het is hier ook matigjesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Denk kom toch maar even kijken...heel de avond al geen bal te beleven op fok!![]()
ik heb ook hongerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
geef me op dit moment een koe en ik vreet hem helemaal kaal
heeeej renzOr....de man van de brownie'squote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:02 schreef renz0r het volgende:
Ben weer terug van vakantie, dus de NB kan weer met mij
Een geile breezah posten?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
he verdomme ik wilde iets doen maar ik weet het niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truequote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heeeej renzOr....de man van de brownie's![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:03 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Een geile breezah posten?
[afbeelding]
En we fappen weer verder...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een rotgok
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
heeft er ondertussen nou helemaal niemand zijn of haar diensten aangeboden?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik ga even mijn plasser vasthouden. iemand helpen?
zij is wel geilquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:06 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jij hebt toen je jong was zeker nooit zo iets genaait![]()
zoals ik al zei: wat een rotgokquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:06 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
[afbeelding]
geef eens haar linkje. ben te lui om het op te zoekenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:06 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lalala
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
eenschquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:06 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik ben nog jong.. en ze blijft een lelijkerd.. met der pauperkop.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:07 schreef Acryl het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lalala
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.sugababes.nl/*mOdll^inSpe/picsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
geef eens haar linkje. ben te lui om het op te zoeken![]()
zoek eens op gokquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:07 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
rotgok? van dalen kent het niet![]()
nix gemist dusquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik wilde ook nog, maar ik kon niet meer. oogjes dichtklappen enzo
dankquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:08 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
http://www.sugababes.nl/*mOdll^inSpe/pics
Achter me proxy kan ik nog lekker op sugababes![]()
quote:
Oké met die neus kan ze geen lange halen maken.quote:gok (de ~ (m.), ~ken)
1 onderneming waarbij men veel risico neemt => een sprong in het duister, waagstuk
2 [scherts.] grote neus
wat een hoerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:08 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
http://www.sugababes.nl/*mOdll^inSpe/pics
Achter me proxy kan ik nog lekker op sugababes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |