Vandaar dat je nu pas je P hebt!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan moet ik me echt concentreren en dan duurt het veels te lange.
Gaat nu toch goed?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Goed spul is het iig wel!quote:
quote:
Ik vermoed een aantal drankjes te veel. 5 flessen Russische Vodka ofzo.quote:
Ah balen, MAAR wij hebbe Klaas-Janquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, maar niet eens mijn BF bunos gebruitk he!!!
Je viert het al een paar jaar, je kan er gewoon niks vanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bekl houwe , dat heb ik nud us gevierd!!!
OJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah balen, MAAR wij hebbe Klaas-Jan.
Dan gooi je die op slotquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:11 schreef rubbereend het volgende:
ik vind de tt van die andere beter
Pffffff.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je viert het al een paar jaar, je kan er gewoon niks van
Je kunt het wel!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij is geen mod meer.quote:
Kun je niet een aantal topics deleten ofzo?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:11 schreef rubbereend het volgende:
ik vind de tt van die andere beter
Ja dat zal ik vooral doen!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Pffffff.
Ik ga Sophie NU mailen!!!
Mijnes welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, maar niet eens mijn BF bunos gebruitk he!!!
KORT door de bochtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja , kut dat was dus weer te snel
Ad fundum!quote:
Dat smilie is van Pierrequote:
Zelfde gejank de hele dag, ADO is een maand eruitquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Pieeree
Wat een held. wat gebeurt er in UVT?
Adothehague is gebanned voor een maandquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Pieeree
Wat een held. wat gebeurt er in UVT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |