Alleen Clauwhee, DeTolk, borisz, appelsap, golfer, SCH, AZ en nog wat van die figuren.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:49 schreef DutchGooner het volgende:
Zouden er trouwens mensen over de zeik zijn dat ze dadelijk een Hools (of 2) gemist hebben?
maar ik weet wel hoe dat komt, de jochies zijn allemaal al naar bed en de echte kerels blijven over, helaas zijn dat er dus niet zoveelquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:49 schreef Vom het volgende:
[..]
Het gaat wat moeizamer, dat is correct![]()
je bedoeld dat kliekje?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alleen Clauwhee, DeTolk, borisz, appelsap, golfer, SCH, AZ en nog wat van die figuren.
Alsof Hools uberhaupt inhoudelijk isquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:50 schreef Vom het volgende:
[..]
Denk het wel, vooral met zulks een inhoudelijke posts![]()
je bedoeld dus die sekte?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee nee. De mensen waarvoor Fok! en Hools hun lust en leven is.
Ja tochquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alsof Hools uberhaupt inhoudelijk is
Dagelijkse diners worden gepost, plus alle kwalen,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alsof Hools uberhaupt inhoudelijk is
Kliekjesgrappenquote:
Maar wel stipt om 6 uur aan tafel!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dagelijkse diners worden gepost, plus alle kwalen,
Deksels deksels!quote:Oja, ik vergat natuurlijk pascal! Die donderse DVD boer!
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alleen Clauwhee, DeTolk, borisz, appelsap, golfer, SCH, AZ en nog wat van die figuren.
Vergeet je mij toch even zeg!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
quote:
Als jij hoofdpijn hebt wel hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Alsof het jou ook maar iets interesseert!
Maar ik ben van de klasse Pfaf, Mitt , zjroen en XL.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Als jij hoofdpijn hebt wel hoor.
Tja nostalgie, oude layout.quote:
Die gele?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja nostalgie, oude layout. [afbeelding]
Popo, echt van de oude stempek he!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja nostalgie, oude layout. [afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Popo, echt van de oude stempek he!
Ik moet naar benede om de deur open te maken, kan hier na 1 uur 's nachts niet meer centraalquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan til je wel naar de lift.
Niet? Lafjesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:20 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik moet naar benede om de deur open te maken, kan hier na 1 uur 's nachts niet meer centraal![]()
Pas over 60 postsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:21 schreef Vom het volgende:
Over 15 posts ga ik pitten
Ja sorry manquote:
Mietje!!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:21 schreef Vom het volgende:
Over 15 posts ga ik pitten
Moe je heel rap doorpostenquote:
Ik heb even wat insecten uit 't badje opgedoken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lekker gezwommen? XL is nu ook op IRC!
Avondklokquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb even wat insecten uit 't badje opgedoken.
Geen IRC: Mag niet in de VS na 21.00 uur. Streng land, politiestaat, Bush etc.
Ooh. Jammerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb even wat insecten uit 't badje opgedoken.
Geen IRC: Mag niet in de VS na 21.00 uur. Streng land, politiestaat, Bush etc.
Oja, mijn worstenbroodjes liggen beneden te verbranden!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ooh. Jammer
Even kroketten erin tiefen
Whehehequote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Oja, mijn worstenbroodjes liggen beneden te verbranden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |