Daar zijn checklists voor:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:13 schreef freud het volgende:
Onweer is hier volgens mij ingeslagen,
quote:-ruikt u een brandlucht?
-ziet u rook?
-ziet u vlammen?
-staan uw haren recht overeind?
-ligt uw stoppenkast bij de overburen?
-ziet u veel rode auto's met blauwe ronddraaiende lampen buiten?
Indien u vijf maal of meer 'ja' ingevuld hebt, is de kans groot dat de bliksem bij u is ingeslagen.
Dat wil ik nog altijd eens proberen... M'n haren recht overeind krijgenquote:-staan uw haren recht overeind?
Haarlak extra strongquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:25 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat wil ik nog altijd eens proberen... M'n haren recht overeind krijgen
HOOFDhaar gaat het om hequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Haarlak extra strongmoet ik het voor je doen?
quote:
Ik vind het mooi, de manier waarop er met licht wordt gespeeld is super....quote:
Ik kruip vast in een lifeboatquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:37 schreef eL. het volgende:
[..]
Pas maar op, Pea heeft het mij ook ooit aangeboden.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:37 schreef fraubitch het volgende:
ik, heb hem aan de telefoon...
het is uit.
Wijze les....niet stadten in de regenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:04 schreef An24 het volgende:
Erg fijn trouwens, stadten in de regen.....kwam als verzopen katje thuis![]()
*knuffel* Sterkte. Been there, done that fraubitch. Join the club zou ik zeggen. We hebben hier bijna genoeg mensen voor een FOT dump meetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:37 schreef fraubitch het volgende:
ik, heb hem aan de telefoon...
het is uit.
Daarom hebben ze paraplu's uitgevonden he? Blont zekerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:04 schreef An24 het volgende:
FBSterkte en beterschap meid.
Is er soms een "laten we het uitmaken virus" aan de gang?
![]()
Erg fijn trouwens, stadten in de regen.....kwam als verzopen katje thuis![]()
O mijn god.....nog meer Chocolate Therapyquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:32 schreef freud het volgende:
*knuffel* Sterkte. Been there, done that fraubitch. Join the club zou ik zeggen. We hebben hier bijna genoeg mensen voor een FOT dump meet
*foto's te voorschijnt tovert*quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
O mijn god.....nog meer Chocolate Therapy
* PdeHoog vlucht
Whehehehe....niet van mij gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:37 schreef eL. het volgende:
[..]
Pas maar op, Pea heeft het mij ook ooit aangeboden.
FOT dump meet:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:47 schreef Xilantof het volgende:
*foto's te voorschijnt tovert*
Ik mis de datumquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:24 schreef freud het volgende:
[..]
FOT dump meet:
17:00 - 18:00 --> chocolate therapie groepssessie
18:00 - 19:00 --> bijkomen van de choc sessie met rustgevende muziek
19:00 - ?0:00 --> groepsknuffelsessie olv Ben en Jerry
Voor of na mijn vakantiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:24 schreef freud het volgende:
[..]
FOT dump meet:
17:00 - 18:00 --> chocolate therapie groepssessie
18:00 - 19:00 --> bijkomen van de choc sessie met rustgevende muziek
19:00 - ?0:00 --> groepsknuffelsessie olv Ben en Jerry
Bijna 4 maandenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik mis de datum
En bij mij is het al weer bijna 4 maanden terug, maar ik ben toch ook wel welkom ?
Hoe was het?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil ff zeggen dat ik heel erg veel respect voor mijn betovergrootvader heb. Dank u wel
Je grijpt wel álles aan voor een meet he?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:55 schreef freud het volgende:
OK, dumpmeet:
Hmaster-II
Xilantof
An24
fraubitch
FreuD
Nee, niet geschoten is mis.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
als je nou recentelijk niet gedumpt bent OMDAT je uit zelfbehoud maar gewoon niks probeert, mag je dan ook meedoen?
Nee zeker?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je grijpt wel álles aan voor een meet he?
Als je maar lol hebtquote:
Haha, allemaal huilende FOTters. En tja, mijn foto met B&J is al genomenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:10 schreef pea4fun het volgende:
Als je maar lol hebtEn de foto's laat zien
![]()
Die heb ik gezien jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:16 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, allemaal huilende FOTters. En tja, mijn foto met B&J is al genomen
godverquote:
Wat nou als ze opeens denk...ha lekkerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
godver
wacht
An24? Nuecken?
nee?Dan mag ik wel mee naar de afgewezen meet
dat lijkt me uitermate onwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat nou als ze opeens denk...ha lekker
Poging tot aanranden is geen geldige redenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
godver
wacht
An24? Nuecken?
nee?Dan mag ik wel mee naar de afgewezen meet
Aanrandenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:30 schreef freud het volgende:
[..]
Poging tot aanranden is geen geldige reden.
tsss...ik kan wel zien dat je niet sluw genoeg bent.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat lijkt me uitermate onwaarschijnlijk
en anders ga ik lekker
dan maar niet naar een meett van kansloze uitgeprocedeerde asielzoekers
Maar dikke kans van wel dus
Alles puur hypothetisch natuurlijkquote:
nou ja en dan kom je dus bij dat klupje uitschot terechtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Alles puur hypothetisch natuurlijk
Krijg je het er warm van?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:38 schreef An24 het volgende:
zullen we nu maar een ander als onderwerp van gesprek...euhhhhh....nemen?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |