quote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Dat mag dus nietquote:Twylight zegt:
in de 1e 15 topics heb ik iets van 1500 gehaald alleen in NB
Twylight zegt:
stiekem ga ik ook voor de 10 000
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:23 schreef Acryl het volgende:over een week merk je nergens meer wat van
wat is daar matig aan? t was niet eens een garpquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:23 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]over een meek werk je nergens meer wat van
matig.
Op zich wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:24 schreef Acryl het volgende:
[..]
wat is daar matig aan? t was niet eens een garp
onscherpquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:35 schreef Quyxz_ het volgende:
Check mijn vakantiefoto.
[afbeelding]
dat is mijn vakantiefoto maatquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:35 schreef Quyxz_ het volgende:
Check mijn vakantiefoto.
[afbeelding]
wat een baggerfotoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:35 schreef Quyxz_ het volgende:
Check mijn vakantiefoto.
[afbeelding]
Klomansquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:40 schreef Appelperenstroop het volgende:
Bier in tha house ? Lelystad online!!
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik heb anders altijd buttsecks met mijn ouders
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:45 schreef Bierbroeder het volgende:
HeY FoK3R$
kUnEn jUlIe dIt l3zEn
bSt??!!!!? HiHi lOl dUzZ *oNe lUv* L3Uk zO BrEzEr t4lTjUh vInD Je xXx??!!!!!!? LoL DuZz *OnE LuV*
umh breezah is hier verboden. wist je zeker nog nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:45 schreef Bierbroeder het volgende:
HeY FoK3R$
kUnEn jUlIe dIt l3zEn
bSt??!!!!? HiHi lOl dUzZ *oNe lUv* L3Uk zO BrEzEr t4lTjUh vInD Je xXx??!!!!!!? LoL DuZz *OnE LuV*
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:45 schreef DjMoonlight het volgende:
Hallowwww
Ik ben geband van sugababes.nl dus moet hier wel verder gaanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
umh breezah is hier verboden. wist je zeker nog niet![]()
niet hier, maar hier dusquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:46 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ik ben geband van sugababes.nl dus moet hier wel verder gaan![]()
maar nog wel een tienerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:48 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ben geen puber meer![]()
Ik drink heul veel bier enzo![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:49 schreef PsyCha het volgende:
en wie heeft mij gemist?
ikkuhquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:49 schreef PsyCha het volgende:
en wie heeft mij gemist?
dankuquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
mijn welgemeende excuses, u was eerder
maar dat ben ik?!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:50 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
nou doe je het verpesten...
[afbeelding]
Sorry moest er even bij!
omg.. heb je um weer hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:46 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
[afbeelding]
JAAAA, een groene bal!!!!!
zal ik dan gaan fappen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:50 schreef PsyCha het volgende:
kep jullie ook gemist![]()
maar ik ga nu soppen
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
post een lekkere breezah om het goed te maken
strike 2!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:50 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
nou doe je het verpesten...
[afbeelding]
Sorry moest er even bij!
Elke keer als ik deze par-fokking-keergarage zie dan trekt mn lul zich van schrik terug tot in mn nek.quote:
quote:
waarom klikte ik nouquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:55 schreef M-I-L-F het volgende:
KLIKT HIER OM MIJ TE HELPEN WERELDDOMINATIE TE VERWEZENLIJKEN!
Nee met je lul van 1 cmquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:55 schreef M-I-L-F het volgende:
KLIKT HIER OM MIJ TE HELPEN WERELDDOMINATIE TE VERWEZENLIJKEN!
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:56 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
http://www.sugababes.nl/showtopic/252475/2#7025942
Hier fapte we gister avond op![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:56 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
quote:
OMFG!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:56 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Denk kom toch maar even kijken...heel de avond al geen bal te beleven op fok!![]()
geef me op dit moment een koe en ik vreet hem helemaal kaalquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:57 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
OMFG!...
JEZUS.. ik eet een maand niet meer !![]()
het is hier ook matigjesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Denk kom toch maar even kijken...heel de avond al geen bal te beleven op fok!![]()
ik heb ook hongerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
geef me op dit moment een koe en ik vreet hem helemaal kaal
heeeej renzOr....de man van de brownie'squote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:02 schreef renz0r het volgende:
Ben weer terug van vakantie, dus de NB kan weer met mij
Een geile breezah posten?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
he verdomme ik wilde iets doen maar ik weet het niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truequote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heeeej renzOr....de man van de brownie's![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:03 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Een geile breezah posten?
[afbeelding]
En we fappen weer verder...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een rotgok
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
heeft er ondertussen nou helemaal niemand zijn of haar diensten aangeboden?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik ga even mijn plasser vasthouden. iemand helpen?
zij is wel geilquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:06 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jij hebt toen je jong was zeker nooit zo iets genaait![]()
zoals ik al zei: wat een rotgokquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:06 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
[afbeelding]
geef eens haar linkje. ben te lui om het op te zoekenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:06 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lalala
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
eenschquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:06 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik ben nog jong.. en ze blijft een lelijkerd.. met der pauperkop.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:07 schreef Acryl het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lalala
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.sugababes.nl/*mOdll^inSpe/picsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
geef eens haar linkje. ben te lui om het op te zoeken![]()
zoek eens op gokquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:07 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
rotgok? van dalen kent het niet![]()
nix gemist dusquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik wilde ook nog, maar ik kon niet meer. oogjes dichtklappen enzo
dankquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:08 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
http://www.sugababes.nl/*mOdll^inSpe/pics
Achter me proxy kan ik nog lekker op sugababes![]()
quote:
Oké met die neus kan ze geen lange halen maken.quote:gok (de ~ (m.), ~ken)
1 onderneming waarbij men veel risico neemt => een sprong in het duister, waagstuk
2 [scherts.] grote neus
wat een hoerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:08 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
http://www.sugababes.nl/*mOdll^inSpe/pics
Achter me proxy kan ik nog lekker op sugababes![]()
mijn god wat een paardquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:17 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Opzich valt het nog wel mee voor op sugababes![]()
Dit:
[[url=http://images.sugababes.nl/user_pics/825/825752_725f574473.jpg]afbeelding]
Is erger..[/url]
en is ook 16
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:17 schreef Acryl het volgende:
STERVENDE HOEREN KANKERKACHELwil ik gaan neuken met poolse hoer, dus eerst ff douchen, doet die pleuris kachel t niet
denk al man, wat is t koud onder die douche
een spoanse hoerquote:
nee, van turkse pooier vriendjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:21 schreef Bierbroeder het volgende:
Kamperszie die BMW dan
![]()
[afbeelding]
dat ziet er al wat beter uitquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:21 schreef Bierbroeder het volgende:
Kamperszie die BMW dan
![]()
[afbeelding]
ohja oepsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:21 schreef Acryl het volgende:
[..]
een spoanse hoer![]()
(gaat ze em eerst wassen onder de wasbak, en dan gaat ze met mn pieleke spelen)
Jij maakt me zo gelukkigquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hier en nu niet meer huilen
[afbeelding]
leuk meisje maar ik kan dr niet op fappen neequote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:23 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
![]()
http://www.sugababes.nl/*Kiimberley*/pics
Voor jou dan
fap fap
ach ja, wat kan ik zeggen hequote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
wat een hoeren! bah![]()
helaas zal ik nooit neuken![]()
Deze dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:24 schreef Acryl het volgende:
[..]
leuk meisje maar ik kan dr niet op fappen nee![]()
schaarnwijnlijkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:26 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ik denk dat het de leeftijd is![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:27 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
http://www.sugababes.nl/DevilEye/pics
Wil jij hem ook ff in je mond schat?quote:
Hoi! tok!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:31 schreef Qunix het volgende:
Ik heb beetje internet verbindings problemen
Maar hoi
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:31 schreef Qunix het volgende:
Ik heb beetje internet verbindings problemen
Maar hoi
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:32 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
![]()
Je moet moet ook niet zoveel pron downloaden..
Achter een proxy duurt het urenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:33 schreef Acryl het volgende:
[..]zegt hij die elke sugababe pagine afstruint naar fap materiaal
dus hij word slap als je wat leuks ziet?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:34 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Achter een proxy duurt het uren![]()
Hij is alweer slap als je wat leuks ziet![]()
Les 1: ga nooit van het geslacht uit aan de hand van een avatarquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:30 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Wil jij hem ook ff in je mond schat?![]()
Edit: laat maar je avatar zegt iets anders als je fotoboek![]()
Eerst zie je zo tumbnail en dan doe je *klik* maar het duurt zo lang dan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:35 schreef Acryl het volgende:
[..]
dus hij word slap als je wat leuks ziet?
volgens mij is er dan wat mis met je leut0r
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Les 1: ga nooit van het geslacht uit aan de hand van een avatar
Wat jammer nou...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:38 schreef Acryl het volgende:
zeg wijffies, ik ga slapie doen
quote:
demonseeker14 *proost*quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:50 schreef demonseeker14 het volgende:
Goedenacht!
Met bier uiteraard.![]()
Ga je mond spoelen!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:50 schreef PsyCha het volgende:
bier is vies
mjaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:55 schreef PsyCha het volgende:
hm vroeger was ik er niet
Q ben ik in dit topic neem ik aan?quote:
Ja, uiteraardquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
mja
[..]
Q ben ik in dit topic neem ik aan?
Mja * Bierbroeder is BBquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
mja
[..]
Q ben ik in dit topic neem ik aan?
Blauw.... Is Q blauwquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:00 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ja, uiteraard![]()
niet die blauwe Q.![]()
Ja he, beetje intergreren in de Superdudes cultuur.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:00 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Mja * Bierbroeder is BB
Klinkt best hip BB
Een sugababes acount aangemaakt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:03 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ja he, beetje intergreren in de Superdudes cultuur.
Wat hebben jullie vandaag uitgevoerd?![]()
so sadquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:06 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Een sugababes acount aangemaakt.
Om vervolgens een BEF topic te openen op het sugababes forum..
Om daarna een ban te krijgen zodat ik niet meer normaal op sugababes kan en het nu dus moet doen via een proxy![]()
Ex-blauwen met humorquote:Wij staken.
Ondergetekenden zijn het niet eens met de huidige gang van zaken, geleid door de FA's en A's.
FOK! draait op vrijwilligers en de manier waarop de twee F&F-mods als het ware zijn weggebonjourd zonder ook maar énige tijd te nemen voor een rustmoment of iets dergelijks, is duidelijk niet de manier waarop je omgaat met vrijwilligers die zich dag in dag uit uit hun naad werken om het voor de users zo aangenaam mogelijk proberen te maken.
Wij willen dan ook op deze manier duidelijk maken hóéveel FOK! afhankelijk is van de vrijwilligers.
Voor het o zo mooie kleurtje, de gratis auto of een vergoeding per maand hoeven wij het duidelijk niet te doen. Waarvoor we dan wél mod zijn? Simpel, voor jullie. De users.
En dat was ook het geval bij de F&F-modjes MrWes en Uhmmmie. Zij waren bezig met het voor de daar regelmatig postende users zo aangenaam mogelijk proberen te maken. Dat houdt dus in: geen grappig bedoelde topics waar de betreffende mods en de F&F-users duidelijk níét op zaten te wachten.
En dit gebeuren is niet de directe reden tot dit besluit. Maar wel één van de overbekende druppels in de emmer.
Als we op zwart gezet worden, het zij zo. Nogmaals, voor het kleurtje doen we het niet, wel voor de users. Wíj zetten ons vrijwillig in om de users het naar de zin te maken dus het zou ook fijn zijn als er achter en voor de schermen wat meer naar ons geluisterd wordt door de FA's en A's. Dat is (en was) nu niet het geval.
Met vriendelijke groeten en misschien tot nooit meer ziens (Whehe),
de modjes die er tot nu toe alles aan hebben gedaan om het zo aangenaam mogelijk te maken voor de users op dit forum.
Zoveel zaldie niet meer zien op fokquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, zelf ziet ie het zo:
[afbeelding]
Bupa was wel OKÉ.....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, zelf ziet ie het zo:
[afbeelding]
Sommige mods stappen op wanwege de sfeer die blijkbaar (langzaam) verpest is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:30 schreef demonseeker14 het volgende:
Even serieus, wat is er allemaal gaande? Yvonne loopt ook bans voor het leven uit de delen nu
Lees de FB.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:30 schreef demonseeker14 het volgende:
Even serieus, wat is er allemaal gaande? Yvonne loopt ook bans voor het leven uit de delen nu
Neequote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:43 schreef NanKing het volgende:
Oh gaat hier ook al over het gerel.
Ik heb 300.zip gelezen enzo dus ik wist het wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Sommige mods stappen op wanwege de sfeer die blijkbaar (langzaam) verpest is.
Toen gingen een aantal mods staken "en weer andere(?)" hebben gelekt van achter de schermen. Dat mag niet dus kregen ze een ban.
Sneeuwbal effect meer mods kappen.
Maar er werd/word ook gelekt van achter de schermen in de vorm van bestandjes, of zo. Dat mag niet en zo.
Aangezien het allemaal nogal gevoelig lijkt te liggen kun je dus beter de humor er van inzien.
Mensen nemen alles te serieus zeg maar.
Ik weet niet of alles wat ik hier schrijf allemaal klopt maar dat is wat ik zo'n beetje begrijp.
Hoe dan ook respect voor de modjes!![]()
registranten
Het trekt hier wat koud op *brrrrrr, even een vestje aantrekkenquote:
Oke geen idee, cencuur bestaat?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:45 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Maar waarom word er nu om de 5 minuten een user geband?![]()
Huh *kijkt waanzinnig om zich heenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:45 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Maar waarom word er nu om de 5 minuten een user geband?![]()
Nee wij nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:52 schreef NanKing het volgende:
Ja, gezellig laten we nog een FB topic openen.
[url=http://GRAPJE/]Oeps[/url]quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als iedereen zich daar dan even aan houdt.
hahaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
[url=http://GRAPJE/]Oeps[/url]
cd vind ik minderquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:08 schreef demonseeker14 het volgende:
Ik luister Sensation Black 2006 CD2
Nanquote:
Is iedereen in de ban van de modjes die zijn gebannedquote:
Niet hé?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:46 schreef demonseeker14 het volgende:
Ja het is dood eng zo stil.
Weet iemand nog een goede firewall die ik even gratisch kan gebruiken, mn norton is net verlopen en ik heb even geen geld om het te verlengen.
Jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is iedereen in de ban van de modjes die zijn gebanned
Dan lijkt het mij tijd om dat eens naast ons neer te leggenquote:
Ik post er niet actief bij mee, want ik word er nu al moe vanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij tijd om dat eens naast ons neer te leggen
Nachtbagger it is
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik post er niet actief bij mee, want ik word er nu al moe van.
Mensen slik die drol door en klaar er mee.
Hij slaapt volgens mijquote:
Ik post er niet eens... lezen, dus lurken is mijn dingquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik post er niet actief bij mee, want ik word er nu al moe van.
Mensen slik die drol door en klaar er mee.
Dat is duidelijkquote:
Mits HJquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:54 schreef demonseeker14 het volgende:
BIEEEERRRR
Slapenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hij slaapt volgens mij.
Hij heeft al de hele dag {weg} achter zijn naam staan.
Is die verbannen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:57 schreef demonseeker14 het volgende:
Hertog Jan
Whehe RIP Sebass0r
Vooral nooit wat posts terug lezenquote:
Ik 5753quote:
Sorryquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vooral nooit wat posts terug lezen.
Je zou maar ineens een conversatie houden zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |