demonseeker14 *proost*quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:50 schreef demonseeker14 het volgende:
Goedenacht!
Met bier uiteraard.![]()
Ga je mond spoelen!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:50 schreef PsyCha het volgende:
bier is vies
mjaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:55 schreef PsyCha het volgende:
hm vroeger was ik er niet
Q ben ik in dit topic neem ik aan?quote:
Ja, uiteraardquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
mja
[..]
Q ben ik in dit topic neem ik aan?
Mja * Bierbroeder is BBquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
mja
[..]
Q ben ik in dit topic neem ik aan?
Blauw.... Is Q blauwquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:00 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ja, uiteraard![]()
niet die blauwe Q.![]()
Ja he, beetje intergreren in de Superdudes cultuur.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:00 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Mja * Bierbroeder is BB
Klinkt best hip BB
Een sugababes acount aangemaakt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:03 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ja he, beetje intergreren in de Superdudes cultuur.
Wat hebben jullie vandaag uitgevoerd?![]()
so sadquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:06 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Een sugababes acount aangemaakt.
Om vervolgens een BEF topic te openen op het sugababes forum..
Om daarna een ban te krijgen zodat ik niet meer normaal op sugababes kan en het nu dus moet doen via een proxy![]()
Ex-blauwen met humorquote:Wij staken.
Ondergetekenden zijn het niet eens met de huidige gang van zaken, geleid door de FA's en A's.
FOK! draait op vrijwilligers en de manier waarop de twee F&F-mods als het ware zijn weggebonjourd zonder ook maar énige tijd te nemen voor een rustmoment of iets dergelijks, is duidelijk niet de manier waarop je omgaat met vrijwilligers die zich dag in dag uit uit hun naad werken om het voor de users zo aangenaam mogelijk proberen te maken.
Wij willen dan ook op deze manier duidelijk maken hóéveel FOK! afhankelijk is van de vrijwilligers.
Voor het o zo mooie kleurtje, de gratis auto of een vergoeding per maand hoeven wij het duidelijk niet te doen. Waarvoor we dan wél mod zijn? Simpel, voor jullie. De users.
En dat was ook het geval bij de F&F-modjes MrWes en Uhmmmie. Zij waren bezig met het voor de daar regelmatig postende users zo aangenaam mogelijk proberen te maken. Dat houdt dus in: geen grappig bedoelde topics waar de betreffende mods en de F&F-users duidelijk níét op zaten te wachten.
En dit gebeuren is niet de directe reden tot dit besluit. Maar wel één van de overbekende druppels in de emmer.
Als we op zwart gezet worden, het zij zo. Nogmaals, voor het kleurtje doen we het niet, wel voor de users. Wíj zetten ons vrijwillig in om de users het naar de zin te maken dus het zou ook fijn zijn als er achter en voor de schermen wat meer naar ons geluisterd wordt door de FA's en A's. Dat is (en was) nu niet het geval.
Met vriendelijke groeten en misschien tot nooit meer ziens (Whehe),
de modjes die er tot nu toe alles aan hebben gedaan om het zo aangenaam mogelijk te maken voor de users op dit forum.
Zoveel zaldie niet meer zien op fokquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, zelf ziet ie het zo:
[afbeelding]
Bupa was wel OKÉ.....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, zelf ziet ie het zo:
[afbeelding]
Sommige mods stappen op wanwege de sfeer die blijkbaar (langzaam) verpest is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:30 schreef demonseeker14 het volgende:
Even serieus, wat is er allemaal gaande? Yvonne loopt ook bans voor het leven uit de delen nu
Lees de FB.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:30 schreef demonseeker14 het volgende:
Even serieus, wat is er allemaal gaande? Yvonne loopt ook bans voor het leven uit de delen nu
Neequote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:43 schreef NanKing het volgende:
Oh gaat hier ook al over het gerel.
Ik heb 300.zip gelezen enzo dus ik wist het wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Sommige mods stappen op wanwege de sfeer die blijkbaar (langzaam) verpest is.
Toen gingen een aantal mods staken "en weer andere(?)" hebben gelekt van achter de schermen. Dat mag niet dus kregen ze een ban.
Sneeuwbal effect meer mods kappen.
Maar er werd/word ook gelekt van achter de schermen in de vorm van bestandjes, of zo. Dat mag niet en zo.
Aangezien het allemaal nogal gevoelig lijkt te liggen kun je dus beter de humor er van inzien.
Mensen nemen alles te serieus zeg maar.
Ik weet niet of alles wat ik hier schrijf allemaal klopt maar dat is wat ik zo'n beetje begrijp.
Hoe dan ook respect voor de modjes!![]()
registranten
Het trekt hier wat koud op *brrrrrr, even een vestje aantrekkenquote:
Oke geen idee, cencuur bestaat?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:45 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Maar waarom word er nu om de 5 minuten een user geband?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |