Jees, dat lijk ik wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:15 schreef hadogei het volgende:
ze kopen altijd HETZELFDE: bier en magnetron voer en ze betalen ALTIJD met ¤50 briefjes en als je doei zegt zeggen ze shosoeskie ofzo
ik word GEK VAN ZE
Nou ja, dat doen niet alleen Polen hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:15 schreef hadogei het volgende:
ze kopen altijd HETZELFDE: bier en magnetron voer en ze betalen ALTIJD met ¤50 briefjes en als je doei zegt zeggen ze shosoeskie ofzo
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:28 schreef hadogei het volgende:
nou niet dik maar als je ze ziet denk je he een pool! beetje russisch. bij die vrouwen zie je het ook altijd, maar die kopen meestal meloenen
nee, shosoeskie. Dat is achterlijke mongool, maar dan in het Pools.quote:
gejat geldquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wees blij dat ze hier tenminste ook nog wat geld uitgeven en niet alles meenemen naar Polen
Ook nog chocolade, vaak. En beltegoed. In brak Duits gaat het dan "Lebara, zehn Euro", wat klinkt als "Lbra, zihn".quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:15 schreef hadogei het volgende:
ik word GEK VAN ZE
chisikonaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:55 schreef Chriz2k het volgende:
Kurwa.
En zolang je geen ijzer in de microwave gooit.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:56 schreef Topmaat het volgende:
Bier is gezond
Ik stond anders laatst niet met een briefje van 50 bij de kassa, zou niet weten waar ik die vandaan moet halen...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:15 schreef hadogei het volgende:
ik word GEK VAN ZE
Ja, wat dacht je dan, dat ze hier niet hoeven te eten en te drinken? De besteding van polen in Nederland is bijzonder laag.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wees blij dat ze hier tenminste ook nog wat geld uitgeven en niet alles meenemen naar Polen
Tss, nep-poolquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:32 schreef the_idiot het volgende:
[..]
Ik stond anders laatst niet met een briefje van 50 bij de kassa, zou niet weten waar ik die vandaan moet halen...Verder niks mis met bier en magnetron voedsel
![]()
Dat betekent zoveel als "kick me, ik ben een vieze parasiterende kutpool die jullie baantjes inpikt"?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:42 schreef MuKe het volgende:
Zdejmij majtki, kurewka!
Ik ben geen Poolquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:15 schreef hadogei het volgende:
ik word GEK VAN ZE
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat betekent zoveel als "kick me, ik ben een vieze parasiterende kutpool die jullie baantjes inpikt"?
Allochtoon 4-Life!quote:
Je avatarquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:15 schreef hadogei het volgende:
ik word GEK VAN ZE
wees blij dat er nog iemand wat bij je kooptquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:15 schreef hadogei het volgende:
ik word GEK VAN ZE
nu nog wel, over 10 jaar balen we dat we ze hierheen hebben gehad, kmoet die lui ook nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:38 schreef Timmehhh het volgende:
10x liever Polen dan Mocro's of Antilianen.
Er staat een paard in de gang!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:56 schreef HeyFreak het volgende:
przewalski
Ik moest lachenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:15 schreef hadogei het volgende:
ik word GEK VAN ZE
wees blij, in warschau moest ik met kleinere briefjesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
ik stond dus vorige week in polen bij de kassa!
betalen met 50 zloty, hun mij zo raar aankijkenalsof ik ze gek maakte. idd, poolen zijn rare mensen.
quote:POLEN bij de kassa
Hahahahahahahaha, ik dacht al.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:15 schreef hadogei het volgende:
ik word GEK VAN ZE
serieus? das wel heel erg. zoiets zou je eerder op het platte land verwachten...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:46 schreef marnixds het volgende:
[..]
wees blij, in warschau moest ik met kleinere briefjes
betalen, bang dat ik met valse biljetten ging betalen.
1 supermarkt gedrocht volgde me ook omdat ze dacht
dat ik een winkeldief was of zo.
het valt me ook op dat polen echt 12-14 per dag
werken maar niets opdoen hier, ze nemen alles
mee uit polen in die gammele orbis bussen en bij
de kringloopwinkel zie je alleen maar polen , soms
wat russen.krijg eerder het idee dat ze erg gierig zijn.
Jou baantje misschien, na het VMBO direct de arbeidsmarkt op was geen slimme zet zie je nu wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat betekent zoveel als "kick me, ik ben een vieze parasiterende kutpool die jullie baantjes inpikt"?
Je hebt idd gelijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:18 schreef d1rk het volgende:
[..]
Jouw baantje misschien, na het VMBO direct de arbeidsmarkt op, was geen slimme zet, zie je nu wel.
echt he, voor een biertje betaal je zo 4 zloty ofzo, das omgerekend wele ven1,25 euro.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:15 schreef Omkron het volgende:
Ben van de zomer naar Krakau geweest.. vette stad man!
Dat doe je dan goed, Krakow is meer een soort costa waar een biertje een zloty of zeven kost. Kutstad overigens.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
echt he, voor een biertje betaal je zo 4 zloty ofzo, das omgerekend wele ven1,25 euro.
halve litersdan he, zybec![]()
Yep.. echter hadden we zlotty's ingeslagen vlak over de duitse grens.. 1zloty was 0,25 ¤ cent.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
echt he, voor een biertje betaal je zo 4 zloty ofzo, das omgerekend wele ven1,25 euro.
halve litersdan he, zybec![]()
quote:Meisje van 16, jongen van 20, vrouw van 27
De twee jongsten zijn broer en zus: dorpsschatjes
Oudste is Pools-Amerikaanse: voluptueus type
Oudste lult oren van je hoofd, twee jongsten beperkt
quote:en die zestienjarige... is die een beetje neukbaar?
quote:Erg
Een heel lief, katholiek meisje
quote:grote tiete?
quote:Een meisje te lief om zelfs daar maar aan te denken.
De oudste heeft grote prammen
Maar die is met die 20-jarige (kinky!)
Ook daar speelt leeftijdsverschil geen enkele rol..
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:39 schreef kanovinnie het volgende:
???
quote:The platina blonde is a Yank Pole btw, three times richer you will ever be, sad idiot
Like every Yank: had several plastic surgeries
quote:what did she do
get plastic surgery
to make her look older?
Alleen jammer dat er zoveel polen wonen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:55 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Polen zelf is een prachtig land
wees blij dat het geen Pool isquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:39 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Er staat een paard in de gang!
Klopt, pool zou je zo een ip ban geven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |