irritante achtergrondquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:44 schreef pea4fun het volgende:
http://www.uitgeverij-stofje.nl/templates/fokstaking.html
Als ik, door jou post te quoten, ook een note zou krijgen, is dat het me waard.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:44 schreef pea4fun het volgende:
bedanktquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:44 schreef pea4fun het volgende:
Ik luister nooit naar fokradio...ik ben ramptoerist nuquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als ik, door jou post te quoten, ook een note zou krijgen, is dat het me waard.
Fuck die notesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als ik, door jou post te quoten, ook een note zou krijgen, is dat het me waard.
Goed punt!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fuck die notesAls die achterlijke bart z'n mods kan bannen, kan-ie dat ook bij ons doen zonder dat-ie naar de notes kijkt hoor
Ach, ik heb de link ook, worden we samen gebandquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:46 schreef pea4fun het volgende:
Dit levert me vast een note op op zijn minstdus als ik binnenkort niet meer post dan heb ik een ban
Wie zou je een note moeten zetten dan??? Er is geen mod die je dat gaat aan smeren..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:46 schreef pea4fun het volgende:
Dit levert me vast een note op op zijn minstdus als ik binnenkort niet meer post dan heb ik een ban
Hier nog een!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar fokradio...ik ben ramptoerist nu
WHZquote:
Dan mogen ze mij ook bannenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:46 schreef pea4fun het volgende:
Doen we niet meer hoor.. zo'n sociaal leven...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
What the fuck....doe ik een avond eens aan een sociaal leven opbouwen en dan gebeurt er dit![]()
Ik begin er nu ook over te twijfelen jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:02 schreef Yoni het volgende:
[..]
Doen we niet meer hoor.. zo'n sociaal leven...
dit is beterquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:56 schreef WurM het volgende:
lastig om mn posts terug te vinden met deze usericon
<------ ik ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:10 schreef MarBu het volgende:
Operatie "Frisse wind"Yeah right.
<-- usericon aangepast heeft.
Af en toe ben je best een lul hequote:
quote:
Dit is niet meer rellen, dit is wannabe-niet-meelopenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:12 schreef blackbully het volgende:
[..]
![]()
zijn zoveel mensen voor de modjes, dit is makkelijker rellen![]()
*scheet laatquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:10 schreef MarBu het volgende:
Operatie "Frisse wind"Yeah right.
<-- usericon aangepast heeft.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:13 schreef WurM het volgende:
[..]
Dit is niet meer rellen, dit is wannabe-niet-meelopen
Alleen je ondertitel doet ook al wonderen hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:12 schreef blackbully het volgende:
[..]
![]()
zijn zoveel mensen voor de modjes, dit is makkelijker rellen![]()
* Pea op het balkon zet *quote:
Laat me dan eerst mijn jas ff aantrekken ja, morgen lig ik ziek op bedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:16 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
* Pea op het balkon zet *
Héél fris!
* WurM rent naar het balkon en legt een deken om pea's schoudersquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Laat me dan eerst mijn jas ff aantrekken ja, morgen lig ik ziek op bed
bind haar ook even vast, straks waait ze weg.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:22 schreef WurM het volgende:
[..]
* WurM rent naar het balkon en legt een deken om pea's schouders
![]()
Dank jequote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:22 schreef WurM het volgende:
[..]
* WurM rent naar het balkon en legt een deken om pea's schouders
![]()
offtopicquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:32 schreef prupke het volgende:
wat vinden jullie van deze foto?
[afbeelding]
ik heb hem alleen verkleind en een randje eromhenen.
Dat is offtopicquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:32 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
vroegen wij ons ook af. Is (voor users) onbekendquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:35 schreef Ymke het volgende:
Re voor 3 maanden gebanned?Wat heeft die nou weer uitgevroten?
Ik was al blij dat ik hem zo kon schietenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:37 schreef PoseidonVS het volgende:
Mooi, Lekkere kleuren leuke pose.
inpuntjes zijn de iets te kleine scherptediepte en de schaduw over zijn snavel maar aan die tweede doe je weinig
En nogmaals: ze zijn zelf niet opgestapt toch? Volgens het verhaaltje van Inso niet iigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:37 schreef MarBu het volgende:
"De mensen die nu opgestapt zijn hebben geen hart voor Fok!"
Hoe kan het dat ik het daar niet helemaal helemaal niet mee eens ben?![]()
Wat is je diafragma geweest? misschien had je die iets hoger (kleiner gaatje dus) kunnen zetten?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:39 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik was al blij dat ik hem zo kon schieten
het is in de bush van burgers zoo. Veel groen en veel beschutting voor die vogels daar
Oja tis FOT hier.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:32 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
Als je met een MOD structuur werkt, dan delegeer je verantwoordelijkheid naar mensen die je vertrouwt met die verantwoordelijkheid. Als je het er niet mee eens bent als FA, dan is dat jammer. Als je niet wil delegeren (en dus alles zelf wil doen), dan kan je lekker zelf modden. Als je delegeert, dan moet je het ook accepteren dat niet alles en iedereen werkt volgens jouw wenen en regels.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:37 schreef MarBu het volgende:
"De mensen die nu opgestapt zijn hebben geen hart voor Fok!"
Hoe kan het dat ik het daar niet helemaal mee eens ben?![]()
diafragma is 5.3 (kon niet lager)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:40 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Wat is je diafragma geweest? misschien had je die iets hoger (kleiner gaatje dus) kunnen zetten?
Dit schijnt geen normale organisatie te zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:42 schreef freud het volgende:
[..]
Als je met een MOD structuur werkt, dan delegeer je verantwoordelijkheid naar mensen die je vertrouwt met die verantwoordelijkheid. Als je het er niet mee eens bent als FA, dan is dat jammer. Als je niet wil delegeren (en dus alles zelf wil doen), dan kan je lekker zelf modden. Als je delegeert, dan moet je het ook accepteren dat niet alles en iedereen werkt volgens jouw wenen en regels.
Oftewel: management les 1... Beoordeel, delegeer, evalueer en ACCEPTEER!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |