Heb je toevallig op de Sint Petrus gezeten?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:56 schreef tnimble het volgende:
Toen ik naar de LTS ging
Hij is nog niet af hoor, vanavond ga ik er weer aan verder om de bankschroef af te ronden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:29 schreef sanger het volgende:
Hij is mooi geworden Tnimble! Je hebt je naam als houtbewerkingsartiest weer waargemaakt
Die komt bij de verlichtings speciaal zaak vandaan in e cronje. Wat die koste weet ik niet eer uit mijn hoofd was iets van 200 euro inclusief 2 buisen die nagenoeg daglicht opbrengst geven..quote:Die lamp is ook wel een knappe. Waar heb je die vandaan en wat kostte die?
Nee maar had wel gekunt, is puur hobbiequote:Op maandag 14 augustus 2006 09:41 schreef Vonkenboer het volgende:
Zoals we ook van tnimble gewend zijn puur vakmanschap
Ben je toevallig ook werkzaam in de houtverwerkende industrie of heb ik het mis ?
Ja dat klopt, erg goede school achteraf gezien (weet niet of dat nu nog zo is) als ik vergelijk wat we daar allemaal kregen met een par anderen die ik ken en ook LTS hebben gehad valt het aantal vakken en wat ze daarin leerde erg tegen t.o.v. Sint Petrusquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je toevallig op de Sint Petrus gezeten?
Die aan het begin of het einde (vanaf Centrum)? Ga ik ook eens kijken voor in de garage.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:45 schreef tnimble het volgende:
Die komt bij de verlichtings speciaal zaak vandaan in e cronje. Wat die koste weet ik niet eer uit mijn hoofd was iets van 200 euro inclusief 2 buisen die nagenoeg daglicht opbrengst geven..
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:53 schreef Blackhouse het volgende:
Wat voor hout heb je gebruikt trouwens?
Ik denk dat ik weet wie dat isquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:52 schreef Rewimo het volgende:
Dan heb je mijn vader ook wel gekend denk ik. Hij gaf (o.a.) Nederlands en was beroemd om zijn verhalen over de oorlog
Die aan het begin, peters allicht heet die volgens mij of dat was de vorige naam.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:04 schreef sanger het volgende:
Die aan het begin of het einde (vanaf Centrum)? Ga ik ook eens kijken voor in de garage.
Het is voor een deel van vuren (poten) gemaakt de rest van grenen (blad) grenen is wel niet de hardste houtsoort maar dit kan erg voordelig zijn omdat het iets veerktrachtiger is. Wil je het als een rauw-douw werkbank gebruiken kiest dan voor een houtsoort als eiken of b.v. amerikaans esdoorn / maple.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:04 schreef Blackhouse het volgende:
Wat voor hout heb je gebruikt trouwens?
Was, inmiddels, helaas...quote:
Mischien wel, lijkt me wel eens leuk. Kan ik een lift krijgen zit toch op de routequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:50 schreef sanger het volgende:
Welkom Conflict en Marsepein K&W MEET!
Kom je ook Tnimble?
Lijkt me geen enkel probleem. Meld je anders effe in het MEET topicquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:01 schreef tnimble het volgende:
[..]
Mischien wel, lijkt me wel eens leuk. Kan ik een lift krijgen zit toch op de route
* bestel formulier zoektquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:09 schreef Schimmetje het volgende:
Een beste schop, maar ik ben heel benieuwd naar de kosten. Zou je hier nog een keer naar willen kijken?
En kun je ze ook maken op bestelling
Heb je het Hulpje gelezen in je andere topic?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:48 schreef tnimble het volgende:
Ik kom er vanavond / morgen even op terug
Ja erg handig maar niet gebruikt heb het helemaal anders gedaan. Ik post in het andere topic de foto's zometeen als ik thuis ben en de camera aan de PC heb gehangen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:50 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Heb je het Hulpje gelezen in je andere topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |