quote:
Ben al een hele tijd duizelig, nu zo erg dat ik bijna niet kan lopen. Een tijdje gaat wel maar dan moet ik echt weer zitten. Als ik een tijdje achter de computer zit dan moet ik weer gaan liggen, heb het gevoel dat ik anders om ga vallenquote:
1978 geschreven door Udo Jurgensquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:55 schreef Nembrionic het volgende:
De vraag luidde:
1978
1981
1981
2004
4 jaartallen die te maken hebben met het nummer "Zij gelooft in mij"
Wat gebeurde er in die jaren mbt het nummer? (ja...het jaar 1981 staat er 2 keer in).
Laatste deel vraag: wat was er zo bijzonder in 2004?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
1978 geschreven door Udo Jurgensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1981 hit voor Andre Hazesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1981 ook hit voor Andre hazesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
2004 nog een keer hit voor Andreom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.+ de 'bijzonderheid'Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bijzonder is dat Andre nu dood isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoietsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:57 schreef dolle_hond het volgende:
1978: eerste hit van hazes (eenzame kerst)
Hmm, klinkt niet zo goed, sterkte ermee.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Ben al een hele tijd duizelig, nu zo erg dat ik bijna niet kan lopen. Een tijdje gaat wel maar dan moet ik echt weer zitten. Als ik een tijdje achter de computer zit dan moet ik weer gaan liggen, heb het gevoel dat ik anders om ga vallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De punten zijn geteld, kom later nog wel even buurten. Als er iets nieuws geopend moet worden kan iemand anders dat dan voor zijn/haar rekening nemen?
Ja sorry, zag dat ik de punten per ongeluk nog niet bijgeteld had. Maar nu klopt het.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ja hoor..als ik er ben open ik wel een nieuwe. Maar ik krijg nog een puntje van het vorige topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je de dokter al gebeld?
Vaker last van? Misschien Fok! je te veel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja sorry, zag dat ik de punten per ongeluk nog niet bijgeteld had. Maar nu klopt het.
Ik ga morgen naar de dok. Nu ga ik echt, voel me misselijk van de duizeligheidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil niet angst aanjagen maar ik zou nu naar de huisartenpost gaan en niet tot morgen wachtenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja sorry, zag dat ik de punten per ongeluk nog niet bijgeteld had. Maar nu klopt het.
Ik ga morgen naar de dok. Nu ga ik echt, voel me misselijk van de duizeligheidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo erg zal het niet zijn, heb het aan de assistente uitgelegd en die maakte een afspraak voor morgen dus dan zal het wel goed zijn denk ik? Heb het al een tijdje, wordt alleen steeds erger.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil niet angst aanjagen maar ik zou nu naar de huisartenpost gaan en niet tot morgen wachtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In 78 ontmoette hij Rachel waar het voor geschreven is?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zoek dus nog:
'78
'81
bijzonderheid.
Als het echt heel erg is, en je het idee hebt dat je ieder moment van je stokje kan gaan, zou ik niet tot morgen wachten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo erg zal het niet zijn, heb het aan de assistente uitgelegd en die maakte een afspraak voor morgen dus dan zal het wel goed zijn denk ik? Heb het al een tijdje, wordt alleen steeds erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop