rellen tussen supporters van je eigen clubquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:06 schreef DarkShine het volgende:
Net terug van KVM-Roda.
Kameraden van me nog bijna slaags met me ex en d'r vriend...
Moet je geen grote bek opentrekken achter mijn rug om tegen mijn kameraden... Ikzelf heb hun erbij weggehaald en ben doorgelopen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:10 schreef clauwheee het volgende:
Blijft een neverending story hè, die ex van jou.
Dat zou dus rellen tussen KV Mechelen & Roda JC geweest zijn...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
rellen tussen supporters van je eigen club![]()
o ja zijn ook nog vriendenclubs , voor wie was jijquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat zou dus rellen tussen KV Mechelen & Roda JC geweest zijn...
Charisteasquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:14 schreef Eilanden het volgende:
Tsjesus Charisteas..... houdt het nou nooit op met die ex?
Ik heb alleen mijn kameraden weggehaald daar, ga er verder niet op in. Wil niks meer met d'r te maken hebben!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:14 schreef Eilanden het volgende:
Tsjesus Charisteas..... houdt het nou nooit op met die ex?
Vriendenclubs op een zeer laag pitje ja... Alhoewel iedereen van ons vandaag bijna in de KVM vakken stonden...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
o ja zijn ook nog vriendenclubs , voor wie was jij![]()
goed dat je ze hebt weggehaald bespaard weer een sv (stadionverbod) of meer
Ook zoiets, ik mag gezopen hebben maar dat blijft een belediging!quote:
Ken nog meer stewards op KV, die allemaal aan mijn kant staan. Enkele hebben het meegekregen. Zal wel weer een gesprek met de hoofdstewards en eindverantwoordelijke worden voor haar...quote:
o ja er zijn ook weleens gevechten geweest die 2 clubs ff vergeten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:18 schreef DarkShine het volgende:
Vriendenclubs op een zeer laag pitje ja... Alhoewel iedereen van ons vandaag bijna in de KVM vakken stonden...
En als je het over het modden hebt, je mede-mods zijn eruit geschopt hou de eer aan jezelf en kap ermee!quote:
Dat was bij Roda-Aachen tussen Aachen en KVM, niet tussen Roda en KVM.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
o ja er zijn ook weleens gevechten geweest die 2 clubs ff vergeten.
ik hou er al wel over op voor ik meer verkeerde dingen ga zeggenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat was bij Roda-Aachen tussen Aachen en KVM, niet tussen Roda en KVM.
Maakt niet uit, je zat vrij dicht in de buurt. Heb ook al andere enorme lulverhalen gehoord!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ik hou er al wel over op voor ik meer verkeerde dingen ga zeggen
in de media blazen ze alles opquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je zat vrij dicht in de buurt. Heb ook al andere enorme lulverhalen gehoord!
Verhalen via-via ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
in de media blazen ze alles op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |