Zeg dat geen twedde keer :T)!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:23 schreef RayMania het volgende:
Drink er maar op BS!
WHAAHAAHAHAAAAquote:
kutquote:
Ik lahc om Voregquote:
Copy past hoerquote:
Kringspiermustketierquote:
Dat doen we ook allemaal.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:30 schreef VoreG het volgende:
Ik lahc om BliksemSchigt's hilarische grappen.
Dan was dit een erg slecht voorbeeldquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat doen we ook allemaal.
Oke jij wintquote:
Soms, ja soms kindertjes, komt er nog iets goeds uit een dronken persoon. Als dit zo is, let goed op, want dit is een zeldzame gebeurtenis.quote:
Judith uit BB4/5 ofzo, staat hier ook al een half uur aan zonder geluidquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:32 schreef VoreG het volgende:
Lekker ding trouwens op SBS6
Spelvoudquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Soms, ja soms kindertjes, komt er nog iets goeds uit een dronken persoon. Als dit zo is, let goed op, want dit is een zeldzame gebeurtenis.
KNAP HE, DAT VOND IK OOK AL!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
NETJES VOREEEG
JA , DE KUT SLUT!!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
KNAP HE, DAT VOND IK OOK AL!!!!!!!!!!!!!!!
Je verneukt het weer eiquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
KNAP HE, DAT VOND IK OOK AL!!!!!!!!!!!!!!!
whehehehehehequote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
JA , DE KUT SLUT!!!
MEEN REEKS VERKNEUEKCNE
KUTHOER JE VERNEUKT MN REEKS!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:35 schreef RayMania het volgende:
Mén, ik heb nog nooit zoveel gepost op een dag.
Lukt je nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:35 schreef VoreG het volgende:
2e
Jouquote:
+ 1 scherp.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:36 schreef Ambrosius het volgende:
De dag is pas 1,5 uur bezig..
Hoeft ook niet, ik ben zo al tov genoegquote:
Details, details.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |