Wel foto's maken he .quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tussen die hordes gillende en flauwvallende bloedgeile meiden? Vast niet
De fans zijn vanaf 10:00 welkomquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:03 schreef Ynske het volgende:
fles... hoelaat verzamelenn jullie in t SWM?
ik ga eens eventjes kijken of ik hier wat uurtjes vrij geregeld kan krijgen, t ligt hier 2 keer stuiteren vanafquote:
denk dat ik zondag idd er naar toe ga en misschien vanaaf ff kijkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:40 schreef Vliegvrager het volgende:
@Ynske, ga je nog naar Summerdarkness dit weekend?
lolquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:46 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik wou dit weekend een middagje Gothjes schieten, maar het weer zit niet zo mee
Ik denk dat ik het Gothjes schieten maar laat schieten![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
Volgens mij wordt het morgen niet fijn in Emmen
Van die vrouwen , niet van stationsquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:52 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Van die vrouwen , niet van stationsDie heb je al genoeg
Ach van een beetje regen smelt je niet tochquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
Volgens mij wordt het morgen niet fijn in Emmen
loodgieter bellen en rekening droppen bij de huisbaasquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ach van een beetje regen smelt je niet toch![]()
Bij mij thuis regent het ook binnen...en ik kan de huisbaas niet bereiken![]()
Da's altijd beter dan dat-ie neerstortquote:
goed punt. Ik zit hier in de aanvliegroute, elke 2-3 minuten een vliegtuig langs. Als de 1 weg is, zie ik de lampen van de volgende al in de wolken. Ik hooer er niets van trouwens, zit er niet recht onder en gebouw is goed geīsoleerd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's altijd beter dan dat-ie neerstort
trein is wel een id, zoals HGT al zei, en je kan even checken of de maatregelen ook op andere luchthavens gelden. Anders vlieg je gewoon op Luton.quote:* PdeHoog begint een beetje te twijfelen over zijn vliegtuig-actie naar Londen begin septemberStelletje leipo's
Gewoon geen handbagage mee
En je leest gelijk allerlei verhalen over mensen die sleutels, iPods en weet ik wat allemaal kwijt zijn. Aan me nooit niet dat mijn fototas het vliegruim in gaat
Nou...die maatregelen zullen ongetwijfeld wel opgedoekt zijn dan, maar stel je voor dat je er zit en het gebeurt nog een keerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:50 schreef Vliegvrager het volgende:
trein is wel een id, zoals HGT al zei, en je kan even checken of de maatregelen ook op andere luchthavens gelden. Anders vlieg je gewoon op Luton.
Of je laat je camera th... ach lama
meissie toch...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:03 schreef fraubitch het volgende:
ok slecht nieuwes, ik kom wegens ziekte vervroegd terug uit polen, zaterdag komt mijn vriend om te praten..... en ik denk me suf wat het zou kunnen zijn, al heb ik een vermoeden, de relatie loopt niet echt soepel, dus heb ik zo mijn vermoedens, dus ben ik er nog es extra ziek van. zucht...
mag ik van deze aardbodem verdwijnen?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:03 schreef fraubitch het volgende:
ok slecht nieuwes, ik kom wegens ziekte vervroegd terug uit polen, zaterdag komt mijn vriend om te praten..... en ik denk me suf wat het zou kunnen zijn, al heb ik een vermoeden, de relatie loopt niet echt soepel, dus heb ik zo mijn vermoedens, dus ben ik er nog es extra ziek van. zucht...
ik weet niet wat het is, maar ik heb er al last van vanaf zondag, en het is niet overgegaan, en nu met me kopzorgen word het alleen maar erger..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
meissie toch...
wat voor ziekte is t? als ik vragen mag
balen dat t met je relatie neit echt goed loopt, hoop voor je dat t allemaal goedkomt
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:03 schreef fraubitch het volgende:
waar heb je dan last van?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:10 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik weet niet wat het is, maar ik heb er al last van vanaf zondag, en het is niet overgegaan, en nu met me kopzorgen word het alleen maar erger..
WZZ, en trouwens, alle mannen zijn toch eikelsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:12 schreef Ynske het volgende:
overigens haat ik t als iemand tegen je zegt dat ie met je wilt praten, over een paar dagen, en niet aangeeft waarover, dan ga je je alleen maar druk lopen maken
* Ynske geeft FB een dikke knuffelquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:37 schreef fraubitch het volgende:
ik, heb hem aan de telefoon...
het is uit.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:37 schreef fraubitch het volgende:
het is uit.
ach germ , wat is gebeurd???quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:37 schreef fraubitch het volgende:
het is uit.
het is uit.
Wat hij zegt dusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[afbeelding] sterkte meissie. Hij is je gewoon niet waard.![]()
Ikke welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:52 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
... mannen ....
Ik hou er ook niet van.
Een Dubbelle WHZ-tje...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
Via de telefoon uitmaken .dat is not done.
sterkte FB
en op de reactie van een model dat ze niet naakt wil poseren:quote:Hallo!
Voor volgende fotowerk ik zoek vrauw di lieke betjie op Venus(van achter), di op shilderije van oude master Velazquez
...
Heb u interese of will meer wat weten,graag ik dat horen!
<
p.s mijn exguis voor fouten in taal
quote:Helaz Venus niet met lingerie toen poseert
Afrikaan ofzo?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:04 schreef Vliegvrager het volgende:
Even iets anders. Dit is een serieuze oproep op een modellenforum:
[..]
en op de reactie van een model dat ze niet naakt wil poseren:
[..]
Overigens kan de fotograaf in kwestie dr behoorlijk wat van: erg mooie portfolio
Dan doet ie het helemaal niet slecht!quote:
Daar zijn checklists voor:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:13 schreef freud het volgende:
Onweer is hier volgens mij ingeslagen,
quote:-ruikt u een brandlucht?
-ziet u rook?
-ziet u vlammen?
-staan uw haren recht overeind?
-ligt uw stoppenkast bij de overburen?
-ziet u veel rode auto's met blauwe ronddraaiende lampen buiten?
Indien u vijf maal of meer 'ja' ingevuld hebt, is de kans groot dat de bliksem bij u is ingeslagen.
Dat wil ik nog altijd eens proberen... M'n haren recht overeind krijgenquote:-staan uw haren recht overeind?
Haarlak extra strongquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:25 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat wil ik nog altijd eens proberen... M'n haren recht overeind krijgen
HOOFDhaar gaat het om hequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Haarlak extra strongmoet ik het voor je doen?
quote:
Ik vind het mooi, de manier waarop er met licht wordt gespeeld is super....quote:
Ik kruip vast in een lifeboatquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:37 schreef eL. het volgende:
[..]
Pas maar op, Pea heeft het mij ook ooit aangeboden.
het is uit.
Wijze les....niet stadten in de regenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:04 schreef An24 het volgende:
Erg fijn trouwens, stadten in de regen.....kwam als verzopen katje thuis![]()
*knuffel* Sterkte. Been there, done that fraubitch. Join the club zou ik zeggen. We hebben hier bijna genoeg mensen voor een FOT dump meetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:37 schreef fraubitch het volgende:
het is uit.
Daarom hebben ze paraplu's uitgevonden he? Blont zekerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:04 schreef An24 het volgende:
FBSterkte en beterschap meid.
Is er soms een "laten we het uitmaken virus" aan de gang?
![]()
Erg fijn trouwens, stadten in de regen.....kwam als verzopen katje thuis![]()
O mijn god.....nog meer Chocolate Therapyquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:32 schreef freud het volgende:
*knuffel* Sterkte. Been there, done that fraubitch. Join the club zou ik zeggen. We hebben hier bijna genoeg mensen voor een FOT dump meet
*foto's te voorschijnt tovert*quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
O mijn god.....nog meer Chocolate Therapy
* PdeHoog vlucht
Whehehehe....niet van mij gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:37 schreef eL. het volgende:
[..]
Pas maar op, Pea heeft het mij ook ooit aangeboden.
FOT dump meet:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:47 schreef Xilantof het volgende:
*foto's te voorschijnt tovert*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |