Verhalen via-via ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
in de media blazen ze alles op![]()
Samenvatting?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:48 schreef Vom het volgende:
Chaos, rellen jeeeeeeeeeeeh![]()
Wat is er eik aan de hand allemaal?
Heeft er iemand een samenvatting?
Gezelligquote:
dat is het belangrijkste toch dat je je hebt vermaakt , maar kv mechelen nog niet begonnen aan de competitie terwijl ze op het hoogste niveau in belgie al wel zijn begonnen , in nederland doen we heb andersom , het blijven rare jongens die belgenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:42 schreef DarkShine het volgende:
What ever, ik heb me goed vermaakt op KVM. Heb alweer zin in de volgende match van KV!
Mittquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:53 schreef mitt het volgende:
ik zou maar mailen als je graag een blauw kleurtje wilt hebben.
dan ben je morgen mod
En dan met zo'n gast als Danny moeten samenwerken? Of Yvonnequote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:53 schreef mitt het volgende:
ik zou maar mailen als je graag een blauw kleurtje wilt hebben.
dan ben je morgen mod
In bijna één jaar nog nooit last van gehad.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:58 schreef Noca het volgende:
[..]
En dan met zo'n gast als Danny moeten samenwerken? Of Yvonne![]()
Je moet er van houden denk ik.
Rubberquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:00 schreef rubbereend het volgende:
beste users
na wat er allemaal gebeurt is vandaag ben ik tot de conclusie gekomen dat ik me ook terugtrek als mod. We hebben in VBL als modteam geopereerd en aan dat team is nu ineens een einde gekomen. Over de gang van zake elders op het forum hoef ik me niet uit te laten. Dat is nu ook niet relevant.
We hebben een mooie tijd gehad als team. Maar dat was het dan, we gaan op zwart. Wees dus lief voor elkaar en voor onze opvolgers.
Volgende 2quote:
Ik was eerderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |