Nergens voor nodig hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:45 schreef prupke het volgende:
Met zijn allen naar FEEDBACK?
en hier over foto's?
Kan ik niet helpenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:56 schreef prupke het volgende:
@pdehoog...nou heb ik gvd een keer een ding om ontopic over te lullen...
Ronald meldt dat ze nog niet dood zijnquote:
Geopend door niemand minder dan mijquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan ik niet helpenDaar heb je specifieke foto-vogel-topics voor
Ik bedoel het ook als het overlijden van de Mod-functie en niet als User zelf...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ronald meldt dat ze nog niet dood zijn
FOTO slooowwwchatquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan ik niet helpenDaar heb je specifieke foto-vogel-topics voor
Weet je wat? ga solliciterenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:02 schreef prupke het volgende:
[..]
FOTO slooowwwchat
ik wil het gewoon graag langzaam over een foto die ik gemaakt heb hebben
Maar ff
de rest kan toch wel in FB?
Dit is een SC. Als je specifiek een foto wil laten beoordelen kun je beter in het vogeltopic zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:02 schreef prupke het volgende:
[..]
FOTO slooowwwchat
ik wil het gewoon graag langzaam over een foto die ik gemaakt heb hebben
Maar ff
de rest kan toch wel in FB?
bans worden niet op het forum besproken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit is een SC. Als je specifiek een foto wil laten beoordelen kun je beter in het vogeltopic zijnOf in het topic waar je je foto kan verbeteren
![]()
Het feit dat dit een FOTO slooooooooooowchat is wil niet zeggen dat we hier over foto's moeten pratenEn blijkbaar vind iedereen het interessant om het te hebben over die achterlijke bans die RonaldV en Shark hebben opgelopen door een actie waar ik volledig achter sta.
wel, dat zie je toch?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:14 schreef FA_cloon het volgende:
[..]
bans worden niet op het forum besproken.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:14 schreef FA_cloon het volgende:
[..]
In de emotie wordt het wellicht ietwat ongelukkig verwoord.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:14 schreef FA_cloon het volgende:
[..]
Hmm, nou opzich heb jij hier best wat credit opgebouwd hoor, denk ik zo.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:20 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
In de emotie wordt het wellicht ietwat ongelukkig verwoord.
De toekomst van het FOT-subforum wordt besproken, da's toch anders
En ja - binnenkort gaan we weer slowchatten over foto's, maar LD en ik zijn nog maar net Mod hier hè... we moeten er nog even inkomen
slowchatten over foto's hebben we nooit gedaanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:20 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
En ja - binnenkort gaan we weer slowchatten over foto's, maar LD en ik zijn nog maar net Mod hier hè... we moeten er nog even inkomen
Gaan jullie dat echt invoeren?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:20 schreef Phoenixx het volgende:
hoezo de toekomst?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:20 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
@pea sorryquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:22 schreef pea4fun het volgende:
Ik lees net die hele discussie van achter de schermen, nou ja, delen daaruit iemand postte een zipje Het is een beetje uit de hand gelopen allemaal na het topic van boebidoe. Gewoon jammer dat het zo gelopen is. Nu ik het teruglees kan ik het van beide kanten begrijpen. Wat ik dan niet zo snap is toch die bans. Wel snap ik het idee, "als je het niet eens bent met de aanpak kan je geen mod zijn" maar de manier waarop is alles behalve netjes.
Uiteraard mag een vraag over een foto best beantwoord worden hier, maar het gaat atm toch duidelijk over een onderwerp wat wij FOT-ters ook interessant vinden. Ik heb er ook totaal geen problemen mee dat prupke (of een willekeurige andere user) iets vraagt over een foto of er commentaar op wil (geven). Maar gezien het onderwerp, heeft ze meer kans dat ze nuttige feedback krijgt in het vogeltopic. Ik denk dat dat de voornaamste reden is waarom dat werd genoemd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:24 schreef FA_cloon het volgende:
[..]
een vraag over een foto mag best beantwoord worden.
zo niet dan staat deze sc in het verkeerde sub-forum
dat begrijp ik wel,quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Uiteraard mag een vraag over een foto best beantwoord worden hier, maar het gaat atm toch duidelijk over een onderwerp wat wij FOT-ters ook interessant vinden. Ik heb er ook totaal geen problemen mee dat prupke (of een willekeurige andere user) iets vraagt over een foto of er commentaar op wil (geven). Maar gezien het onderwerp, heeft ze meer kans dat ze nuttige feedback krijgt in het vogeltopic. Ik denk dat dat de voornaamste reden is waarom dat werd genoemd.
De gemoederen lopen al flink op en als hier ook nog n rel over komt, lijkt me dat niet te best, dus neem alles niet te serieus op wat wordt gezegd...
niet echt gewenst.quote:
Dat is idd een opmerking die snel in t verkeerde keelgat schiet (en mss ook wel zo is bedoeld), maar laten we daar dan niet te veel over door zeuren. Relletjes genoegquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:33 schreef FA_cloon het volgende:
[..]
dat begrijp ik wel,
maar dan is een reactie als dit:
[..]
niet echt gewenst.
dat snap jij ook wel.
Vervelend als je je daaraan stoort natuurlijk. Maar joh - het is een indirecte aanval op míjn baantje en ik zie er geen probleem in. Dus doe jezelf een lol en maak je er niet druk om.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:33 schreef FA_cloon het volgende:
[..]
dat begrijp ik wel,
maar dan is een reactie als dit:
[..]
niet echt gewenst.
dat snap jij ook wel.
Ow je wilt van t balkon af?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:40 schreef pea4fun het volgende:
Ik ga mijn naam veranderen in ghostbuster of spook ofzo
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:40 schreef pea4fun het volgende:
Ik ga mijn naam veranderen in ghostbuster of spook ofzo
Lekker warm binnenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Ow je wilt van t balkon af?
* WurM haalt pea weer naar binnen
Ik bied godverdomme mijn excuus aan aan pea en dat word weer niet gezien!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
Joh...BB...kap nou eens met die klotekloons van jeEn die reacties van jou en prupke zijn ook niet nodig. Dus ik snap die reactie van pea wel. SC is er altijd voor dit soort dingen geweest en de diverse foto-topics voor beoordelingen etc. Ga dus niet opeens de schijnheil uithangen
Ik leef nog steeds dus ik adem.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:46 schreef Phoenixx het volgende:
Adem in - adem uit, prupke.
We zijn allemaal een beetje uit ons doen, iedereen reageert anders op dit soort situaties.
Als je dat dan niet precies weet mag kan je het ook gewoon vragen!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:50 schreef WurM het volgende:
ben dr ff flauw vank lees straks wel verder...
@ prupke: ik had t wel gezien, maar ik kreeg een beetje het idee dat het cynisch was bedoeld ("dat dit besproken moet worden").
ok, zal ik doen de volgende keer...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:51 schreef prupke het volgende:
[..]
Als je dat dan niet precies weet mag kan je het ook gewoon vragen!
Ik vraag ook iets als ik het niet weet.
Mijn reactie ging dan ook niet over jouw excuus en zoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:44 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik bied godverdomme mijn excuus aan aan pea en dat word weer niet gezien!!
Zoek het uit en bekijk het ff
Ok laat ik dan de verstandige zijn en mezelf ff lekker rustig houden!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:57 schreef Phoenixx het volgende:
prupke: dat had gekund, ja. maar hier in SC werden de geruchten en speculaties toch al besproken, dus waarom dan niet hier blijven? Sterker nog: op deze manier kunnen we FB even gereserveerd houden voor [FOT]-forum-technische feedback en kan hier het hart gelucht worden over de toestanden van vandaag. Lopen we ook niet het risico dat er een belangrijke vraag/opmerking wordt ondergesneeuwd door alle vragen waarop toch (nog) geen antwoord te geven is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |