wegquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We deden 3 posts afzeiken en daarna was het toch goed?
Hij staat op random, ligt er aan wat voor moois er hierna komtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:01 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Niet als je op repeat drukt, ah toe nog een halfuurtje.![]()
Waarom sta ik er 2x inquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
donderdag 13 juli 2006 dus maar daarvoor waren ook 5 topics dacht ik met nachtbagger
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:02 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Doe nog is, ik vond het plezierig![]()
Good times, they never return (as such),quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We waren best gastvrij hoor
Snap van het slot nog steeds niets![]()
Niemand gaat nog weg, dit word de langste NB tot nu toe, dus jij moet er ook bij blijven.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
even kijken hoor: gaat Nan slapen? Dan weltruste NanKing.![]()
![]()
en anders truste aan degene die ging slapen...![]()
![]()
Ik wou net zeggen, ik had niks gezien.quote:
Om 6 uur komt snakey met een slotjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:03 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Niemand gaat nog weg, dit word de langste NB tot nu toe, dus jij moet er ook bij blijven.![]()
Zet dan leuke liedjes in je playlist.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik had niks gezien.
Btw er komen geen leuke liedjes.
Ik druk nog 10 keer op volgende als er niks leuks komt ga ik slapen.
Ah de nog tien keer klikken en dan ga ik slapen dwangneurosequote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik had niks gezien.
Btw er komen geen leuke liedjes.
Ik druk nog 10 keer op volgende als er niks leuks komt ga ik slapen.
Die heeft zich inderdaad verdacht afzijdig gehouden,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Om 6 uur komt snakey met een slotje
Ik denk het niet, als het nog leeft gunt Snakey ons misschien een uurtje langer.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Om 6 uur komt snakey met een slotje
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:05 schreef bolivian het volgende:
[..]
Die heeft zich inderdaad verdacht afzijdig gehouden,.
O ja playlists, ik zit nu gewoon uit de hele libary af te spelenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:04 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Zet dan leuke liedjes in je playlist.![]()
Neenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
denk het niet![]()
maar iets zegt me dat je dat nu wel gaat zeggen![]()
I Tunesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
O ja playlists, ik zit nu gewoon uit de hele libary af te spelen
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:06 schreef Qunix het volgende:
OMG http://images.google.com/images?q=qunix
2x tubgirl en 1x goatse en een vage kut foto wat ik niet benquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:06 schreef Qunix het volgende:
Ik zie 9 keer forum.fok.nlquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:06 schreef Qunix het volgende:
Wat dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:07 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Mits je geen libary hebt van +5000![]()
Haha gewoon een neptubG onder jouw naam.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:06 schreef Qunix het volgende:
Kanslooosquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:08 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ik zie 9 keer forum.fok.nl![]()
Ook die andere avatars en plaatjesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Haha gewoon een neptubG onder jouw naam.![]()
http://xs73.xs.to/pics/06124/testplop.jpg
Oja .be, die moet ik nog steeds registrerenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Doe eens save search uit
Ik ben van de .be trouwens.
Mijne momenteel 3620 en de helft van "Artist" staat bij title, dus sorteren op naam ofzo word nu mateloos irritant corrigeerwerk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat dan?
Die van mij is +2000
Gratisquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Oja .be, die moet ik nog steeds registreren
guitarist.be![]()
Ik heb Bodyrox - Yeah Yeah (D. Ramirez mix) opstaan... Kan je luisteren op www.dance-tunes.com en in de top 10 nummer 2quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:10 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Mijne momenteel 3620 en de helft van "Artist" staat bij title, dus sorteren op naam ofzo word nu mateloos irritant corrigeerwerk.![]()
Momenteel:
Unloco - Bruises![]()
Nog steeds?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb Bodyrox - Yeah Yeah (D. Ramirez mix) opstaan... Kan je luisteren op www.dance-tunes.com en in de top 10 nummer 2
Ik heb bij alles nummers de artiest en het nummer goed staanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:10 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Mijne momenteel 3620 en de helft van "Artist" staat bij title, dus sorteren op naam ofzo word nu mateloos irritant corrigeerwerk.![]()
Momenteel:
Unloco - Bruises![]()
nanking.bequote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:11 schreef NanKing het volgende:
Ik weet nog steeds geen hippe naam voor een url.
nanking.nl ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:11 schreef NanKing het volgende:
Ik weet nog steeds geen hippe naam voor een url.
Ja ik heb albums die gebrand zijn door maten, en die zijn te lui om de ID3 tags goed te zetten waardoor ik nu met een gatenkaas libary zit.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb bij alles nummers de artiest en het nummer goed staan
Dat heb ik ook wel eens, maar ben dan weer zo autistisch dat alles goed moet staanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:13 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ja ik heb albums die gebrand zijn door maten, en die zijn te lui om de ID3 tags goed te zetten waardoor ik nu met een gatenkaas libary zit.![]()
Is het ooit de moeite waard om terug te lezen dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:13 schreef PrintScreen het volgende:
Ik was ff de hond uitrennen, is teruglezen nodig?
C'mon,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:13 schreef PrintScreen het volgende:
http://www.combell.com/nl/default.asp had in november een actie door DNS Belgium met gratis 5 domeinen naar keuze voor iedereen....quote:
-iedereen is nog wakkerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:13 schreef PrintScreen het volgende:
- ik zou weg gaan, ben er nog.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:15 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
-iedereen is nog wakker
-mijn playlist is kapot
-guitarist zijn playlist is goed
-nanking weet geen url
Samenvatting![]()
Ah thnx, ik zal het onthouden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.combell.com/nl/default.asp had in november een actie door DNS Belgium met gratis 5 domeinen naar keuze voor iedereen....
ik heb Qunix.be QunixTV.be QunixFM.be en AnimeniA.be gekregen....
Die jaar daarvoor hadden ze gratis .info domeinen.
Nu zit mogelijk een gratis .eu aan te komen in november dan.
-het bier is op.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
- ik zou weg gaan, ben er nog.
- .be is nutteloos
- ik ben gek
o nee dat laatste was al bekend
- echte nederlanders graaien alles wat gratis is zoals ikquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
- ik zou weg gaan, ben er nog.
- .be is nutteloos
- ik ben gek
o nee dat laatste was al bekend
Het was een vraag die ik tegen beter weten in steldequote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is het ooit de moeite waard om terug te lezen dan?.
Het was idd een zinloze vraagquote:
Thanksquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:15 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
-iedereen is nog wakker
-mijn playlist is kapot
-guitarist zijn playlist is goed
-nanking weet geen url
Samenvatting![]()
Sims?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:18 schreef demonseeker14 het volgende:
WTF is dit hehehe,
[afbeelding]
Die mag niet zo lang opblijven voor zijn moederquote:Op donderdag 10 augustus 2006 05:19 schreef demonseeker14 het volgende:
Ben trouwens wel blij dat die brommerjosti niet in NB komt.
Het moet dus Maikuuul voorstellen in Oblivion, wat google met mn geest doet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |