quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:26 schreef Ambrosius het volgende:
Er zit al heel wat bier in of niet?
Ik bedoel maar, das toch eng!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het ziet wer zwart bvan de mensen!
Geef ik je ff een belletje van de weekquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja.
Ik weet alleen nog niet of ik er ben. Weer enzo.
* BliksemSchigt is van suiker!!!!![]()
Jij komt hier uit de buurtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:33 schreef VoreG het volgende:
is rotturdam niet eng?
Ik drink geen bier, anderen hier wel zo te zien, het typgedrag laat dat per post zienquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[afbeelding]
heb je hier genoeg aan![]()
Miiiiiiiiiiiiiiit, ga je ook mee naar de euroeka week?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:35 schreef mitt het volgende:
VBL gewoon helemaal onbemand en niemand die er van profiteert.
BS heeft de winnende eindsrpint ingezet naar de Best awardquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik drink geen bier, anderen hier wel zo te zien, het typgedrag laat dat per post zien.
iddquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik drink geen bier, anderen hier wel zo te zien, het typgedrag laat dat per post zien.
Wij, het illustrere dtrio eist het gewooooon op ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:38 schreef VoreG het volgende:
Ik vind dat de de awards afgeschaft moeten worden gewoon als protest tegen het beileid!
Alle awards?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wij, het illustrere dtrio eist het gewooooon op ?
Dat lijkt me een zeer correte oplossingquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wij, het illustrere dtrio eist het gewooooon op ?
Ik heb je niet meer terug gesmst, sorry daarvoor, maar je had ff genoeg te lezenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:00 schreef rubbereend het volgende:
beste users
na wat er allemaal gebeurt is vandaag ben ik tot de conclusie gekomen dat ik me ook terugtrek als mod. We hebben in VBL als modteam geopereerd en aan dat team is nu ineens een einde gekomen. Over de gang van zake elders op het forum hoef ik me niet uit te laten. Dat is nu ook niet relevant.
We hebben een mooie tijd gehad als team. Maar dat was het dan, we gaan op zwart. Wees dus lief voor elkaar en voor onze opvolgers.
dank uquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:30 schreef Vom het volgende:
[..]
Oeps uitgeschoten. Triple wodka voor Rubbertje![]()
Is mevrouw DD aan het bevallen danquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi, opgeklost.
kantklossen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi, opgeklost.
Vingervlugquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:42 schreef VoreG het volgende:
Is die lul weer sneller
ja klotenzooi, afgelopen 5 jaar geweest maar de verwachtingen zijn herfstachtigquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja.
Ik weet alleen nog niet of ik er ben. Weer enzo.
* BliksemSchigt is van suiker!!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |