Nou dit is de derde voorrone voor de CL. De winnaar over 2 wedstrijden mag aan de CL meedoen.Nu staat het 1-1 b.v en heeft Ajax in de tweede wedstrijd genoeg aan 0-0.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:09 schreef borisz het volgende:
0-1![]()
Maar waar gaat het nu allemaal om? Ik snap er niks meer van
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou dit is de derde voorrone voor de CL. De winnaar over 2 wedstrijden mag aan de CL meedoen.Nu staat het 1-1 b.v en heeft Ajax in de tweede wedstrijd genoeg aan 0-0.
ja dankjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou dit is de derde voorrone voor de CL. De winnaar over 2 wedstrijden mag aan de CL meedoen.Nu staat het 1-1 b.v en heeft Ajax in de tweede wedstrijd genoeg aan 0-0.
VBL heeft momenteel nog maar 1 modjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:27 schreef dndiek het volgende:
Ik kan jullie ook nooit alleen laten hè...
Wie kan mij een beetje bij praten??
Dat klinkt niet bestquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
VBL heeft momenteel nog maar 1 modje![]()
Doenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:30 schreef Bluezz het volgende:
het vertrek van...
Nu rubber nog solidair zijn
Zal ik hem sms-en
Als je dat topic leest, komen ze niet meer als mod terug.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:36 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Doen![]()
Jammer dat Vaduz geen mod meer is... hoe lang duurt de ban trouwens?
ik bedoel ook niet als mod, maar ik bedoel als user.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:37 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als je dat topic leest, komen ze niet meer als mod terug.
Mag ik van de categorie natrappen: Danny?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:37 schreef Noca het volgende:
Dat laatste zinnetje in dat medje...treurig persoontje die Danny.
sorry, mijn foutquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:41 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
ik bedoel ook niet als mod, maar ik bedoel als user.
Van Heerenveenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:54 schreef venomsnake het volgende:
Ik word wel blauw oke..
kunnen alle heerenveen fans direct een ban ontvangen.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Van HeerenveenWhy? Dan ken ik er nog wel andere
![]()
gewoon, omdat ze voor heerenveen zijn.quote:
Even serieus, jij bent 'anti' Fries/Heerenveen? Ik vind dat het altijd zo overdreven wordt. Tijdens wedstrijden ok, maar verder...zolang ze lekker in hun eigen 'land' blijven vind ik het verder primaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
gewoon, omdat ze voor heerenveen zijn.![]()
verder ban ik ongeveer de helft van alle ajacieden hier, daar lopen er veel te veel van, dat is niet goed voor het evenwicht.![]()
neu hoor, behalve als we er tegen spelen. ik mag wel graag een fries pesten zo nu en dan..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Even serieus, jij bent 'anti' Fries/Heerenveen?
Okquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
neu hoor, behalve als we er tegen spelen. ik mag wel graag een fries pesten zo nu en dan..![]()
Ik ben niet anti... (hooguit een beetje anti Madrid)
www.actionradio.nl of .comquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:54 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Wat is de link van dat fokradio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |