Toen ik naar de LTS ging heb ik lang getwijfet of ik de opleiding elektrotechniek, hout- of metaalbewerking zou gaan doen. Heb voor elektrotechniek omdat er op mijn school ook heel veel aan hout- en metaalbewerking gedaan werdt in de algemene jaren. In de vakgerichtejaren ben ik tevens bij de andere opleidingen blijven rondhangenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:33 schreef sanger het volgende:
Tnimble, jij had houtbewerkingsartiest moeten worden![]()
Ga eens even kijken of ik hier wat dingen zie die ik ook kan gebruiken, wil mijn werkblad in de garage ook vervangen.
Omdat het blad nu tegen vocht en stoten kan en maar liefst 6cm dik is en aan de voorkant zelfs 9cm dik. Dit geeft veel gewicht net als de forse poten en onderstel. Hoe meer gewicht hoe steviger het saat en hoe meer minder het staat te schudden bij schaven en beitelen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:57 schreef julekes het volgende:
Waarom heb je het blad niet gewoon van een groot stuk mdf gemaakt?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:43 schreef Gompy58 het volgende:
Ik lopo overigens wel te kwijlen als ik zie wat voor een verzameling aan gereedschap jij hebt staan hoor! Dat scheelt echt een berg. Het gaat sneller, beter, netter en je bent niet afhankelijk van anderen. Daarbij, je kunt het gewoon doen zoals het hoort ipv "knutselknutsel"
Ja daar ben ik wel nieuwsgieruig naar, wat heeft die top tafel je nu gekost aan materiaal ? Al sik vragen magquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:43 schreef ElmowwW het volgende:
Zoeentje wil ik ook maken
Is nog niet eens zo duur als een dikke plaat multiplaex denkik?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |