Alleen Clauwhee, DeTolk, borisz, appelsap, golfer, SCH, AZ en nog wat van die figuren.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:49 schreef DutchGooner het volgende:
Zouden er trouwens mensen over de zeik zijn dat ze dadelijk een Hools (of 2) gemist hebben?
maar ik weet wel hoe dat komt, de jochies zijn allemaal al naar bed en de echte kerels blijven over, helaas zijn dat er dus niet zoveelquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:49 schreef Vom het volgende:
[..]
Het gaat wat moeizamer, dat is correct![]()
je bedoeld dat kliekje?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alleen Clauwhee, DeTolk, borisz, appelsap, golfer, SCH, AZ en nog wat van die figuren.
Alsof Hools uberhaupt inhoudelijk isquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:50 schreef Vom het volgende:
[..]
Denk het wel, vooral met zulks een inhoudelijke posts![]()
je bedoeld dus die sekte?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee nee. De mensen waarvoor Fok! en Hools hun lust en leven is.
Ja tochquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alsof Hools uberhaupt inhoudelijk is
Dagelijkse diners worden gepost, plus alle kwalen,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alsof Hools uberhaupt inhoudelijk is
Kliekjesgrappenquote:
Maar wel stipt om 6 uur aan tafel!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dagelijkse diners worden gepost, plus alle kwalen,
Deksels deksels!quote:Oja, ik vergat natuurlijk pascal! Die donderse DVD boer!
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alleen Clauwhee, DeTolk, borisz, appelsap, golfer, SCH, AZ en nog wat van die figuren.
Vergeet je mij toch even zeg!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
quote:
Als jij hoofdpijn hebt wel hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alsof het jou ook maar iets interesseert!
Maar ik ben van de klasse Pfaf, Mitt , zjroen en XL.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Als jij hoofdpijn hebt wel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |