Dat is zeker ook een leuk idee! Ben ik voorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een lijstje aan het eindje van het jaar lijkt me ook wel leuk.
Ik ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik stem voor resetten.
goed planquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Van mij mag je resetten, maar die dat dan gewoon op topic 200, daarna per 100 of zo. Komt de overzichtelijkheid wel ten goede.
Als we voor jou nou eens een permanente banaan gaan aanvragen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:35 schreef Nembrionic het volgende:
als we nu gewoon resetten en mij een permanente plek bovenaan de lijst geven?
Ik héb een permanente banaan. Een hele mooiquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als we voor jou nou eens een permanente banaan gaan aanvragen?![]()
De banaan. Wat vinden we ervan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik héb een permanente banaan. Een hele mooi![]()
De banaan. Wat vinden we ervan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
De banaan. Wat vinden we ervan?
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk..die snapt het.
Ze kijkt er wel een beetje vies bijquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk..die snapt het.
Ehh..wat bedoel je daarmee? Dat die punten laten we zeggen 2 maanden geldig zijn en dan pas vervallen? En niet na een fixed aantal topics?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:55 schreef Catch22- het volgende:
ik zou de score niet resetten, maar punten gewoon een bepaalde tijd laten gelden (wel wat lastiger te realiseren)
Dat komt omdat het een banaan is. De teleurstelling is inderdaad af te lezen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze kijkt er wel een beetje vies bij![]()
Opgelostquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt omdat het een banaan is. De teleurstelling is ook af te lezen.
ja, of na een x aantal topics..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehh..wat bedoel je daarmee? Dat die punten laten we zeggen 2 maanden geldig zijn en dan pas vervallen? En niet na een fixed aantal topics?
Eh..wat denk je dat er met 'resetten' bedoeld wordt dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja, of na een x aantal topics..
Maar niet resetten ofzo. Elke 10 topics van 0 af aan. Dan kan je je ranking niet behouden..
quote:Wat ik dus voorstel is om de ranglijst elke X topics of X maanden te resetten. Zelf stel ik voor om dat elke 100 topics te doen
Nog helemaal niet zo'n gek ideequote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:12 schreef MaJo het volgende:
Is het misschien een idee om de punten om de zoveel tijd te resetten in het topic maar ergens anders een algehele ranglijst laten bestaan waar al die tussentijdse scores bij elkaar opgeteld worden? Het is wel leuk om te zien, net als bij Muziek Trivia, wie er door de weken, maanden, jaren heen op één staat. Hier kunnen we een externe website voor maken.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:12 schreef MaJo het volgende:
Is het misschien een idee om de punten om de zoveel tijd te resetten in het topic maar ergens anders een algehele ranglijst laten bestaan waar al die tussentijdse scores bij elkaar opgeteld worden? Het is wel leuk om te zien, net als bij Muziek Trivia, wie er door de weken, maanden, jaren heen op één staat. Hier kunnen we een externe website voor maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |