er mag wel een slotje op hoor, of wil je misschien nog iets kwijt?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:25 schreef dndiek het volgende:
Mag hier een slotje op of is er geen mod meer over om deze te sluiten??
ik vind het jammer en heel erg kut gewoon dat het zo is geescaleerdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:40 schreef dndiek het volgende:
Hoe denk jij over deze problematiek, laffer?
maar je bent het eens mr. Call me Godquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:42 schreef laffer het volgende:
[..]
ik vind het jammer en heel erg kut gewoon dat het zo is geescaleerd![]()
soms wel, soms nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
maar je bent het eens mr. Call me Godof niet
zeker wel, ik vind fok leuk ( nog steeds) en danny is een botterik, een grote bek met een heel klein hartjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:51 schreef dndiek het volgende:
En je kan je ook vinden in zijn rol in dit hele verhaal?
nogmaals, ik ben van mening dat je eerst een nachtje moet slapen voordat je een grote beslissing neemtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:53 schreef dndiek het volgende:
en trouwens een hobby moet vooral leuk blijven, maar vind jij het niet raar dat mods die solidair zijn met 2 ex-mods meteen geband worden?
Blijft het dan nog steeds leuk?
ik heb echt geen ideequote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:57 schreef dndiek het volgende:
en hoe lang zijn de ex-mods nu geband als ik vragen mag?
alles is terug te lezen in FBquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:09 schreef dndiek het volgende:
Heb je nog iets wat je vindt dat ik moet weten over deze rel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |