jij heb buppies plekquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:01 schreef Chowi het volgende:
Zonde dat het nou per se zíjn plek is die ik in moest nemen.
Is het niet Bupatih's plek?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:01 schreef Chowi het volgende:
Zonde dat het nou per se zíjn plek is die ik in moest nemen.
Allebei een helft.quote:
Ze is nogal 'stevig', beide plekken dus.quote:
neuke?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:05 schreef Kindervriend het volgende:
Chowi mod. Ik dacht dat het een grapje was toen ik het ergens las.
STOFJE!
Laat me nuuuu toch niet alleeeeen! Radeloos, en verloooooren!
damnquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1993-05-05
Oh ja, jij weer, kom maar hier!
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1993-05-05
Oh ja, jij weer, kom maar hier!
open effe subforum feedback en lees..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:40 schreef boem-dikkie het volgende:
ik heb iets niet mee gekregen waarom zijn die mensen gebanned?
Kom maar even op MSN, dan praat ik je bijquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:40 schreef boem-dikkie het volgende:
ik heb iets niet mee gekregen waarom zijn die mensen gebanned?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:11 schreef JohnKarelse het volgende:
Dank voor de steunbetuigingen.Een IPban. Het is toch godsgeklaagd. Nu kan ik hier nooit meer posten.
.
'quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:11 schreef JohnKarelse het volgende:
Dank voor de steunbetuigingen.Een IPban. Het is toch godsgeklaagd. Nu kan ik hier nooit meer posten.
.
Stofje.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:17 schreef butt_plug het volgende:
is JohnKarelse stofje of bupatih????
kom op zegquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
Ik begin een megatopic over dat je "fipo" maar 1 keer kan zeggen...dat wordt gesloten omdat het "bagger" is.
WTF is dit voor een baggertopic dan! Deze is nog kanslozer!
Ik vind de mods maar baggerquote:
Ik ken een man die Stoffel hetquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:30 schreef AntonDingeman het volgende:
Stoffer Martijn (Stofje) Frank (Frankfurt am Main, 12 juni 1929 – Bergen-Belsen, maart 1945) was een oorspronkelijk uit Duitsland afkomstig Joods jongetje dat een dagboek bijhield in de periode dat hij tijdens de Tweede Wereldoorlog zat ondergedoken buiten het Fok!-forum. Hij overleed in een nazi-concentratiekamp.
Ik ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ken een man die Stoffel het
Zou't dezelfde zijnquote:
Ah je hebt in ieder geval wat leesvoer voor vandaagquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:04 schreef SiemeN het volgende:
Ik zou het waarderen als het volgende relletje plaatsvind wanneer ik wél aanwezig ben. Bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |