Nergens voor nodig hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:45 schreef prupke het volgende:
Met zijn allen naar FEEDBACK?
en hier over foto's?
Kan ik niet helpenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:56 schreef prupke het volgende:
@pdehoog...nou heb ik gvd een keer een ding om ontopic over te lullen...
Ronald meldt dat ze nog niet dood zijnquote:
Geopend door niemand minder dan mijquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan ik niet helpenDaar heb je specifieke foto-vogel-topics voor
Ik bedoel het ook als het overlijden van de Mod-functie en niet als User zelf...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ronald meldt dat ze nog niet dood zijn
FOTO slooowwwchatquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan ik niet helpenDaar heb je specifieke foto-vogel-topics voor
Weet je wat? ga solliciterenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:02 schreef prupke het volgende:
[..]
FOTO slooowwwchat
ik wil het gewoon graag langzaam over een foto die ik gemaakt heb hebben
Maar ff
de rest kan toch wel in FB?
Dit is een SC. Als je specifiek een foto wil laten beoordelen kun je beter in het vogeltopic zijnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:02 schreef prupke het volgende:
[..]
FOTO slooowwwchat
ik wil het gewoon graag langzaam over een foto die ik gemaakt heb hebben
Maar ff
de rest kan toch wel in FB?
bans worden niet op het forum besproken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit is een SC. Als je specifiek een foto wil laten beoordelen kun je beter in het vogeltopic zijnOf in het topic waar je je foto kan verbeteren
![]()
Het feit dat dit een FOTO slooooooooooowchat is wil niet zeggen dat we hier over foto's moeten pratenEn blijkbaar vind iedereen het interessant om het te hebben over die achterlijke bans die RonaldV en Shark hebben opgelopen door een actie waar ik volledig achter sta.
wel, dat zie je toch?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:14 schreef FA_cloon het volgende:
[..]
bans worden niet op het forum besproken.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:14 schreef FA_cloon het volgende:
[..]
In de emotie wordt het wellicht ietwat ongelukkig verwoord.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:14 schreef FA_cloon het volgende:
[..]
Hmm, nou opzich heb jij hier best wat credit opgebouwd hoor, denk ik zo.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:20 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
In de emotie wordt het wellicht ietwat ongelukkig verwoord.
De toekomst van het FOT-subforum wordt besproken, da's toch anders
En ja - binnenkort gaan we weer slowchatten over foto's, maar LD en ik zijn nog maar net Mod hier hè... we moeten er nog even inkomen
slowchatten over foto's hebben we nooit gedaanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:20 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
In de emotie wordt het wellicht ietwat ongelukkig verwoord.
De toekomst van het FOT-subforum wordt besproken, da's toch anders
En ja - binnenkort gaan we weer slowchatten over foto's, maar LD en ik zijn nog maar net Mod hier hè... we moeten er nog even inkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |