jij heb buppies plekquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:01 schreef Chowi het volgende:
Zonde dat het nou per se zíjn plek is die ik in moest nemen.
Is het niet Bupatih's plek?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:01 schreef Chowi het volgende:
Zonde dat het nou per se zíjn plek is die ik in moest nemen.
Allebei een helft.quote:
Ze is nogal 'stevig', beide plekken dus.quote:
neuke?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:05 schreef Kindervriend het volgende:
Chowi mod. Ik dacht dat het een grapje was toen ik het ergens las.
STOFJE!
Laat me nuuuu toch niet alleeeeen! Radeloos, en verloooooren!
damnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1993-05-05
Oh ja, jij weer, kom maar hier!
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1993-05-05
Oh ja, jij weer, kom maar hier!
open effe subforum feedback en lees..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:40 schreef boem-dikkie het volgende:
ik heb iets niet mee gekregen waarom zijn die mensen gebanned?
Kom maar even op MSN, dan praat ik je bijquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:40 schreef boem-dikkie het volgende:
ik heb iets niet mee gekregen waarom zijn die mensen gebanned?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:11 schreef JohnKarelse het volgende:
Dank voor de steunbetuigingen.Een IPban. Het is toch godsgeklaagd. Nu kan ik hier nooit meer posten.
.
'quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:11 schreef JohnKarelse het volgende:
Dank voor de steunbetuigingen.Een IPban. Het is toch godsgeklaagd. Nu kan ik hier nooit meer posten.
.
Stofje.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:17 schreef butt_plug het volgende:
is JohnKarelse stofje of bupatih????
kom op zegquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
Ik begin een megatopic over dat je "fipo" maar 1 keer kan zeggen...dat wordt gesloten omdat het "bagger" is.
WTF is dit voor een baggertopic dan! Deze is nog kanslozer!
Ik vind de mods maar baggerquote:
Ik ken een man die Stoffel hetquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:30 schreef AntonDingeman het volgende:
Stoffer Martijn (Stofje) Frank (Frankfurt am Main, 12 juni 1929 – Bergen-Belsen, maart 1945) was een oorspronkelijk uit Duitsland afkomstig Joods jongetje dat een dagboek bijhield in de periode dat hij tijdens de Tweede Wereldoorlog zat ondergedoken buiten het Fok!-forum. Hij overleed in een nazi-concentratiekamp.
Ik ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ken een man die Stoffel het
Zou't dezelfde zijnquote:
Ah je hebt in ieder geval wat leesvoer voor vandaagquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:04 schreef SiemeN het volgende:
Ik zou het waarderen als het volgende relletje plaatsvind wanneer ik wél aanwezig ben. Bedankt.
je mot je bek houden, braadnaapquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:16 schreef MoChe het volgende:
heeft die loser nou eindelijk een ban?
Meau!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:16 schreef MoChe het volgende:
heeft die loser nou eindelijk een ban?
sorryquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Meau!Doe eens ff normaal ofzeau.
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:29 schreef MoChe het volgende:
[..]
sorry
ik bedoelde natuurlijk of ie nu eindelijk is opgestapt
wel jammer van de andere modjes als skaai en bupatih![]()
Dat krijg je ervan als je een recalcitrant bent hequote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:42 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]![]()
Ik durf mn mening niet te uiten hoor, straks word ik ook gebanned!
Dacht ik een kans te maken, is Chriz me voor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:57 schreef pussydeluxe het volgende:
Hey wat leuk! Babs en Meau die samen overleggen op MSN wat ze in een topic posten!
Nee sorry, ik bespreek fok niet op msn hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:57 schreef pussydeluxe het volgende:
Hey wat leuk! Babs en Meau die samen overleggen op MSN wat ze in een topic posten!
Hoe diep kun je zinken?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:57 schreef pussydeluxe het volgende:
Oh, dat is anders HEEL erg in these days.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee sorry, ik bespreek fok niet op msn hoor
Heb wčl wat beters te doen![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, dat is anders HEEL erg in these days.
Over Stofjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:26 schreef yvonne het volgende:
Maar goed, over WIE hebben we het hier
haar stofjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:26 schreef yvonne het volgende:
Maar goed, over WIE hebben we het hier
Wat is daar "quote:
WIE?!?!quote:
Je mocht hem best wel Yvonnequote:
En jij bent een kutuser. En enorm verbitterd dat je nog steeds geen mod bent. Hč?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:37 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Weetje dat je best wel lullig bent.
Ben je nu opgelucht?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:40 schreef Aurelianus het volgende:
Nu hij zwart is hoef ik niet meer aardig tegen hem te doen.
Want zo gedraag ik me nou eenmaal tegenover zwarten. Onaardig.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:40 schreef Aurelianus het volgende:
Nelson Mandela is ook zwart. Hoor je ook aardig tegen te doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:40 schreef Aurelianus het volgende:
Alsof Danny me uit de ketens heeft bevrijd.quote:
Daar ben je consequent in jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:40 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Want zo gedraag ik me nou eenmaal tegenover zwarten. Onaardig.
Provoceer hem niet! Anders krijg je dadelijk een reactie als "wat je zegt ben je zelluf!"quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:40 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
En jij bent een kutuser. En enorm verbitterd dat je nog steeds geen mod bent. Hč?
Hij heeft macht. Natuurlijk ben ik aardig tegen hem.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nelson Mandela is ook zwart. Hoor je ook aardig tegen te doen.
ehm?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:42 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Provoceer hem niet! Anders krijg je dadelijk een reactie als "wat je zegt ben je zelluf!"
Dat snap je niet?quote:
ok, mits niet al te vroeg!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zeker weten.
Zullen we ergens gaan eten?
jewel..quote:
Neehoor, en jij bent een kankernewbie. Die het nog steeds niet kan hebben dat mensen hem een randebiel vinden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:40 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
En jij bent een kutuser. En enorm verbitterd dat je nog steeds geen mod bent. Hč?
Het gaat niet over Ratelquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:50 schreef MoChe het volgende:
[..]
jewel..
1. hij probeert ratel te beledigen door haar 'hij' te noemen...
2. hij weet niet dat ratel een vrouw is...
Ik moet dan nog wel veel leren. Maar dat wist ik al!11!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee, hij is van dezelfde generatie als Most_Wanted. Moet nog veel leren.
Jij bent op de goede weg.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:52 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik moet dan nog wel veel leren. Maar dat wist ik al!11!
plus eins: zelfkennisquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:52 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik moet dan nog wel veel leren. Maar dat wist ik al!11!
Kan, ben alleen niet zo enorm dol op dit soort acties, sue me.quote:
En jij een meeloper zonder ruggengraat?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:37 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Weetje dat je best wel lullig bent.
Bagger erover.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan, ben alleen niet zo enorm dol op dit soort acties, sue me.
En al helemaal niet van iemand die zn kop niet opentrok in de discussie en die nu nog de 14 namen onder de pagina heeft staan, 14, waarvan de helft zijn/haar naam er niet aan verbonden wilde hebben...
Maar goed, Stofje dus.
Hij is goddomme niet doodquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:56 schreef Litso het volgende:
Stofje was mijn favo ONZ-mod en dat weet hij. Ik zal je missen Stofje!
Nu neem je een loopje met me.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij een meeloper zonder ruggengraat?
Jep, wisten we toch?
Zonder ruggengraat?! Gaat lastigquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:57 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Nu neem je een loopje met me.![]()
Ik heb wel een ruggengraat. Een hele mooie zelfs.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zonder ruggengraat?! Gaat lastig
Gastquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:50 schreef MoChe het volgende:
[..]
jewel..
1. hij probeert ratel te beledigen door haar 'hij' te noemen...
2. hij weet niet dat ratel een vrouw is...
nu het regent?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gast!!!!!
Je hebt echt geen idee. Echt niet. Geloof me. En nu weet terug naar de zandbak![]()
Alle mannen met sikjes zijn echte mannen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En een "vent' zijn, is iets wat jij hoopt te bereiken, later als je groot bent.
Die heb ik ook. Bedanktquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:20 schreef Lyr het volgende:
[..]
Alle mannen met sikjes zijn echte mannen.
Of heeft 'ie 'm afgeschoren?
Verander je MSN nam dan.quote:
Dudequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:00 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik heb wel een ruggengraat. Een hele mooie zelfs.
Issie te jong?quote:
Bedankt he?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:27 schreef XiChico het volgende:
ain't got no mutha fuckin friends
Thats why I fucked your bitch
You fat mutha-fucka {Take Money}
West Side
Bad Boy Killers {Take Money}
You know who the realist is
niggas we bring it to {Take Money}
(ha ha, that's alright)
Jeje, fittie op fok!
2Pacquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:27 schreef XiChico het volgende:
ain't got no mutha fuckin friends
Thats why I fucked your bitch
You fat mutha-fucka {Take Money}
West Side
Bad Boy Killers {Take Money}
You know who the realist is
niggas we bring it to {Take Money}
(ha ha, that's alright)
Jeje, fittie op fok!
Even iets rechtzetten:quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan, ben alleen niet zo enorm dol op dit soort acties, sue me.
En al helemaal niet van iemand die zn kop niet opentrok in de discussie en die nu nog de 14 namen onder de pagina heeft staan, 14, waarvan de helft zijn/haar naam er niet aan verbonden wilde hebben...
Maar goed, Stofje dus.
M_W.quote:
Stom ingelik.quote:
Niet?quote:
quote:
Ik sluit me bijquote:
1. Ik heb geen zusje.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:14 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Zeg, moest jij niet toevallig je zusje ontmaagden?
Ahja, we weten wie het zegt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Voornamelijk dat je een kansloos mannetje bent.
Klopt, in ieder geval niet iemand die krampachtig stoer probeert te doen omdat hij IRL iets tekort komtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:19 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ahja, we weten wie het zegt.![]()
Ik kom niets te kort. Jij blijkbaar wel, anders zou je niet posten alsof je een tram in je reet geschoven hebt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Klopt, in ieder geval niet iemand die krampachtig stoer probeert te doen omdat hij IRL iets tekort komt.
Ah, toch iemand die er plezier aan kan belevenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:25 schreef Kindervriend het volgende:
Puberfight!
* Kindervriend popcorn en appelsap pakt.
We moeten nog even wachten op de geweldige reply die Chris zo gaat posten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ah, toch iemand die er plezier aan kan beleven.
Laat maar open dan.
Ik doe het wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:25 schreef pussydeluxe het volgende:
Chowi? Flikker hier maar een slot op, dit gaat nergens meer over. Dank.
Oh, okquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ah, toch iemand die er plezier aan kan beleven.
Laat maar open dan.
Eerst was ik een nerd.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:42 schreef Chriz2k het volgende:
Gooi maar dicht, ik ga geen woorden vuilmaken aan deze clown.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:42 schreef Chriz2k het volgende:
Gooi maar dicht, ik ga geen woorden vuilmaken aan deze clown.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |